Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Six Feet Under Season 4

    Wanneer komt ie uit? (in regio 2)

    Na drie verslavende reeksen kan ik niet echt zolang wachten op vierde reeks! :wink:
    I'm Bad Angel But Good Devil

  2. #2

    Standaard

    De R1 versie zou uitkomen op 23/08.

    Seizoen 3 was bij ons zelfs één maand voor op de VS dus wie weet is het voor zeer binnenkort.


  3. #3

    Standaard

    Mooie cover.

    Na mijn dvd-embargo ga ik meteen season 2 kopen (en hopelijk daarna snel de rest). Het eerste seizoen was geweldig.

  4. #4

    Standaard

    Wauw, cool cover!
    De covers van eerste twee waren ook mooi... De derde viel wel mee... Kon wel iets beter :wink:
    I'm Bad Angel But Good Devil

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Wauw, cool cover!
    De covers van eerste twee waren ook mooi... De derde viel wel mee... Kon wel iets beter :wink:
    Het jammere van de cover van seizoen 3 was dat je al aan kon zien komen hoe het ging lopen met [spoiler:7b65de1e99]Lisa en Brenda[/spoiler:7b65de1e99]

  6. #6

    Standaard

    Ga seizoen 1 binnenkort ook maar eens kopen, ken deze serie helemaal niet dus hopelijk is ie goed.

  7. #7

    Standaard

    De cover van derde reeks zou misschien symboliseren dat derde reeks vooral gaat om de relaties... En dat ze allemaal nu wat gelukkiger zijn? (zie bloemen).

    Nou ja, ik vind het niet echt mooi hé, eerlijk gezegd, die cover. De eerste en tweede cover (en nu ook vierde) zien er mooi en 'eenvoudig' uit. Ze stralen bepaald gevoel uit. Maar bij de derde cover is het wat rommelig en druk.

    Ma ja, inhoud is héél mooi! Ik vond derde reeks de beste tot nu toe. [spoiler:079ceed9ec] Echt jammer dat Lisa dood is. Zij was één van de personages die mij echt raakte.[/spoiler:079ceed9ec]
    I'm Bad Angel But Good Devil

  8. #8

    Standaard

    Hele mooie cover. Heb pas seizoen 1 gezien (de R4 versie). Dat was geweldig, seizoen 2 staat nog steeds ongekeken in de kast. Ben dan ook erg benieuwd naar de rest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Wat is het eigenlijk precies voor een serie?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Wat is het eigenlijk precies voor een serie?
    over een familie die in de "undertaking buisiness" zit. Zwarte humor, vaak droog. Je moet er van houden, maar ik vind t erg goed
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    In het begin overkomt het wel vreemd... (Trouwens, de familie Fisher is zo ongelukkig dat je er zelf ook wordt...) Maar als je blijft kijken, begin je het echt te waarderen! Je ziet meer humor inde serie en je krijgt sympathie en medeleven met familie.
    Ik ben blij dat ik niet meteen gestopt ben na een tegenvallende (allé voor eerste kijkbeurt wel) pilotaflevering.
    I'm Bad Angel But Good Devil

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    In het begin overkomt het wel vreemd... (Trouwens, de familie Fisher is zo ongelukkig dat je er zelf ook wordt...) Maar als je blijft kijken, begin je het echt te waarderen! Je ziet meer humor inde serie en je krijgt sympathie en medeleven met familie.
    Ik ben blij dat ik niet meteen gestopt ben na een tegenvallende (allé voor eerste kijkbeurt wel) pilotaflevering.
    Je moet altijd meerdere afleveringen bekijken van series die je voor het eerst ziet. De eerste is nooit de beste, je maakt kennis met de omgeving, de karakters, de cultuur. Daarna kan het verhaal pas goed beginnen.
    Ik ga seizoen 1 deze week maar eens bestellen, ben erg benieuwd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    In het begin overkomt het wel vreemd... (Trouwens, de familie Fisher is zo ongelukkig dat je er zelf ook wordt...) Maar als je blijft kijken, begin je het echt te waarderen! Je ziet meer humor inde serie en je krijgt sympathie en medeleven met familie.
    Ik ben blij dat ik niet meteen gestopt ben na een tegenvallende (allé voor eerste kijkbeurt wel) pilotaflevering.
    Je moet altijd meerdere afleveringen bekijken van series die je voor het eerst ziet. De eerste is nooit de beste, je maakt kennis met de omgeving, de karakters, de cultuur. Daarna kan het verhaal pas goed beginnen.
    Ik ga seizoen 1 deze week maar eens bestellen, ben erg benieuwd.
    Helemaal met eens. Dit had ook de eerste keer met The Sopranos. Ook daar kon de pilot me niet geheel overtuigen. Bij dit soort series is het verstandiger om 3 afleveringen ofzo achter elkaar te kijken. Dan kom je er beter in. Six Feet Under is uiteraard weer heel wat anders dan The Sopranos, maar ook aan Six Feet Under ben je zo verslaafd. Ben nog maar op de helft van het 1e seizoen, maar heb het 2e seizoen hier (gelukkig) ook al staan. Weet nu al dat seizoen 3 en 4 ook rechtstreeks in mijn collectie komen, uiteraard net als seizoen 5 van The Sopranos. En ik ben het met bovenstaande reacties eens; een zeer mooi cover!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  14. #14

    Standaard

    Zie ik dat daar goed staan? Volgens nieuwsbrief (hier op site) van Warner Bros komt ie uit op 14 oktober!!!

    Ik hoop dat het klopt!
    I'm Bad Angel But Good Devil

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Zie ik dat daar goed staan? Volgens nieuwsbrief (hier op site) van Warner Bros komt ie uit op 14 oktober!!!

    Ik hoop dat het klopt!
    Klopt. Op Amazon.co.uk is hij vanaf 5 september leverbaar. Ik weet niet of deze net als de vorige series Nederlandse ondertiteing heeft...

    link

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Zie ik dat daar goed staan? Volgens nieuwsbrief (hier op site) van Warner Bros komt ie uit op 14 oktober!!!

    Ik hoop dat het klopt!
    Klopt. Op Amazon.co.uk is hij vanaf 5 september leverbaar. Ik weet niet of deze net als de vorige series Nederlandse ondertiteing heeft...

    link
    serie 1 heeft toch geen NLO of wel?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Zie ik dat daar goed staan? Volgens nieuwsbrief (hier op site) van Warner Bros komt ie uit op 14 oktober!!!

    Ik hoop dat het klopt!
    Klopt. Op Amazon.co.uk is hij vanaf 5 september leverbaar. Ik weet niet of deze net als de vorige series Nederlandse ondertiteing heeft...

    link
    serie 1 heeft toch geen NLO of wel?
    Neen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    serie 1 heeft toch geen NLO of wel?
    Neen.
    Dacht ik hier ergens gelezen te hebben. Sorry voor de foutieve info. Weet iemand van jullie of die vierde serie wel nlo gaat hebben?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    serie 1 heeft toch geen NLO of wel?
    Neen.
    Dacht ik hier ergens gelezen te hebben. Sorry voor de foutieve info. Weet iemand van jullie of die vierde serie wel nlo gaat hebben?
    :wink: sorry 'k was beetje kort

    Serie 1 UK versie : geen nlo
    Serie 2 UK versie : wel nlo
    Serie 3 UK versie : wel nlo
    Serie 4 UK versie : nog een beetje vroeg om het zeker te weten, de online shops vullen die info doogaans pas aan als ze de box in voorraad hebben denk ik. Nog ff geduld dus.

  20. #20

    Standaard

    Ik wil deze serie al een klein jaartje een kans geven, maar ben er nog steeds niet aan toegekomen. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik 90 euro voor 13 afl. er prijzig vind.

    Na serie 5 stopt deze serie en komt er een dvd box uit met alle 5 de seizoenen en die zal dan wel door mij aangeschaft worden, hoogstwaarschijnlijk... 8)
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Na serie 5 stopt deze serie en komt er een dvd box uit met alle 5 de seizoenen en die zal dan wel door mij aangeschaft worden, hoogstwaarschijnlijk... 8)
    Box box?... t zal een kistje zijn denk ik :wink:

  22. #22

    Standaard

    Ken deze serie helemaal niet eigenlijk en kon zo snel niks vinden op het forum over de serie. Het is dus een soort van komische serie over een begrafenisonderneming? Is het dan ook tegelijk een drama? En waarmee kan ik het beetje vergelijken? Alvast bedankt!

  23. #23

    Standaard

    Het is meer dramatisch met een scherp komisch randje.
    Ik vind het wel wat vergelijkbaar met American Beauty (gecreëerd door dezelfde schrijver) zoals het wat dingen blootlegt over de mensen en daar nogal bittere (maar tegelijkertijd hilarische, als je er voor te vinden bent) humor aan toevoegt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Na serie 5 stopt deze serie en komt er een dvd box uit met alle 5 de seizoenen en die zal dan wel door mij aangeschaft worden, hoogstwaarschijnlijk... 8)
    Box box?... t zal een kistje zijn denk ik :wink:
    Zoiets:



    Als die van echt marmer zou zijn gemaakt, dan zal dat veel kosten in de verzending

  25. #25

    Standaard

    Ik heb een vraagje over seizoen 1 van Six Feet Under. Ik wil deze serie gaan volgen en heb vandaag het eerste seizoen in mijn handen gehad.

    Wat mij opviel was dat het eerste seizoen een andere verpakking heeft dan de andere 4 seizoenen. Is de versie die ik in mijn handen had een oude versie of is dit gewoon de enige uitgave? Het gaat om de R2NL uitgave

    (ik kon geen andere topics vinden over Six Feet Under)
    DVD's te koop aangeboden
    Merchandise te koop aangeboden
    'I hope we never lose some things of the past.' - Walt Disney

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •