De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar kan ik de dvd's van Hornblower vinden?

    Ik heb op drie adressen geprobeert Hornblower een twee en drie te kopen, bij alle adressen was alleen deel drie nog te krijgen, waarom handhaven die sites dan nog de aanbiedingen?
    Ik ga geen namen neerzetten omdat alle bekende sites ze aanbieden en uiteindelijk niet kunnen leveren
    Ik zou graag de originelen willen hebben, dus geen copies.

  2. #2

    Standaard



    Wat is nou de bedoeling van deze thread?

  3. #3

    Standaard

    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop:

    1

    2

    3
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Bij de FRS kan je deel 2 en 3 nog gewoon bestellen, en bij de VanLeest zag ik laatst deel 1 nog in de winkel staan .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop
    Niet dus, alleen deel drie die ik net retour gestuurd heb.
    Deel een is nergens te koop en deel twee ook niet
    Mijn vraag is dus wie kan me de drie delen leveren maar alleen origineel, ik wil geen kopieen.

  6. #6

    Standaard

    Als laatste redmiddel zou je een rondje kunnen maken langs de sites die volgens el cheapo de dvd's nog aanbieden. Maar je loopt het risico dat hier ook veel sites bij nader inzien toch 'niet leverbaar' moeten bekennen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop
    Niet dus, alleen deel drie die ik net retour gestuurd heb.
    Deel een is nergens te koop en deel twee ook niet
    Mijn vraag is dus wie kan me de drie delen leveren maar alleen origineel, ik wil geen kopieen.
    Ze staan gewoon op hun site hoor. Allemaal gewoon leverbaar binnen 10 werkdagen. Deel 3 is zelfs binnen een dag leverbaar. De rest wordt dan gewoon nageleverd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop
    Niet dus, alleen deel drie die ik net retour gestuurd heb.
    Deel een is nergens te koop en deel twee ook niet
    Mijn vraag is dus wie kan me de drie delen leveren maar alleen origineel, ik wil geen kopieen.
    Ze staan gewoon op hun site hoor. Allemaal gewoon leverbaar binnen 10 werkdagen. Deel 3 is zelfs binnen een dag leverbaar. De rest wordt dan gewoon nageleverd.
    O, doe niet zo dom, als hij toch zegt dat dat niet zo is, en hij heeft ze zelfs al gewoon besteld maar niet gekregen, waarom geloof je dat dan niet?

    Ik zie die winkels er best voor aan om iets in hun assortiment te plaatsen wat ze niet hebben, ik had dat met de 2001 L.E. Box Set bij Proxis.be, die eikels deden weken over de levering en uiteindelijk krijg ik bericht dat hij dus niet meer leverbaar is! Terwijl hij bij Play.com voor het oprapen lag.

    Je zult een hoop obscure winkeltjes moeten afstruinen, of beurzen misschien. Ik snap het probleem in ieder geval.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop
    Niet dus, alleen deel drie die ik net retour gestuurd heb.
    Deel een is nergens te koop en deel twee ook niet
    Mijn vraag is dus wie kan me de drie delen leveren maar alleen origineel, ik wil geen kopieen.
    Ze staan gewoon op hun site hoor. Allemaal gewoon leverbaar binnen 10 werkdagen. Deel 3 is zelfs binnen een dag leverbaar. De rest wordt dan gewoon nageleverd.
    O, doe niet zo dom, als hij toch zegt dat dat niet zo is, en hij heeft ze zelfs al gewoon besteld maar niet gekregen, waarom geloof je dat dan niet?

    Ik zie die winkels er best voor aan om iets in hun assortiment te plaatsen wat ze niet hebben, ik had dat met de 2001 L.E. Box Set bij Proxis.be, die eikels deden weken over de levering en uiteindelijk krijg ik bericht dat hij dus niet meer leverbaar is! Terwijl hij bij Play.com voor het oprapen lag.

    Je zult een hoop obscure winkeltjes moeten afstruinen, of beurzen misschien. Ik snap het probleem in ieder geval.
    Wat heeft dat nou weer met dom te maken? Ik heb vaak genoeg bij bol.com dingen besteld. Soms stond een gedeelte van de bestelling de volgende dag op de stoep, en het andere gedeelte kwam dan een week of twee later aan. Bol.com geeft ook weleens aan dat het tussen de twee en drie weken kan duren. Wat hier dus niet het geval is, allemaal binnen de 10 dagen.

    Bol.com stuurt dan gewoon een bon toe zonder te melden dat de overige producten nageleverd worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Ok.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Ja wat is je vraag? Bij Bol.com zijn ze in ieder geval gewoon nog allemaal te koop
    Niet dus, alleen deel drie die ik net retour gestuurd heb.
    Deel een is nergens te koop en deel twee ook niet
    Mijn vraag is dus wie kan me de drie delen leveren maar alleen origineel, ik wil geen kopieen.
    Ze staan gewoon op hun site hoor. Allemaal gewoon leverbaar binnen 10 werkdagen. Deel 3 is zelfs binnen een dag leverbaar. De rest wordt dan gewoon nageleverd.
    O, doe niet zo dom, als hij toch zegt dat dat niet zo is, en hij heeft ze zelfs al gewoon besteld maar niet gekregen, waarom geloof je dat dan niet?

    Ik zie die winkels er best voor aan om iets in hun assortiment te plaatsen wat ze niet hebben, ik had dat met de 2001 L.E. Box Set bij Proxis.be, die eikels deden weken over de levering en uiteindelijk krijg ik bericht dat hij dus niet meer leverbaar is! Terwijl hij bij Play.com voor het oprapen lag.

    Je zult een hoop obscure winkeltjes moeten afstruinen, of beurzen misschien. Ik snap het probleem in ieder geval.
    Wat heeft dat nou weer met dom te maken? Ik heb vaak genoeg bij bol.com dingen besteld. Soms stond een gedeelte van de bestelling de volgende dag op de stoep, en het andere gedeelte kwam dan een week of twee later aan. Bol.com geeft ook weleens aan dat het tussen de twee en drie weken kan duren. Wat hier dus niet het geval is, allemaal binnen de 10 dagen.

    Bol.com stuurt dan gewoon een bon toe zonder te melden dat de overige producten nageleverd worden.
    Mééstal klopt het wel, maar soms heb je net dat beetje pech. Toen Donkey Konga (deel 1) net uit was, gaf de Bol-site aan dat de levertijd 1 a 2 werkdagen was. Ok, 2 maanden lang kreeg wel netjes bijna wekelijks een update van m'n bestelling, maar ik vind dat geen goede zaak. En wat ik helemaal tropisch vond, is dat de levertijd niet werd veranderd. Dus terwijl ik stond te wachten op m'n bestelling, was deze volgens Bol wél binnen 2 dagen leverbaar

    Verder niks mis met Bol. De laatste 2 bestellingen waren weer extreem snel binnen
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Bol com heeft netjes een mail gestuurd dat alleen deel drie nog leverbaar was van de fabriek, ik heb toen gezegd dat ik de bestelling alleen uitgeleverd wil hebben als ze alle dre uitgeleverd konden worden, nu toen hebben ze deel een en twee geannuleerd en deel drie mocht ik terugsturen dat is dus gebeurt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Bol com heeft netjes een mail gestuurd dat alleen deel drie nog leverbaar was van de fabriek, ik heb toen gezegd dat ik de bestelling alleen uitgeleverd wil hebben als ze alle dre uitgeleverd konden worden, nu toen hebben ze deel een en twee geannuleerd en deel drie mocht ik terugsturen dat is dus gebeurt.
    Niet leverbaar en dan toch de DVD's te koop aanbieden.

  14. #14

    Standaard

    Topic titel aangepast van "helaas" naar "Waar kan ik de dvd's van Hornblower vinden?" voor de duidelijkheid...
    Four-Star Trader (236)

  15. #15

    Standaard

    Kijk dat is dus mijn bezwaar, ook op andere sites is hetzelfde te zien.
    Ik heb deel drie nu terug gestuurd maar hij is nog niet gecrediteerd, dus een hoop gezeur dus, zal wel goed komen want tot nu toe heb ik alleen goede ervaringen met Bol.

  16. #16

    Standaard

    Vandaag bij de Makro in Amsterdam kwam ik een paar stuks van deel 2 en 3 tegen. Voor een redelijke prijs nog ook. Zijn ze nu weer gewoon leverbaar, of is het een restpartij van de Makro?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Is deze serie de moeite waard? HBO-kwaliteit?
    Absoluut de moeite waard! Hij is alleen niet ieder zijn 'cup of tea' dus of hij je bevalt is even afwachten, maar zeker de moeite waard om een keer te proberen!

    De gehele serie is nu in een 6-dvd-box uit, ik geloof voor iets van 30 of 40 euro bij de free rec.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Is deze serie de moeite waard? HBO-kwaliteit?
    Absoluut de moeite waard! Hij is alleen niet ieder zijn 'cup of tea' dus of hij je bevalt is even afwachten, maar zeker de moeite waard om een keer te proberen!

    De gehele serie is nu in een 6-dvd-box uit, ik geloof voor iets van 30 of 40 euro bij de free rec.
    Vergelijkbaar qua stijl en/of kwaliteit met een andere serie?

  20. #20

    Standaard

    Zeker de moeite waard. Ik ben fan van Hornblower en alle eps al een aantal keer gezien.

    Er is idd nu een dvd box (6dvd) met alle episodes en NL ondertiteling.

    Ik vind het wel jammer dat in de eerste 4 episodes de geluidskwaliteit beduidend minder is dan bij de laatste 4.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •