De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lili & Marleen (België)

    Onder het motto, "2de wereldoorlog, 't is een hobby" ben ik deze DVD boxen beginnen aanschaffen. Dat de serie daarnij ook nog eens erg leuk is (voor iemand die de serie nog nooit echt heeft gevolgd als bijna-gaan-TV-kijker), is natuurlijk mooi meegenomen
    Echter, er is bijzonder weinig informatie over de serie is te vinden op het net. Ik zou wel eens willen weten hoeveel seizoenen er eigenlijk zijn (er is vorig jaar toch nog een nieuw seizoen op TV gekomen, is dit de 6de serie ?).
    M.a.v. zijn echt ALLE afleveringen op DVD verschenen ?

    En voor de Nederlanders die dit lezen: wil je een Vlaams pareltje, kom dan eens over de grens voor deze serie met een curcus plat aantwaareps...antwerps dus

  2. #2

    Standaard Re: Lili & Marleen (België)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Onder het motto, "2de wereldoorlog, 't is een hobby" ben ik deze DVD boxen beginnen aanschaffen. Dat de serie daarnij ook nog eens erg leuk is (voor iemand die de serie nog nooit echt heeft gevolgd als bijna-gaan-TV-kijker), is natuurlijk mooi meegenomen
    Echter, er is bijzonder weinig informatie over de serie is te vinden op het net. Ik zou wel eens willen weten hoeveel seizoenen er eigenlijk zijn (er is vorig jaar toch nog een nieuw seizoen op TV gekomen, is dit de 6de serie ?).
    M.a.v. zijn echt ALLE afleveringen op DVD verschenen ?

    En voor de Nederlanders die dit lezen: wil je een Vlaams pareltje, kom dan eens over de grens voor deze serie met een curcus plat aantwaareps...antwerps dus
    Heb al een paar afleveringen gekocht ik denk dat er nu al 7 van uit zijn (In Belgie). Ik ga ze allemaal sparen maar kost well 55 euro per box
    in de Fnac. is inderdaad en MUST-HAVE vindt ik.Ik weet niet of ze allemaal zijn verschenen op dvd. Maar een vraagje hoeveel heb jij die betaald per box? 8)

    Groetjes

  3. #3

    Standaard

    In der tijd (al weer een jaar geleden denk ik) was serie 1-6 in Fnac te koop voor €35/seizoen. Ik kwam echter te laat toen, en de meeste waren al uitverkocht, maar heb toch 3 seizoenen voor die prijs meegekregen.
    De rest heb ik in Extrazone voor €45 gehaald (was toen ook een actie dacht ik).
    Als ik jou prijs daar hoor, heb ik precies geluk gehad.
    Ik meen me te herinneren dat afgelopen kerst in MM A'pen deze boxen ook slecht €45 kostte

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    In der tijd (al weer een jaar geleden denk ik) was serie 1-6 in Fnac te koop voor €35/seizoen. Ik kwam echter te laat toen, en de meeste waren al uitverkocht, maar heb toch 3 seizoenen voor die prijs meegekregen.
    De rest heb ik in Extrazone voor €45 gehaald (was toen ook een actie dacht ik).
    Als ik jou prijs daar hoor, heb ik precies geluk gehad.
    Ik meen me te herinneren dat afgelopen kerst in MM A'pen deze boxen ook slecht €45 kostte
    Inderdaad dan heb je heel veel geluk gehad heb nog 5 boxen te gaan en ik heb ze allemaal.heb er een deel moeten bestellen.ik denk dat ik morgen (maandag) nog drie boxen ga halen van lilli & marleen.jammer dat ik die actie gemist heb in de extrazone of fnac. Maar jah niks aan te doen. nog en oplossing is de Mediamarkt maar jah daar kom ik niet graag omdat daar de service te wensen over laat vindt ik.Fnac is duur maar de mensen zijn daar zeer vriendelijk en ze zien me daar graag komen want als ik daar koop koop ik voor bijna € 500 per maand dvdtjes :P . Dus zeker nog lilli & marleen aanschaffen :wink:

    Groetjes

  5. #5

    Standaard

    Expo voorbeeld van box van Lilli en Marleen Jaargang 7 8)






    groetjes

    Ive

  6. #6

    Standaard

    Hem heb ondertussen al wel enkele maanden in men bezit
    Dit topic is al wat oud, maar toch bedankt

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Hem heb ondertussen al wel enkele maanden in men bezit
    Dit topic is al wat oud, maar toch bedankt
    Ok Expo graag gedaan hoor

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •