De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Blackadder 6-disc

  1. #1

    Standaard Blackadder 6-disc

    Er komt een nieuwe release van Blackadder met 6 DVD's. (in UK)
    In de box zitten alle afleveringen van alle 4 seizoenen, Blackadder's Christmas Carol, Back And Forth en 'The Cavalier Years'.
    Ook nieuwe extra's, verbeterde beeldkwaliteit en verbeterde audio kwaliteit. De box wordt limited.
    Da's dus een pak beter dan die box die we nu hebben, van mij mag ie komen. Een van die series die een nieuwe release nodig had vind ik.

    Released 03/10/05

    Al te pre-orderen bij Play:
    http://www.play.com/play247.asp?page...=57&g=72&pa=sr


    EDIT: Volgend nieuw komt mss wat laat voor sommigen, maar daar deze threat nog regelmatig bekeken word, wil ik even waarschuwen dat het beloofde verbeterde beeld, audio en extra's afwezig zijn op deze nieuwe box. De box bevat gewoon alle 4 de discs die al langer in NL te krijgen zijn, de Christmas Carol die ook al langer te krijgen is en de Back And Forth special met The Cavalier Years en enkele extra's, die los ook al te krijgen was in UK. Dit is dus niets meer dan een verzamelbox van de bestaande DVD's, niets meer, bovendien word hij niet in NL gereleased. Hadden ze dat nu eerder gezegd, dan had ik niet zoveel geld uitgegeven aan deze 'limited' (yeah right) box en mijn oude discs gehouden.

  2. #2

    Standaard

    YESS!! Nog steeds een van mijn favoriete series, gewoonweg briljant! Ik heb alle 4 de series, CHR. Carol en Back & Forth al, dus dat word verkopen!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #3

    Standaard

    Woohoo! Geweldig! Blackadder is geniaal!

  4. #4

    Standaard

    Hmmm misschien ga ik de mijne ook wel vervangen..

    'The Cavalier Years' wat is dit ook al weer?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie
    Hmmm misschien ga ik de mijne ook wel vervangen..

    'The Cavalier Years' wat is dit ook al weer?
    Een special van ongeveer 20 minuten die zich afspeelt ten tijde van King Charles I en Cromwell. Niet veel zeggend mss, maar staat momenteel samen op DVD met Back And Forth (UK) en deze DVD wordt toch wel vooral geprezen (en ook gekocht) voor die extra special, die van beduidend hoger niveau is dan de main feature.

  6. #6

    Standaard

    Als er iemand iets weet ovr de extras horen w het graag :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie
    Hmmm misschien ga ik de mijne ook wel vervangen..

    'The Cavalier Years' wat is dit ook al weer?
    Een special van ongeveer 20 minuten die zich afspeelt ten tijde van King Charles I en Cromwell. Niet veel zeggend mss, maar staat momenteel samen op DVD met Back And Forth (UK) en deze DVD wordt toch wel vooral geprezen (en ook gekocht) voor die extra special, die van beduidend hoger niveau is dan de main feature.
    Het zegt mij genoeg hoor, ik studeer voor geschiedenisleraar :wink:

  8. #8

    Standaard

    Artwork:

    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Staat niets over die extras die je noemt op de play.com list, die zijn wel zeker ?
    Ziet er top uit

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Komt U maar .

  12. #12

    Standaard

    Hij zou inmiddels uit moeten zijn. Heeft iemand hem en is de beeldkwaliteit echt beter als de oude set?

  13. #13

    Standaard

    Staat de originele pilot er niet op? Want als die er niet op staat noem ik het niet "The Complete Series" hoor. Ze mogen die wel eens voor de eerste keer uitbrengen bij deze box, vind ik toch wel.

  14. #14

    Standaard

    Dit is gewoon een repackaging van de bestaande discs. Geen betere beeldkwaliteit, geen nieuwe extra's...

  15. #15

    Standaard

    Is er ook iets van deze geweldige serie in de Nederlandse winkels te koop?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Is er ook iets van deze geweldige serie in de Nederlandse winkels te koop?
    deze box is al een hele tijd verkrijgbaar: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=122717

    en de christmas carol aflevering die niet op bovenstaande release staat:
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=140493

  17. #17

    Standaard

    Aha! Maar dus geen extra's.

    Thx voor de info. Ik zal nabije winkels gaan afspeuren :wink:

  18. #18

    Standaard

    Ik zie dat ze nu ook de aparte seizoenen hebben, maar voor zover ik weet ook zonder extra's.

  19. #19

    Standaard

    ik stond vandaag met zowel de losse seizoensboxen in mijn hand als de verzamelbox. wat mij opviel is dat de speelduur per seizoen ongeveer 175 minuten is en dat de verzamelbox totaal circa 290 minuten is. wie iemand hoe dat zit?

  20. #20

    Standaard

    Speelduur per seizoen is inderdaad ongeveer 175 minuten. (29 min. per aflevering) The Complete Blackadder box bestaat uit 4 seizoenen x ongeveer 29 min. per aflevering is 700 minuten.
    Hoe ze bij 290 minuten komen is mij een raadsel!
    Deze box is trouwens zonder extra's of 'speciale' afleveringen zoals Christmas Carol en Cavalier Years. Release 2001
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •