Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Angst voor de laatste aflevering

    Ik ben een groot liefhebber van de X-Files en ben nu aanbeland bij de allerlaatste aflevering van de serie. Dit is een anderhalf uur durende Finale ook nog zeer nostalgisch 'The Truth' genaamd.

    Ik durf alleen niet goed die laatste aflevering te kijken omdat ik weet dat het daarna afgelopen is. En ik vind de serie echt geweldig maar na de laatste aflevering is het na meer dan 200 afleveringen voorbij.

    Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben bij serie's e.d. Dat je treurig wordt des te meer je naar het einde toegaat, omdat je weet dat die laatste aflevering eraan komt.

  2. #2

    Standaard

    jah heb ik bij heel veel serie's
    zoals bij millennium en Roseanne 8 simple rules (nog 5 afleveringen op net 5 ) en nog veel meer.

  3. #3

    Standaard

    Tja ik heb dat gehad met Buffy en Angel, maar gelukkig hebben we dvd dus kunnen we keer op keer blijven genieten
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #4

    Standaard

    Charmed:
    Toen het einde van S7 naderde, was het nog steeds niet bekend of het verder zou gaan. Ik hoopte eigenlijk op een S8: dat verdient de serie gewoon (een beter einde). Gelukkig krijg de serie dat ook en hopelijk ook een S9, maar dan moet dit seizoen echt super worden. Ik zou het echt zonde vinden als deze serie stopt.

    24:
    Bij 24 verlang ik altijd naar het einde van het seizoen, want ik ben steeds weer hoe het verder gaat.

    Buffy:
    Dat was echt zonde. Het laatste seizoen was iets minder, maar nog steeds super. Ze kunnen als ze willen zo een S8 maken of nog een spin off (Willow)

    Angel:
    Nooit op tv gevolgd, maar ik heb nu S1 voor het eerst op dvd gezien en ik ben meteen verslaafd.

    Friends:
    Na 10 seizoenen was ik weleen klein beetje treurig, maar het was goed dat het stopte. De serie was klaar. Op. Als ze langer waren doorgegaan werd het concept uitgemolken. Misschien over enkele jaren een S11. Dat pakte dan misschien nog wel goed uit.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  5. #5

    Standaard

    neuh totaal niet, klaar is klaar.

    Heb toevallig ook pas geleden de allerlaatste aflevering van de x-files gekeken, goede aflevering, goed einde van een goede serie.
    daarna meteen alle seizoenen in de verkoop gedaan.

  6. #6

    Standaard

    Roseanne was voor mij echt erg... Ik baalde dat ik die laatste aflevering heb gezien, heeft voor mij de hele serie verziekt...

  7. #7

    Standaard

    Van Roseanne heb ik nooit een heel seizoen gezien. ik heb losse afleveringen gezien.
    Op een gegeven moment zag ik iets als dit:

    [spoiler:7f93c4d33b]Ze ging naar haar kamer en ging een 'boek schrijven' en sprak over Dan die dood was en nog wat vage stuff.[/spoiler:7f93c4d33b]

    Ik snapte er niets van. Kan iemand mij het een beetje uitleggen? Wat dit de laatste episode en wat gebeurde er? (via PM/PB of hier)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  8. #8

    Standaard

    Angst voor de laatste aflevering
    Daar bestaat een naam voor: verlatingsangst. :wink:

  9. #9

    Standaard

    Ik heb een week zuur gelopen na de laatste aflevering van Futurama.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Angst niet echt, benieuwd hoe het afloopt des te meer.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Van Roseanne heb ik nooit een heel seizoen gezien. ik heb losse afleveringen gezien.
    Op een gegeven moment zag ik iets als dit:

    [spoiler:856947a7da]Ze ging naar haar kamer en ging een 'boek schrijven' en sprak over Dan die dood was en nog wat vage stuff.[/spoiler:856947a7da]

    Ik snapte er niets van. Kan iemand mij het een beetje uitleggen? Wat dit de laatste episode en wat gebeurde er? (via PM/PB of hier)
    PM

  12. #12

    Standaard

    Vond friends wel ***.
    Cowboy Bebop ook best wel.

  13. #13

    Standaard

    Had ik ook bij de allerlaatste 2 episodes van Friends.

    Maar het ultieme shit afscheidsgevoel had ik bij de allerlaatste episode van 3rd Rock From the Sun.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  14. #14

    Standaard

    Had ik bij lotr. Maar uiteindelijk dacht ik "ik moet hem gewoon zien, punt" en ik ben blij dat ik de stap genomen heb want het was een onvergetelijk einde. Een einde, maar onvergetelijk.

    En nu over 1 uur en een kwartiier de nieuwe potter uitkomt denk ik ook: deel 6 alweer, nog maar 1 deel te gaan en de serie is klaar. Wat dan? Durf ik deel 6 wel te lezen? Weet ik nog wel genoeg van deel 5? Angst alom, maar ik heb een besluit: ik ga hem lezen! Morgen ochtend vlak na negenen!

    Grt. Deweb

  15. #15

    Standaard

    o, crap! Heb ik kennelijk 2 keer op ok geklikt. Sorry.

  16. #16

    Standaard

    Ik zat bij de laatste aflevering van Friends ook echt gekluisterd aan de buis.
    Ging er echt helemaal in op.
    Verder kijk in eigenlijk niet echt series etc, dus daar kan ik verder weinig over zeggen.

    Met LOTR had ik het idd ook, maar WAT een einde zeg :wink:

  17. #17

    Standaard

    Ik had dit met '' Het Eiland'' een prachtreeks op de vlaamse zender die volgens sommigen vergeleken kan worden met The Office of met de collega's. De serie heeft maar 2 seizoenen geduurt, maar de serie was wel echt AF. De laatste aflevering is echt een perfect einde dus een nieuw seizoen,... nee. Alhoewel je er toch wel op hoopt. Tis wel balen dat er nooit meer een seizoen meer van komt. Nu enkel hopen op de DVD!!!

  18. #18

    Standaard

    Had t wel bij Friends, en stiekem ook wel bij The X Files. Maar gelukkig gaan de Sopranos nog even door, dat gaat ook een slecht moment worden wanneer er echt een eind aan komt.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik heb een week zuur gelopen na de laatste aflevering van Futurama.
    Hier nog zo een.

  20. #20

    Standaard

    De meeste series die ik kijk zijn inmiddels afgelopen.
    En soms kijk ik zo'n laatste aflevering met gemengde gevoelens.

    Friends bijvoorbeeld. De beste laatste aflevering zou het einde van seizoen 5 of 7 zijn geweest, naar mijn mening. Een lekkere cliffhanger,
    maar ik wist gewoon dat ze voor een eind als dat het uiteindelijk heeft gekregen zou krijgen. En dat vind ik jammer. Het haalt een hoop van de 'spanning' weg. Ditzelfde heb ik een beetje met Sex and the City ook.
    Hoe mooi die laatste twee afleveringen in Parijs wel niet waren. Het echte einde was te voorspelbaar. Niets wat we niet eerder hebben gezien en dus hebben we ook geen garantie of het nu voor het 'echie' is tussen Carrie en Big, of Rachel en Ross (spoilers?).

    Ally McBeal heeft een meer gedurfd einde en dat waardeer ik. Ally verhuist naar een andere stad wat ook een cliche einde is natuurlijk, maar toch anders. Het voelt meer als een 'eind' want ze gaat echt weg (nu zou je kunnen zeggen, wie zegt dat ze een dag later niet weer het vliegtuig terug heeft genomen, maar dan zonder dat rotkind van d'r). Ook komen nog even bijna alle hoofdrolspelers van de 5 seizoenen afscheid nemen. Wat toch een nostalgisch gevoel geeft.

    Dit had ik bij Friends en Sex and the City helemaal niet.

    24 is weer grappig, want elk seizoen is natuurlijk een 'eind'.
    Ze zouden er na elk seizoen eventueel de stekker uit kunnen halen.

    De enige serie waar ik echt het gevoel had van 'Okay, dit is het, als ik NU op play druk, zie ik de laatste aflevering en is het echt over.' is ROSWELL.
    Een serie, die naar mijn mening nog wel minstens twee seizoenen door had kunnen gaan, maar vroegtijdig om zeep werd geholpen door geldbeluste tv-maatschappijen.

    Een serie moet bij mij een duidelijk eind hebben. En niet een situatie geven wat we al honderd keer hebben gezien. Dat is BS.
    Of me achterlaten met een vette cliffhanger. (zoals Carnivale gaat doen...na 2 seizoen is daar ook de stekker uitgehaald en het is een cliffhanger!! :S)



    Uhmm....ik vraag me af of ik een punt had...?
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Maar het ultieme shit afscheidsgevoel had ik bij de allerlaatste episode van 3rd Rock From the Sun.
    Amen...

  22. #22

    Standaard

    Elk jaar kijk ik Futurama wel eens in het geheel, ongelofelijk dat de laatste aflevering daarvan zo snel komt....


  23. #23

    Standaard

    Bij de Star Trek series.

    Ik zit al twee weken aan te hikken tegen de dubbele laatste aflevering van Voyager.

    Maar goed er staan drie fraaie boxen in de kast van de "Original series" te smachten op bekeken te worden.

    En daarna weer opnieuw beginnen met de 7 boxen van the next generation en dan zijn er nog 7 boxen van deep space nine.

    kortom ik ben mijn leven zoet en ben ook zeer blij dat ik al de boxen bezit, zodat ik altijd weer kan kijken en weer kan kijken en weer kan kijken.

    ook bij Friends was er een diepe zucht na seizoen tien, maar inmiddels zijn we ook hier weer op nieuw begonnen, en ik moet toegegeven, ze zijn net zo leuk als de eerste keer kijken, je ziet meer grappen en je bent ook al weer een hoop vergeten.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #24

    Standaard

    ik ben ook heel bang om het laatste deel van medisch centrum west te gaan kijken...ik wil niet dat er ooit een einde aan komt!!!

    Dit geld trouwens ook voor het kleine huis op de prairie...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #25

    Standaard

    Ik heb eigenlijk vaak het tegenovergestelde. Bij veel series heb ik het gevoel dat het net wat te lang is doorgegaan. De koek is op een gegeven moment echt op. Te veel herhaling van zetten, onwaardige plotwendingen om er nog een nieuwe impuls aan te geven, etc. 't Schijnt dat Hollywood de term 'Jumping the Shark' heeft uitgevonden voor zo'n omslagpunt. Duidelijk voorbeeld was de verschijning van Seven in Married with Children.

    Van de andere kant...

    Ik vind het inderdaad eeuwig zonde dat een serie als Carnivale niet meer verlengd wordt. Ik heb seizoen 2 weliswaar nog niet gezien, maar ik heb wel de episode guide doorgelezen (kon me niet beheersen). Enerzijds een aardig en niet te sentimenteel open einde, anderzijds lijkt me dat er nog genoeg stof is voor een vervolgseizoen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •