Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 122 worden weergegeven.

Discussie: Sopranos Season 6

  1. #1

    Standaard Sopranos Season 6

    Het zit er dan toch echt aan te komen. Sopranos season 6.
    Maart 2006.



    Hier een voorproefje
    http://www.lbracco.com/media%20files...os6promo02.WMV

    en nog een:

    http://www.lbracco.com/media%20files...s6promo01b.WMV

    en de teaser:

    http://www.lbracco.com/media%20files/sopranos6p01.WMV

  2. #2

    Standaard

    is al een thread voor dit seizoen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=24004

    Is het niet makkelijker als er één thread is voor de hele serie, nu is er voor elk seizoen wel een thread. Met een thread hou je de discussie een beetje levend.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    is al een thread voor dit seizoen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=24004

    Is het niet makkelijker als er één thread is voor de hele serie, nu is er voor elk seizoen wel een thread. Met een thread hou je de discussie een beetje levend.
    absolutely right, vergeten om in de kratjes te graven

  4. #4

    Standaard

    The Sopranos to Continue for a Seventh Series

    The Sopranos is to return for a seventh series, despite previous assurances by TV bosses that the forthcoming sixth season would be the mafia drama's last.

    Creator DAVID CHASE has so many storylines left to bring to a conclusion he has now decided to write another series of the New Jersey mobster drama, which stars JAMES GANDOLFINI and MICHAEL IMPERIOLI.

    Chase says, "These characters still have great interest for me. I really enjoy it, so why leave something like that?"

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij had hij dit al een tijdje geleden gezegd. Is nog lang niets zeker, geloof er pas iets van als alle contracten zijn getekend.

  6. #6

    Standaard

    Als Chase nog zoveel storylines overheeft, laat 'm de seizoenen wat langer maken.. 13 afleveringen ben je zo doorheen..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Als Chase nog zoveel storylines overheeft, laat 'm de seizoenen wat langer maken.. 13 afleveringen ben je zo doorheen..
    Het kost natuurlijk veel tijd om zo'n aflevering te maken, maar je hebt gelijk dat je er als kijker snel door heen gaat.

    Wat ziet Anthony Jr. er trouwens gangsterig uit met dat lange haar.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Als Chase nog zoveel storylines overheeft, laat 'm de seizoenen wat langer maken.. 13 afleveringen ben je zo doorheen..
    Het kost natuurlijk veel tijd om zo'n aflevering te maken, maar je hebt gelijk dat je er als kijker snel door heen gaat.

    Wat ziet Anthony Jr. er trouwens gangsterig uit met dat lange haar.
    Hij gaat ook het slechte pad op!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Volgens mij had hij dit al een tijdje geleden gezegd. Is nog lang niets zeker, geloof er pas iets van als alle contracten zijn getekend.
    Is inderdaad al wel een tijdje oud, maar deze berichtgeving is slechts van een aantal weken terug. Ik ben écht heel benieuwd hoe ze deze serie zullen laten eindigen. Ben iig zeer blij dat het aannemelijk is dat er een 7e Seizoen komt.

    En Anthony Jr. ziet er idd gevaarlijk uit zo, misschien komt zijn uitspraak tegen zijn vader in Seizoen 5 dan toch nog uit;

    [spoiler:71113277b8]''One day, I'm gonna kick your ass!''[/spoiler:71113277b8] 8)

  10. #10

    Standaard



    Sopranos role for Fergie

    Black Eyed Peas singer Fergie has won a part in the sixth series of The Sopranos.

    She will play a cop working undercover as a stripper in Tony Soprano's seedy club, Bad-A-Bing, says the Mirror.

    Fergie starts filming on the show's New Jersey set early next year.

    The Mirror's soruce said: "Fergie can't believe her luck at landing this part - she's obsessed with The Sopranos.

    "The producers thought she'd be perfect because she's got such a toned body and has no problems flaunting her flesh.

    "And she's also used to writhing Around the stage, so she should be a natural when it comes to pole-dancing."

    Fergie reporetdly impressed TV bosses when she appeared with John Travolta in the spoof gangster flick Be Cool.

  11. #11

    Standaard

    Denk dat zij wel goed past in de serie. Jammer dat we nog zolang moeten wachten op seizoen 6
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Denk dat zij wel goed past in de serie. Jammer dat we nog zolang moeten wachten op seizoen 6
    Zij past inderdaad wel goed in de serie. Moest even 2x kijken dacht eerst dat het Drea de Matteo gewoon was hehe... We moeten inderdaad helaas nog lang wachten op het volgende seizoen van deze top serie...
    Four-Star Trader (236)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Denk dat zij wel goed past in de serie. Jammer dat we nog zolang moeten wachten op seizoen 6
    Zij past inderdaad wel goed in de serie. Moest even 2x kijken dacht eerst dat het Drea de Matteo gewoon was hehe...
    Ik heb ook expres die foto uitgekozen

  14. #14

    Standaard

    Zou op zich een goed idee zijn van de FBI, maar toch raar want meeste strippers doen in de Bada Bing wel meer dan alleen strippen en denk niet dat een agent daar aan begint.

  15. #15

    Standaard

    Eindelijk komt ie er dan aan, seizoen 6 is vanaf eind november te koop! Alleen is er een grote "maar", het is seizoen 6.1! Heb ik allemaal mooie hele seizoenen en dan gaan ze het laatstse (of op een na laatste) seizoen weer in delen uitgeven! Of zijn dit de eerste 13 delen en is 6.2 de 6 of 7 andere aflevingen? Weet iemand hier al iets van, want bij bol.com en freerecordshop staat er nog geen info bij.
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barry de Nijs
    Eindelijk komt ie er dan aan, seizoen 6 is vanaf eind november te koop! Alleen is er een grote "maar", het is seizoen 6.1! Heb ik allemaal mooie hele seizoenen en dan gaan ze het laatstse (of op een na laatste) seizoen weer in delen uitgeven! Of zijn dit de eerste 13 delen en is 6.2 de 6 of 7 andere aflevingen? Weet iemand hier al iets van, want bij bol.com en freerecordshop staat er nog geen info bij.
    Seizoen 6 part 1 zal gewoon de 12 uitgezonden afleveringen bevatten, en seizoen 6 part 2 zal de laatste 8 afleveringen bevatten ( en waarschijnlijk een berg extra's). Zo erg is dat toch niet ?

  17. #17

    Standaard

    Alleen heeft S6 12 afleveringen dus zou het 2x 6 afleveringen worden... Je kan veel beter wachten tot er gewoon 1 box is voor het hele seizoen die komt er vast wel.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barry de Nijs
    Eindelijk komt ie er dan aan, seizoen 6 is vanaf eind november te koop! Alleen is er een grote "maar", het is seizoen 6.1! Heb ik allemaal mooie hele seizoenen en dan gaan ze het laatstse (of op een na laatste) seizoen weer in delen uitgeven! Of zijn dit de eerste 13 delen en is 6.2 de 6 of 7 andere aflevingen? Weet iemand hier al iets van, want bij bol.com en freerecordshop staat er nog geen info bij.
    Seizoen 6 part 1 zal gewoon de 12 uitgezonden afleveringen bevatten, en seizoen 6 part 2 zal de laatste 8 afleveringen bevatten ( en waarschijnlijk een berg extra's). Zo erg is dat toch niet ?
    Part 1: 12 afleveringen
    Part 2: 8 afleveringen

    Over die extras is niets bekend, maar hopelijk doen ze er een hoop bij.

  19. #19

    Standaard

    Waar baseer je op dat deze dvd eind november uitkomt? Ik kan op Dvd-home, frs en bol niks vinden.
    Heb je misschien een linkje of praten we hier over de R1 versie?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Seizoen 6 part 1 zal gewoon de 12 uitgezonden afleveringen bevatten, en seizoen 6 part 2 zal de laatste 8 afleveringen bevatten ( en waarschijnlijk een berg extra's). Zo erg is dat toch niet ?
    Nee, dat is niet erg, maar ik was even in de veronderstelling dat ze dit seizoen weer net zoals de (volgens mij) eerste twee seizoenen gingen uitgeven.( de seizoenen door de helft gesplitst). Maar het was al een tijdje bekend dat het 6de seizoen 7 afleveringen extra ging krijgen. Ik moest het alleen even zeker weten!

    Bedankt!
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

  22. #22

    Standaard

    Het einde van het wachten is dan eindelijk in zicht. Nog twaalf dagen en dan kunnen we eindelijk zien hoe alles verder gaat in deze verslavende serie.
    twaalf dagen....
    Nieuwste aanwinst: Serpico LE, Rome (Wooden Box), Foyle's War Seizoen 1&2

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Wanneer volgt de release van deel 2 van seizoen 6?
    De uitzendingen zijn verschoven naar April 2007, dus dat gaat nog wel eventjes duren.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ganymede
    Het einde van het wachten is dan eindelijk in zicht. Nog twaalf dagen en dan kunnen we eindelijk zien hoe alles verder gaat in deze verslavende serie.
    twaalf dagen....
    12dagen?

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •