De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard secret army dvdboxset

    Hallo, mijn broer en ik zijn koortsachtig op zoek naar de volledige
    dvd boxset van secret army...Helaas blijkt deze serie zowat onbeschikbaar te zijn in zowel nederland als belgie en op ebay
    gaan ze over de toonbank voor helaas een smak geld...Iemand enige
    verdere informatie omtrent deze schitterende serie??

    Dank

  2. #2

    Standaard

    Zoek eens in de R2 database van dvd-home.nl. Als hij daar niet bijstaat komt ie voorlopig niet uit op Regio 2.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Secret Army (Life Line) er bestaan 3 threads.
    Ik heb deze maar gekozen voor een post.

    Voor 24 april a.s. staat de Nederlandse release aangekondigd van seizoen 1
    Seizoen 2 staat voor 25 september op de lijst.

    Bij Play zijn ze inmiddels al geruime tijd niet meer in stock. Lijkt erop dat de UK rechten zijn verlopen. Overigens waren die dvd's zonder enige ondertitel.
    Via Amazon of Ebay zijn ze nog wel te koop. 't Waren overigens nogal prijzige boxen.

    In Nederland geeft Bol een prijsindicatie van 35,00 euro.


    wat mij betreft kan op de onderstaande een slotje
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=secret+army
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=secret+army
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 23-03-2008 om 12:36

  5. #5

    Standaard

    De boxet met nederlandse ondertitels werd aangekondigd voor 24 april, maar ik ben al op vershcillend eplaatsen gaan zien en nergens is hijte vinden. Heeft iemand hem hier al in zijn bezit? En zoja, waar hebben julie hem gekocht?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ken Bekijk bericht
    De boxet met nederlandse ondertitels werd aangekondigd voor 24 april, maar ik ben al op vershcillend eplaatsen gaan zien en nergens is hijte vinden. Heeft iemand hem hier al in zijn bezit? En zoja, waar hebben julie hem gekocht?

    Is - zo vermoed ik- zeker een maand vertraagd. Bol geeft aan levertijd 4-6 weken.

  7. #7

    Standaard

    Bij Bol.com is seizoen 1 naar de NIET LEVERBARE titels verschoven. Seizoen 2 zou een verschijndatum in september hebben.

    Kennelijk ergens een kink in de kabel gekomen.

  8. #8

    Standaard

    Waar gaat de serie over?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Waar gaat de serie over?
    De imdb-pagina heeft een beschrijving. Allo allo is min of meer een parodie op deze serie.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard Secret army, te koop

    Hallo,

    Met veel moeite heb ik inmiddels secret army. Alle 11 DVD's met nederlandse ondertiteling.
    Indien iemand interesse heeft kunt u mailen naar r.have5@chello.nl

    Vriendelijke groet
    Ronald

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald0123 Bekijk bericht
    Hallo,

    Met veel moeite heb ik inmiddels secret army. Alle 11 DVD's met nederlandse ondertiteling.
    Indien iemand interesse heeft kunt u mailen naar r.have5@chello.nl

    Vriendelijke groet
    Ronald

    Welkom op het forum. Via het forum worden alleen legale dvd' s te koop aangeboden. In de daarvoor bestemde threads overigens.
    Mag ik je in dit geval aanbevelen de volgende zeer leerzame thread eens te lezen, die door onze gewaardeerde Dennoman speciaal voor 'nieuwkomers' is geschreven
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59598
    Verder veel genoegen op het forum gewenst.

  13. #13

    Standaard



    Wie van onze zuiderburen, die deze eerste set van de serie reeds heeft, wil en kan iets zeggen over de kwaliteit van de transfer.

  14. #14

    Standaard

    Vond het vroeger een spannende serie. Vorig jaar volgens mij wat herhalingen op de BRT van gezien. Schrok wel: goed geacteerd, maar erg traag, ondanks oorlogsthema ook erg somber. Kreeg ook een soort vervolg: Kessler.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Vond het vroeger een spannende serie. Vorig jaar volgens mij wat herhalingen op de BRT van gezien. Schrok wel: goed geacteerd, maar erg traag, ondanks oorlogsthema ook erg somber. Kreeg ook een soort vervolg: Kessler.
    Oorlogsthema's zijn per definitie niet vrolijk, of het moet gaan om satire.

  16. #16

    Standaard

    Ik zag deze box (serie 1) inmiddels in de winkel. Op de doos staat vermeld:
    16:9 Anamorph.

    Hebben ze bij Lime-Lights het beeld bewerkt ?, want TV series uit die periode waren gewoon 3:4.

    Overigens zoek ik nog steeds een antwoord op zo'n vraag voor The Saint boxen van Lime-Lights.

    Wie O wie ?

  17. #17

    Standaard

    Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, oorlogsfilms/series zijn idd niet om vrolijk van te worden, maar bij deze serie vind ik er nog een extra 'deken' van somberheid overheen liggen. In andere series wordt er nog weleens een grapje gemaakt of ergens van genoten en dan bedoel ik niet AlloAllo. Het is allemaal wat 'stijfjes.'

  18. #18

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •