De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Seizoen 1 Roseanne

  1. #1

    Standaard Seizoen 1 Roseanne

    30 augustus is in de VS de DVD-release van seizoen 1 van de sitcom Roseanne.

    Weet iemand wanneer deze DVD-box in Nederland uitkomt

    Fritsz :P

  2. #2

    Standaard

    een upje,misschien iemand die het nu wel weet?wil het ook wel weten!

  3. #3

    Standaard

    Tja, ik was zeer van plan om de Amerikaanse release te kopen maar nu blijkt dat het om syndicated episodes gaat. De productiemaatschappij heeft laten weten dat ze bezig zijn met het verkrijgen van de rechten voor de uncut episodes, maar of dat betekent dat ze dan s1 opnieuw uitbrengen weet ik niet. Daarom wacht ik af.

  4. #4

    Standaard

    Hij is al wel op Regio 2 in de UK uitgebracht een week of wat geleden.
    In december komt het tweede seizoen op R2.

    Weet alleen niet of deze box NL subs heeft.
    Maar wanneer ik um ergens deze week haal bij RoDisc,
    zal ik het je laten weten.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Hij is al wel op Regio 2 in de UK uitgebracht een week of wat geleden.
    In december komt het tweede seizoen op R2.

    Weet alleen niet of deze box NL subs heeft.
    Maar wanneer ik um ergens deze week haal bij RoDisc,
    zal ik het je laten weten.
    De Engelse DVD is uitgebracht door Anchor Bay en die maatschappij brengt nooit DVD's uit met Nederlandse ondertitels, hooguit met alleen Engelse.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De Engelse DVD is uitgebracht door Anchor Bay en die maatschappij brengt nooit DVD's uit met Nederlandse ondertitels, hooguit met alleen Engelse.
    Kijk, is dat ook meteen opgelost.
    Ik wist dat er ondertiteling op zat.
    En met Engelse alleen, ben ik eigenlijk het meest tevreden.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #7
    coenraad
    Guest

    Standaard

    weet er iemand welke gasten(gastrol) in seizoen meespelen

  8. #8

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 helemaal gezien en ben nu bezig met seizoen 2. De kwaliteit van de afleveringen is werkelijk bedroevend. Ik heb al zeker 6 afleveringen overgeslagen omdat het beeld onrustig is (beeld beweegt en stoort en soms verspringen de kleuren). Ok kom je regelmatig digitale foutjes tegen.
    De volgende seizoenen ga ik dus ook niet aanschaffen.
    Erg jammer van deze kwaliteit, want een serie als Roseanne had veel beter verdiend!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Ik heb seizoen 1 helemaal gezien en ben nu bezig met seizoen 2. De kwaliteit van de afleveringen is werkelijk bedroevend. Ik heb al zeker 6 afleveringen overgeslagen omdat het beel onrustig is (beeld beweegt en stoort en soms verspringen de kleuren). Ok kom je regelmatig digitale foutjes tegen.
    De volgende seizoenen ga ik dus ook niet aanschaffen.
    Erg jammer van deze kwaliteit, want een serie als Roseanne had veel beter verdiend!
    Ben ik blij dat ik alleen de R2UK en R1 heb aangeschaft, daar heb ik helemaal geen problemen mee.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Ik heb seizoen 1 helemaal gezien en ben nu bezig met seizoen 2. De kwaliteit van de afleveringen is werkelijk bedroevend. Ik heb al zeker 6 afleveringen overgeslagen omdat het beeld onrustig is (beeld beweegt en stoort en soms verspringen de kleuren). Ok kom je regelmatig digitale foutjes tegen.
    De volgende seizoenen ga ik dus ook niet aanschaffen.
    Erg jammer van deze kwaliteit, want een serie als Roseanne had veel beter verdiend!
    er zitten inderdaad soms wat storingen in het beeld, maar ik vind de kwaliteit in het algemeen redelijk tot goed voor een serie die 20 jaar oud is.
    Ik heb die kleurstoringen tot nu toe nu toe maar in 1 aflevering gezien, maar ik heb ook pas zo'n 15 afl. gezien tot nu toe.
    Al met al ben ik tevreden over deze uitgaves en voor die prijs €20 laat ik ze echt niet liggen.

    overigens komt seizoen 3 op 6 maart 2007 uit en ik zal deze zeker ook aanschaffen.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb seizoen 3 nu ook en we hebben 7 afleveringen van disk 1 gezien, en geen storingen waargenomen.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben wel blij dat ze een beetje vaart achter de uitgave van de serie zetten. Gelukkig hoeven we geen maanden te wachten op het volgende seizoen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben wel blij dat ze een beetje vaart achter de uitgave van de serie zetten. Gelukkig hoeven we geen maanden te wachten op het volgende seizoen.
    Nu maar hopen dat ze de andere seizoenen ook uitbrengen, zou meniks verbazen als het hier bij bleef.

    trouwens heeft 3 maanden geduurd voordat s3 uitkwam.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben wel blij dat ze een beetje vaart achter de uitgave van de serie zetten. Gelukkig hoeven we geen maanden te wachten op het volgende seizoen.
    Nu maar hopen dat ze de andere seizoenen ook uitbrengen, zou meniks verbazen als het hier bij bleef.

    trouwens heeft 3 maanden geduurd voordat s3 uitkwam.
    Is het echt zo lang geleden alweer? Ik hoop wel dat ze de andere seizoenen gaan uitbrengen, volgens mij wordt de serie toch wel redelijk verkocht?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim

    Is het echt zo lang geleden alweer? Ik hoop wel dat ze de andere seizoenen gaan uitbrengen, volgens mij wordt de serie toch wel redelijk verkocht?
    ik hoop dat die goed verkocht worden dan is de kans groter dat de andere seizoenen ook uigebracht worden.

    afwachten maar, als er elke 3 maanden 1 seizoen uitkomt dan zou dus in juni s4 uit moeten komen.

  16. #16

    Standaard

    Het is ongeveer een jaar geleden dat Seizoen 3 in Engeland is uitgebracht. Er is daarna niets meer van uitgebracht. Zelfde verhaal met de Golden Girls. In Engeland en in Nederland zijn alleen de eerste drie seizoenen uitgebracht. In Amerika zijn echter beide series volledig uitgebracht. Sukkels.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Het is ongeveer een jaar geleden dat Seizoen 3 in Engeland is uitgebracht. Er is daarna niets meer van uitgebracht. Zelfde verhaal met de Golden Girls. In Engeland en in Nederland zijn alleen de eerste drie seizoenen uitgebracht. In Amerika zijn echter beide series volledig uitgebracht. Sukkels.
    en was dat dezelfde uitgever/sukkel als hier in nederland, ik bedoel de uitegever van Roseanne??

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    In Amerika zijn echter beide series volledig uitgebracht. Sukkels.
    Nop, 7 komt eraan, en er is nog niets bekend over Season 8 en 9. :wink:

  19. #19

    Standaard

    roseanane is van bridge en golden girls van Buena Vista las ik net.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •