De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Simpsons Season 5, wie koopt hem meteen?

    Hoi, zijn jullie van plan om deze meteen te kopen? hij ligt vandaag in de winkel voor 59,95. ik koop hem niet! ik wacht lekker tot die gaat dalen voor een mooie prijs. ik heb de anderen seizoenen wel allemaal aangeschaft. seizoen 1, 2 & 3 heb ik voor 36,- gekocht met wildcart bij van leest, seizoen 4 heb ik wel de vette prijs voor betaalt, maar ben niet van plan om dit er nog een keer voor uit te geven. wie vindt de prijs van de laatste 2 seizoenen veel te hoog, graag hoor ik jullie meningen.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  2. #2

    Standaard

    Ik koop waarschijnlijk de R1 versie als die een beetje goedkoop te krijgen is bij dvdsoon of cdwow. Dit heb ik bij seizoen 4 ook gedaan en dat is me destijds prima bevallen 8)

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Idd, simpsons zijn in nederland veels te fucking duur! ik wacht wel op een mooie actie van Play.com of dvdsoon

    De r2nl versie komt er bij mij niet in! Ik heb de r2uk versies allemaal voor een 15 a 20 euro gekocht! Ik ga geen 36 euro of meer uitgeven voor seizoen 5! Dan wacht ik liever fftjes en koop ik wel een buitenlandse import versie. Simpsons is toch goed te volgen met engelse subs

  4. #4

    Standaard

    Ook bij mij komt de R2NL versie er niet in. Ik kijk wel voor een goedkopere importversie. Seizoen 1 t/m 3 heb ik voor in totaal €50,- gekocht (via dit forum) en seizoen 4 voor ongeveer €20,- bij CDWOW.

  5. #5

    Standaard

    Ik zag hem vandaag liggen in de FRS....maar was niet leverbaar ofzo
    Toen maar The X-Files (1,2 en 3) boxset gekocht :P.
    Ik ben wel van plan om Seizoen 5 aan te schaffen

  6. #6

    Standaard

    heb hem al sinds zondag.

    bij de MM aangeschaft 57 euro.

    en zeker de moeite waard!!!!

    overigens lagen de re- pro's van season 1 tm. 4 er ook al!!

    HOMER!! !!

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    57 euro! Mijn god! Nog niet in 200 jaar dat ik het daarvoor ga uitgeven


    Edit: Bij dvdsoon is hij 28 euro! Om nou dik 30 euro te betalen voor een stel nederlandse ondertitels, nee, vind het prijsverschil wel erg groot!

  8. #8

    Standaard

    heb sinds december s 5 al thuis staan. bij cdwow besteld en was toen ong 27 euro in de pre-order.

    mooie box! superserie!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Proberen hem vandaag te vinden, The Simpsons zijn gewoon Hilarisch... Behalve de nieuwe seizoenen, die zijn gewoon mega slecht
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    57 euro.... OMG....

    Tijdje terug voor €26.99 R1 gekocht (incl. shipping) en kreeg daarbij ook een 10% voucher (€2.69)

  11. #11

    Standaard

    De re-pro van S1 is die qua verpakking anders dan de originele S1?

  12. #12

    Standaard

    het is veel geld, maar heb het er voor over!!

    simpsons zijn eigenlijk de enige écht dure boxen die ik koop, dus hoef voor de rest nergens naar te kijken, zoals ik zei, ze zijn het waard!!

    en de re- pro's hebben dezelfde hoezen als het "origineel" zeg maar!!

  13. #13

    Standaard

    Ik heb als zelfverklaarde Simpson-nerd de box ook onmiddellijk van dag één in huis. In aanbieding bij Makro België (44,90) valt de prijs overigens nog redelijk mee. Voor discs die je keer na keer terug bekijkt met zoveel extra value is dat zeker de moeite waard.

    Ik ben overigens vandaag al quasi uitsluitend bezig geweest met Simpsons te herbekijken. Buiten eten, slapen en af en toe een sanitaire stop uiteraard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    moet nog sparen

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    ik ga toch ook wat wachten.De prijs zal wel stilletjesaan dalen
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  16. #16

    Standaard

    Mijn ouders kopen ze altijd.
    Dinsdag al opgepikt bij de plaatselijke FRS, ondanks dat-ie eigenlijk woensdag al uitkwam.
    Ben nu al begonnen aan de commentaartracks.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #17

    Standaard

    Ik wacht wel tot ze goedkoper worden. Seizoen 1 tot en met 4 liggen nu ook goedkoper in de winkel. Gewoon kwestie van geduld hebben :P

  18. #18

    Standaard

    Ik wacht altijd tot het volgende seizoen is verschenen. Nu seizoen 5 uit is, zal seizoen 4 beschikbaar zijn voor een schappelijke prijs. Dus nu koop ik seizoen 4. Ik loop wel een seizoen achter, maar ik spaar er wel telkens bijna 30 euro mee uit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •