De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Everwoord en Joan of Arcadia op DVD?

    Ik had een vraagje... Ik kijk namelijk heel graag naar de serie's Everwood en Joan of Arcadia en ik vraag me al een tijdje af wanneer deze serie's op dvd's verkrijgbaar zijn in Nederland. Volgens mij kun je ze al wel in Amerika op dvd kopen, maar daar heb ik niet zoveel aan :wink: Reactie aub !!! :P

  2. #2

    Standaard

    Titel gewijzigd en thread verplaatst.

  3. #3

    Standaard

    Op Joan zit ik ook te wachten prachtige serie, alleen jammer dat ie gecanceled is
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #4

    Standaard

    Vond JoA weinig aan, ben ook gestopt met kijken. Maar Everwood zie ik wel heel erg graag op dvd verschijnen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #5

    Standaard

    Joa weet ik niks vanaf, maar Everwood is wel op R1 in amerika te krijgen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Joa weet ik niks vanaf, maar Everwood is wel op R1 in amerika te krijgen.
    Joan Of Arcadia is ook in Amerika al te koop vanaf Juni! Hoelangt duurt het gemiddeld ongeveer dan dat die dvd box in Nederland uitkomt? Of kun je dat niet voorspellen..... ?

  7. #7

    Standaard

    Zal wel augustus of september worden.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Nog steeds niets van Joan of Arcadia gehoord.. Klopt het dat deze niet (snel) in ons landje gaat verschijnen??
    All the real people are really not that real

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Nog steeds niets van Joan of Arcadia gehoord.. Klopt het dat deze niet (snel) in ons landje gaat verschijnen??
    ik ben bang dat je gelijk hebt
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  10. #10

    Standaard

    Dat gaat heel jammer worden :.(
    All the real people are really not that real

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de hele serie (2 seizoenen) van Joan Of Arcadia hier op dvd uit Amerika inderdaad. Deze serie zal niet uitgebracht worden in Nederland. Althans, naar alle waarschijnlijkheid. Zeg nooit nooit.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Oehh... Denk dat ik dan idd ook maar de R1 ga zoeken kopen... Of jij moet m kwijt willen
    All the real people are really not that real

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Oehh... Denk dat ik dan idd ook maar de R1 ga zoeken kopen... Of jij moet m kwijt willen
    Haha, nee heb ze net binnen gehad....was iets van 35 euro per seizoen en heb het nog niet kunnen bekijken. Nog nooit iets van gezien trouwens, maar ik vind Chris Marquette echt helemaal geweldig en de serie leek me wel interessant...
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #14

    Standaard

    Nou, het is ook echt een heel leuke serie
    All the real people are really not that real

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Nou, het is ook echt een heel leuke serie

    Naar Nelly F geweest?
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #16

    Standaard

    Nee, dat niet... Kon niet :'( echt balen...
    All the real people are really not that real

  17. #17

    Standaard

    Hey
    Ik wil ook zoo graag de joan of arcadia seizoenen, zo jammer dat het gecanceld is enzo.
    ik ga ook maar een regio vrije dvd speler kopen want ik wil joan of arcadia zo graag..Ook wil ik graag de dvd's degressi the next generation! is ook een hele goeie serie, maar ook weer niet in NL te koop!

  18. #18

    Standaard

    Inmiddels ben ik bijna klaar met het tweede seizoen van Joan Of Arcadia. Geweldige serie, heb er erg van genoten (nog steeds trouwens). Alleen jammer dat Adam (Chris Marquette) een kleinere rol heeft in het tweede seizoen en een beetje verwaarloosd wordt. Grace is ook briljant overigens.

    1 van de weinige series die ik heb/ken waar ik daadwerkelijk de titel-/hoofdpersoon van kan uitstaan. Amber Tamblyn, ik was bang haar vreselijk te vinden, maar ik leef echt met haar mee in deze serie. Vraag me alleen nog steeds af, of ze 'echt' met God praat of inderdaad een beetje cuckoo is.
    **** me gently with a chainsaw.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •