De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Buffy Restage Boxen

  1. #1

    Standaard Buffy Restage Boxen

    Het is voor velen al oud nieuws, maar toch nog even het off. bericht :

    De briljante tv-reeks compleet met alle extra's op dvd!
    Buffy The Vampire Slayer Restage
    Maandelijkse releases vanaf januari tot april
    Alle seizoenen van Buffy The Vampire Slayer verschijnen in budgetvriendelijke dvd-boxsets, en daardoor kunnen we opnieuw genieten van een van de allerbeste reeksen van de laatste jaren. Een unieke kans om de Buffy-collectie in huis te halen of te vervolledigen tegen een zeer voordelige prijs!
    De Restage boxsets zijn dezelfde als de collector's editions, behalve de verpakking die bescheidener is. Maar je hebt wel alle extra's, dezelfde geluidskwaliteit etc voor de prettige adviesprijs van 49,95 euro per set. De collector's editions zullen niet meer worden heruitgegeven.


    De fans van het eerste uur zullen hun OOP collector's editions trouw blijven. Er worden hier en daar al aardige prijzen voor geboden. Mijn advies: hou ze nog lekker in de kast en wacht tot ze echt veel waard worden. :wink:

    Wie gaan er nog meer voor de Collector's Edition?
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  2. #2

    Standaard

    Nog ff snel seizoen 7 halen dan, zou anders jammer zijn om 1 box te hebben die anders qua verpakking is.

  3. #3

    Standaard Re: Buffy Restage Boxen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Het is voor velen al oud nieuws, maar toch nog even het off. bericht :

    De briljante tv-reeks compleet met alle extra's op dvd!
    Buffy The Vampire Slayer Restage
    Maandelijkse releases vanaf januari tot april
    Alle seizoenen van Buffy The Vampire Slayer verschijnen in budgetvriendelijke dvd-boxsets, en daardoor kunnen we opnieuw genieten van een van de allerbeste reeksen van de laatste jaren. Een unieke kans om de Buffy-collectie in huis te halen of te vervolledigen tegen een zeer voordelige prijs!
    De Restage boxsets zijn dezelfde als de collector's editions, behalve de verpakking die bescheidener is. Maar je hebt wel alle extra's, dezelfde geluidskwaliteit etc voor de prettige adviesprijs van 49,95 euro per set. De collector's editions zullen niet meer worden heruitgegeven.


    De fans van het eerste uur zullen hun OOP collector's editions trouw blijven. Er worden hier en daar al aardige prijzen voor geboden. Mijn advies: hou ze nog lekker in de kast en wacht tot ze echt veel waard worden. :wink:

    Wie gaan er nog meer voor de Collector's Edition?
    Ik ben blij mij me Collector's Editions. Ik heb ze gelukkig allemaal al een tijdje. Ik vind het best duur die adviesprijs van 49,95 ik heb ze alle 7 voor minder dan 49,95 p.s. gekocht en op 2 na ook allemaal gewoon uit een winkel.
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  4. #4

    Standaard

    Toen ik hoorde van de restage boxen heb ik gelijkt alle 7 collector's editions gekocht. ik had binnen 2,5 week alle 7 collectors editions.

    Ik heb de boxen overal en nergens gekocht
    - Amsterdam
    - Apeldoorn
    - Zwolle
    - Internet
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  5. #5

    Standaard

    [quote="azurill"]Toen ik hoorde van de restage boxen heb ik gelijkt alle 7 collector's editions gekocht. ik had binnen 2,5 week alle 7 collectors editions.

    dat is heel snel, ik heb er toch zo'n 11 maanden over gedaan en heb voor Buffy 7 toch nog 80 euro moeten betalen.
    Ik vind de Collector's Edition echt veel mooier dan de Restage uitvoering. :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  6. #6

    Standaard

    Ik was direct blut. ik heb per seizoen 49,99 - 53,99 betaald (muv S1)

    Ik had wel een paar boxen van mijn spaargeld gekocht, maar dat ben ik nu weer aan het aanvullen, dus ik kan de komende tijd veel minder kopen
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Ik was direct blut. ik heb per seizoen 49,99 - 53,99 betaald (muv S1)

    Ik had wel een paar boxen van mijn spaargeld gekocht, maar dat ben ik nu weer aan het aanvullen, dus ik kan de komende tijd veel minder kopen
    Ik zag dat jij Charmed zocht, 21 april is het zover.......seizoen 1 is dan te koop. Om de paar maanden komt er een seizoen uit. Dit jaar 4 seizoenen!!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #8

    Standaard

    Ja, Ik wachter er al met smart op ...
    Helaas is S2 in Amerika uitgesteld tot augustus (heb ik gehoord/gelezen). Ik ben dus heel benenieuwd hoe lang het dan gaat duren voordat het hier komt...

    Maar 21 april sta ik in de winkel.. nou eigenlijk de 25e, want dan heb ik mijn salaris weer!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #9

    Standaard

    Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vindt die nieuwe verpakkingen VEEL mooier en handiger dan de originele kartonnen boekvormen...
    Die krengen kreeg je amper open.

    Ik heb Seizoen 1 in de originel verpakking, uitvouwbaar tot een kruis.
    En van seizoen 2 heb ik de nieuwe versie.
    Superman Returns

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vindt die nieuwe verpakkingen VEEL mooier en handiger dan de originele kartonnen boekvormen...
    Die krengen kreeg je amper open.

    Ik heb Seizoen 1 in de originel verpakking, uitvouwbaar tot een kruis.
    En van seizoen 2 heb ik de nieuwe versie.
    handiger zijn ze.. maar mooier?? je bent niet wijs :wink:
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  11. #11

    Standaard

    Leuk dat smaken blijven verschillen :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Weet iemand of ze Angel ook zo gaan mishandelen? Buffy heb ik lange tijd geleden al compleet gemaakt maar van Angel moet ik nog 3 seizoenen, als ze die verpakkingen er ook uit gaan gooien ga ik ze toch maar snel halen....

  13. #13

    Standaard

    Oei wat een afgang die nieuwe verpakking, mooi juist de digipack.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard

    is s5 van angel wel nog in de boek vorm te krijgen?? en wat gaat ie kosten? ik heb hem wel nog in pre order staan bij de mm maar nog niks ervan gehoord
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    De kans is groot (lees bijna zeker) dat het lot van Angel hetzelfde is. Nu zojuist vorige week het laatste seizoen in de verkoop is gegaan (seizoen 5) en deze natuurlijk ook Collector's Edition's zijn... kun je er vanuit gaan dat binnen nu en zeg hooguit een jaar, ook deze serie in de restage boxen terecht komt.

  16. #16

    Standaard

    De kans is groot (lees bijna zeker) dat het lot van Angel hetzelfde is. Nu zojuist vorige week het laatste seizoen in de verkoop is gegaan (seizoen 5) en deze natuurlijk ook Collector's Edition's zijn... kun je er vanuit gaan dat binnen nu en zeg hooguit een jaar, ook deze serie in de restage boxen terecht komt.

  17. #17

    Standaard

    De kans is groot (lees bijna zeker) dat het lot van Angel hetzelfde is. Nu zojuist vorige week het laatste seizoen in de verkoop is gegaan (seizoen 5) en deze natuurlijk ook Collector's Edition's zijn... kun je er vanuit gaan dat binnen nu en zeg hooguit een jaar, ook deze serie in de restage boxen terecht komt.

  18. #18

    Standaard

    Yep, ook bij Angel zou ik snel zijn als ik jullie was. Ik moet zelf nog uitsluitend S5 en ik ga daar ook maar niet te lang mee wachten :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •