De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Simpsons re-pro???

  1. #1

    Standaard Simpsons re-pro???

    ik vroeg me af wat dit betekende,
    op de dvd.nl release lijst stond dit:

    06-04-2005 The Simpsons re-pro S1, S2, S3, S4.

    ik kan nergens op internet informatie over dit vinden.
    wat betekend dit?nieuwe doosjes?
    alvast bedankt voor de reacties. 8)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Re staat volgens mij voor 're-release'.
    Pro misschien voor 'promotie'.

    Volgens mij brengen ze de oude boxen opnieuw uit voor een lagere prijs.

  4. #4

    Standaard

    Hmm, het zou ook production kunnen zijn?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Re staat volgens mij voor 're-release'.
    Pro misschien voor 'promotie'.

    Volgens mij brengen ze de oude boxen opnieuw uit voor een lagere prijs.
    Klopt, deden ze vorige keer ook als er een nieuw seizoen van uitkomt.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Re staat volgens mij voor 're-release'.
    Pro misschien voor 'promotie'.

    Volgens mij brengen ze de oude boxen opnieuw uit voor een lagere prijs.
    Klopt, deden ze vorige keer ook als er een nieuw seizoen van uitkomt.
    Is leuk, zit ik weer op te wachten, want als ze een nieuw seizoen uitbrengen worden de voorgaande 20 euro goedkoper :wink: :wink:
    Ik moet deel 4 nog aanschaffen dus
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #7

    Standaard

    idd een "lagere" prijs. Volgens Fox zijn ze nu verkrijgbaar tegen de spectaculair lage prijs van EUR 39,95.

    Hmmm dat waren ze toch al (muv seizoen 4)?

  8. #8

    Standaard

    Overigens 't zijn mooie boxen hoor. Maar in dit tempo (twee seizoenen per jaar op dvd), schiet het niet echt op. Seizoen 16 loopt inmiddels in Amerika.

    Daarbij 16x40= 640 euro, slik!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Overigens 't zijn mooie boxen hoor. Maar in dit tempo (twee seizoenen per jaar op dvd), schiet het niet echt op. Seizoen 16 loopt inmiddels in Amerika.

    Daarbij 16x40= 640 euro, slik!
    Ik vind 't prima, ben toch al steeds in geldnood :wink: Ik heb deel 4 nog niet eens. Ik ben een zeeuws Meisje: "geen cent te veel hoor!". :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Overigens 't zijn mooie boxen hoor. Maar in dit tempo (twee seizoenen per jaar op dvd), schiet het niet echt op. Seizoen 16 loopt inmiddels in Amerika.

    Daarbij 16x40= 640 euro, slik!
    Met je kortingspas scheelt het. Zijn ze 36 euri. Bij MM heb ik ze gekocvht voor 34 euri. 16x34=544, klint al heel anders dan 640
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Overigens 't zijn mooie boxen hoor. Maar in dit tempo (twee seizoenen per jaar op dvd), schiet het niet echt op. Seizoen 16 loopt inmiddels in Amerika.

    Daarbij 16x40= 640 euro, slik!
    het duurd zolang omdat ze een commentaartrack op ALLE afleveringen moeten inspreken.ik vind dit een beetje overdreven.
    de seizoen 1 t/m 4 hebben ook allemaal een commentaartrack op de dvd-box.dat is 4 keer 8 uur alleen maar commentaar van de makers en de acteurs die de stemmen doen.ik vind dat iets teveel.

  12. #12

    Standaard

    simpsons seizoen 4 is bij van-leest al 40 euries:

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductid=451084

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Overigens 't zijn mooie boxen hoor. Maar in dit tempo (twee seizoenen per jaar op dvd), schiet het niet echt op. Seizoen 16 loopt inmiddels in Amerika.

    Daarbij 16x40= 640 euro, slik!
    Is voor mij het meer dan waard... Maar je vergeet in je redenering wel dat tegen dat ze hier aan seizoen 16 op dvd zijn, de reeks intussen weer vijf jaar verder is gelopen, en wellicht aan seizoen 21 zit, enz. enz.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is voor mij het meer dan waard... Maar je vergeet in je redenering wel dat tegen dat ze hier aan seizoen 16 op dvd zijn, de reeks intussen weer vijf jaar verder is gelopen, en wellicht aan seizoen 21 zit, enz. enz.
    Het is ondertussen al bekend geworden dat ze doorgaan tem seizoen 18. Daarna stoppen ze. Het kan zijn dat ik verkeerd ben, maar het is zeker niet tot 21.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is voor mij het meer dan waard... Maar je vergeet in je redenering wel dat tegen dat ze hier aan seizoen 16 op dvd zijn, de reeks intussen weer vijf jaar verder is gelopen, en wellicht aan seizoen 21 zit, enz. enz.
    Het is ondertussen al bekend geworden dat ze doorgaan tem seizoen 18. Daarna stoppen ze. Het kan zijn dat ik verkeerd ben, maar het is zeker niet tot 21.
    nee,ze stoppen pas na seizoen 20 :wink:

    TV Week: "How many more episodes can we look forward to seeing? When is it all coming to an end?"

    David Mirkin: "We made the deal with the actors for four years, including the year we are just completing now, so in theory we should be able to get up to season 20 with people still enjoying the show. And that's an important consideration for us. We don't want to wear out our welcome. Right now the deal is in place to hopefully get us to the twentieth season. But like I said, it's important not to just go there, but to maintain the quality of it. And that's really what we try and kill ourselves to do."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Het is ondertussen al bekend geworden dat ze doorgaan tem seizoen 18. Daarna stoppen ze. Het kan zijn dat ik verkeerd ben, maar het is zeker niet tot 21.
    Dat zeiden ze bij seizoen 10 ook.
    En bij seizoen 12.
    En bij seizoen 13.
    En bij seizoen 15...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •