Pagina 175 van 218 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.351 tot 4.375 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Haha, dit is exact wat John Waters zei bij een interview waar ik laatst bij was toen hem gevraagd werd welke van zijn eigen films zijn favoriet was. Uit zijn mond klonk het direct wel heel erg gay
    Over John Waters gesproken: Ik zat pas The Honeymoon Killers (CC #200) te kijken, en deze heeft wel een behoorlijke 'Waters'-vibe. De hoofdrolspeelster had Divine kunnen zijn!
    Concertagenda op Podiuminfo

  2. #4352

    Standaard



    The night of the hunter op blu-ray!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 18-06-2010 om 19:19
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4353
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht


    The night of the hunter op blu-ray!
    Wow, fantastisch nieuws! Die heruitgave van een paar jaar terug zag er fantastisch uit in de bioscoop, dus het bronmateriaal is waanzinnig goed. En die huidige DVD is in het verkeerde AR, dus kan dat ook eindelijk gecorrigeerd worden. Wat een feest!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #4355

    Standaard

    Ik las vandaag op diverse fora (oa criterionforum en dvdtalk) dat er waarschijnlijk eind juli (vanaf 20-7) weer een 50% Barnes and Noble sale komt. Helaas vreest men dat het een 'store only' aanbieding is. Zonde voor ons Europeanen dus
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #4356

    Standaard

    Hoop dat dat niet waar gaat zijn, hoop dat ie ook online komt

    The Only Son / There Was a Father: Two Films by Yasujiro Ozu @dvdbeaver
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    3. Ballad of a Soldier - Grigori Chukrai
    De jonge soldaat Alyosha vernietigt 2 Duitse tanks. Als dank krijgt hij toestemming om zijn moeder te bezoeken. Onrecht noopt hem onderweg diverse malen in te grijpen. De tijd dringt; wat overblijft is een korte knuffel van zijn moeder voordat het front weer roept. Propaganda is nog nooit zo mooi en liefdevol in beeld gebracht.
    Ik zag deze voorbijkomen, en dacht: "Laat ik díe eens uit de kast trekken". Absoluut geen spijt van gehad. Wat een prachtige, prachtige film.
    Concertagenda op Podiuminfo

  8. #4358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Ik zag deze voorbijkomen, en dacht: "Laat ik díe eens uit de kast trekken". Absoluut geen spijt van gehad. Wat een prachtige, prachtige film.
    Top . Zijn filmische broer The Cranes Are Flying (Mikhail Kalatozov - Soy Cuba (I Am Cuba)) is ook zeer de moeite waard!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #4359

    Standaard

    Van het Criterion forum:

    I e-mailed them about Michael Winterbottom's THE KILLER INSIDE ME over a month ago, and this is the reply I finally got:

    "More than likely."

    Not sure if that's a yes or no, but I'm excited either way!
    Interessant! heb hier al verschillende dingen over gehoord en gelezen en ben er erg benieuwd naar. Aangezien hij volgens mij hier in de buurt niet uitgebracht zal worden, zeg ik: laat maar komen!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4360

    Standaard

    Begin oktober in de theaters...

  11. #4361

    Standaard

    Ik weet nog steeds niet wat ik van Criterion en de hedendaagse film moet vinden. Deze worden vaak ook goed uitgebracht door andere studio's, de Criterion touch is daar vaak enigszins overbodig. Sta ik alleen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #4362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik weet nog steeds niet wat ik van Criterion en de hedendaagse film moet vinden. Deze worden vaak ook goed uitgebracht door andere studio's, de Criterion touch is daar vaak enigszins overbodig. Sta ik alleen?
    Dat lijkt soms wat overbodig maar hun uitgaves van recente films zijn vaak wel hun meest winstgevende, waardoor ze weer in staat blijven om geld te steken in oudere, meer obscure films.

  13. #4363

    Standaard

    mhm, daar had ik nog niet over nagedacht. Ik koop ze vaak iig niet, A Christmas Tale is bv erg duur, terwijl ik de ook goede r2 uk uitgave voor 3 pond gekocht heb. Ik 'profiteer' dan wel mee van de obscure films!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #4364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik weet nog steeds niet wat ik van Criterion en de hedendaagse film moet vinden. Deze worden vaak ook goed uitgebracht door andere studio's, de Criterion touch is daar vaak enigszins overbodig. Sta ik alleen?
    D'r is nog wel zoiets als completisme...
    Concertagenda op Podiuminfo

  15. #4365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    D'r is nog wel zoiets als completisme...
    Mijn bankrekening is het daar niet altijd mee eens...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #4366

    Standaard

    Als er ergens anders ook een goede release is met dezelfde beeldkwaliteit en extra`s dan ga ik ook voor de goedkopere. In het najaar komt Fish Tank uit, ben benieuwd of die veel beter gaat zijn dan de AE versie (al komt bij Criterion dan wel de blu-ray uit...)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4367
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4368
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #4369

    Standaard

    Nou, eens kijken wat dit gaat worden:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #4370

    Standaard

    The Thin Red Line covers:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4371

    Standaard

    50% korting bij Barnes & Noble!

    Heb direct maar een aantal titels bestel:
    - Rossellini’s War trilogy
    - Make Way For Tomorrow
    - Days Of Heaven BR
    - Paris, Texas BR
    - Close-Up BR
    - M BR
    - Walkabout BR

  22. #4372
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Super alvast deze besteld;

    Days of Heaven BR
    Yojimbo BR
    Kagemusha BR

    En ook nog eens een coupon code van 2,00 $ gevonden ... alle beetjes helpen.

    Over de middag ook op jacht naar een Hiteker spelertje

    Wat is het leven toch mooi
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #4373

    Standaard

    Heb je ze allemaal in 1 bestelling gedaan? wil nl. 5 titels bestellen (met een totale waarde van $ 118,- incl. verzenden) maar er staat dat ze alles in 1 keer verzenden. Is de kans groot dat het pakketje door de douane er uit wordt gehaald?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4374

    Standaard

    Opgepikt:
    Eclipse Series 19: Chantal Akerman in the Seventies
    Eclipse Series 20: George Bernard Shaw on Film
    Eclipse Series 21: Oshima’s Outlaw Sixties
    Eclipse Series 22: Presenting Sacha Guitry
    Letters from Fontainhas: Three Films by Pedro Costa
    Roberto Rossellini’s War Trilogy
    Metropolitan
    The Last Days of Disco
    Night Train to Munich
    Jeanne Dielman, 23, Quai du Commerce, 1080 Bruxelles
    Make Way for Tomorrow
    Revanche


    5 orders (ivm douane), 5x een kortingsbon/link gebruikt! (2x 10% op alles, 1x 20%, 1x 10%, 1x15%)

    Hier een handige link voor kortingslinken:
    http://forum.dvdtalk.com/dvd-bargain...-part-2-a.html
    Laatst aangepast door Coen P. : 13-07-2010 om 14:21
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #4375
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die drie wel, wie niet waagt blijft ...

    Vanavond ook nog eens kijken wat 'k kan scoren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 175 van 218 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •