De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Release Keeping up Appereancces

    Warner had de release van Keeping up A. seizoen 5 bekendgemaakt voor juli 2005. Nu is het reeds augustus en de DVD ligt nog steeds niet in de winkel. Weet iemand hier meer over? Dan bedoel ik een releasedatum.

  2. #2

    Standaard

    Weet je het zeker? Er staat namelijk nog helemaal geen datum geprikt voor de release van deel 5. Ook in de UK is deel 5 nog niet uit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    In de UK zal dat ook nog wel even duren, volgens mij zijn ze dood bij universal-playback.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  4. #4

    Standaard

    Ik volg alle persberichten op de voet, en heb ZEKER nog geen officieel bericht van KUA 5 gezien, niet voor juli 2005 en ook niet voor daarna. En mijn lijst is accuraat tot (spiekt) 14 september.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    er was ooit eens een thread met alle verwachte releases van 2005 waar ie wel tussen stond.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  6. #6

    Standaard

    jaa indd:s
    en wanneer komen de specials uit, zoals op de boot
    wil gewoon een box

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    er was ooit eens een thread met alle verwachte releases van 2005 waar ie wel tussen stond.
    Zie hier: Dvd release lijst 2005 :wink:
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Wanneer komt seizoen 5 nu juist uit? Ik dacht dat het 16 november was.

  9. #9

    Standaard

    Is uitgesteld naar januari. Maar ik heb toch lekker een viewing te pakken
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Keeping up A. seizoen 5 is inmiddels uit. Bestaat uit 2 dvd's die je apart moet kopen. Ik heb ze inmiddels thuis liggen en ze zijn weer erg leuk

  11. #11

    Standaard

    Volgende maand komt er een Specials-dvd uit van Keeping up appearances. Dan is de hele serie volgens mij eindelijk compleet op dvd!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Volgende maand komt er een Specials-dvd uit van Keeping up appearances. Dan is de hele serie volgens mij eindelijk compleet op dvd!
    Indien alle specials daaropstaan, ja! (hope so). Ik volg het alleszins zeker en vast op, ben een beetje fan van mevr. Buck- ik bedoel, Bouquet
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Er komt dan toch een box met alle afleveringen en extra's:

    http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....&p_mi=12395523

    Volgens proxis op 8 november.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #14

    Standaard

    Dat zat eraan te komen. Alle delen zijn nu los uit. Zo'n beetje zoals ze met Inspector Morse hebben gedaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Inderdaad. En de Re-release van seizoen 2 zouden nu wel extra's bevatten, volgens proxis toch:

    OVER S2
    Deze DVD bevat drie nooit eerder op video uitgebrachte episodes, exclusieve fragmenten en biografieën van de cast. De onvermoeibare sociale streber Hyacinth Bucket ('Bouquet' uitgesproken, wat dacht u!) zet weer haar beste beentje voor in deze eersteklas sitcom. Hyacinth houdt zich onledig met onzelfzuchtige liefdadigheid voor de lagere klassen (haar zussen inclusief), geeft onschatbare raad aan echtgenoot Richard, en speelt de liefdevolle, oudste dochter voor haar bedlegerige Daddy. Toch vindt ze nog ruim de tijd om haar buren scherp te houden met onverdraagbare ochtendkoffies en diners bij kaarslicht. 1-Een vreemde man 2-Een Ritje met Mrs. Fortescue 3-Diner bij kaarslicht 4-Golfen met de Majoor 5-De bologige ambtenaar
    Bron: proxis.be

    Ofwel is't fout.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #16

    Standaard

    Ze zeggen elke keer dat de KUA dvd's extra's bevatten. Op de hoes van de Specials-disc staat het minstens twee keer vermeld. Maar wat blijkt? Even veel extra's op de disc als haar op het gat van een baviaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Inderdaad. En de Re-release van seizoen 2 zouden nu wel extra's bevatten, volgens proxis toch:

    OVER S2
    Deze DVD bevat drie nooit eerder op video uitgebrachte episodes, exclusieve fragmenten en biografieën van de cast. De onvermoeibare sociale streber Hyacinth Bucket ('Bouquet' uitgesproken, wat dacht u!) zet weer haar beste beentje voor in deze eersteklas sitcom. Hyacinth houdt zich onledig met onzelfzuchtige liefdadigheid voor de lagere klassen (haar zussen inclusief), geeft onschatbare raad aan echtgenoot Richard, en speelt de liefdevolle, oudste dochter voor haar bedlegerige Daddy. Toch vindt ze nog ruim de tijd om haar buren scherp te houden met onverdraagbare ochtendkoffies en diners bij kaarslicht. 1-Een vreemde man 2-Een Ritje met Mrs. Fortescue 3-Diner bij kaarslicht 4-Golfen met de Majoor 5-De bologige ambtenaar
    Bron: proxis.be

    Ofwel is't fout.
    Op de hoes zie ik niets vermeld over die extra afleveringen. Er zijn 10 afleveringen die al op de 2 delen van seizoen 2 al waren.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Er komt dan toch een box met alle afleveringen en extra's:

    http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....&p_mi=12395523

    Volgens proxis op 8 november.
    Ha leuk, en dat zal hopelijk ook wel iets voordeliger zijn dan al die losse discs kopen. Laat maar komen die box

  19. #19

    Standaard

    zag de box ook al op amazon staan leuke om te hebben

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •