De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard MacGyver Seizoen 1, Engelse Inlay

    Ik heb het eerste seizoen van MacGyver gekocht. Het is een mooie box met een boekje erbij. Echter wat me opvalt is dat in het boekje bij Disc 6 er Engelse tekst staat dit terwijl erboven staat dat het Nederlands is.

    Is iemand dit ook al opgevallen? Dit lijkt me duidelijk een foutje.

  2. #2

    Standaard

    Dit is ook het geval met mijn boekje. Dit kleine detail stoort me totaal niet, verder is de box prima in orde.

  3. #3

    Standaard

    is het beeld en het geluid echt zo slecht als ik las? Weet dat het een oude serie is maar toch.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  4. #4

    Standaard

    Het is inderdaad al een oudere serie en dat zie en hoor je ook. Het geluid is DD Mono en het beeld komt redelijk soft over met toch wel een aantal printbeschadigingen. Al bij al nog allemaal behoorlijk acceptabel, geen toptransfer maar het had nog slechter gekund.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het beeld gezien de leeftijd van de serie best meevallen.

    Ook grappig: dat men beelden uit films gebruikt en deze in de serie inbouwt. In de 3de aflevering stappen ze in mini-coopers, daarna krijgen we een montage van een kwartiertje uit "The Italian Job 1969".
    klein detail: Macgyver stapt in een minicooper met 2 normale koplampen.
    In The Italian job rijdt Michael Caine in een minicooper met 5 lampen voorop.
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #6

    Standaard

    Bij series uit deze periode is het ook altijd leuk om bekende acteurs gastrollen te zien spelen. In de aflevering "Flame's End" deed zowaar Mr. Freddy Krueger himself Robert Englund mee.

  7. #7

    Standaard

    Ok, dan zal het wel bij iedereen zo wezen, ik heb het eerste seizoen trouwens bij de MM gekocht voor € 44,95,-!

    Weet iemand wanneer het tweede seizoen geplanned staat?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Ok, dan zal het wel bij iedereen zo wezen, ik heb het eerste seizoen trouwens bij de MM gekocht voor € 44,95,-!

    Weet iemand wanneer het tweede seizoen geplanned staat?
    Ik heb de R1-versie al thuisliggen en die ziet er erg mooi uit
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Ok, dan zal het wel bij iedereen zo wezen, ik heb het eerste seizoen trouwens bij de MM gekocht voor € 44,95,-!
    Bij FRS.be kan je hem al voor € 39,99 hebben. Uiteraard had ik mooi een geseald exemplaar opzij laten leggen. 8)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Ok, dan zal het wel bij iedereen zo wezen, ik heb het eerste seizoen trouwens bij de MM gekocht voor € 44,95,-!

    Weet iemand wanneer het tweede seizoen geplanned staat?
    Ik heb de R1-versie al thuisliggen en die ziet er erg mooi uit
    Ik ook en toch een stuk goedkoper dan de nederlandse versies. Kost toch al gauw €15,- minder bij playusa

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •