Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 85 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Friends (Serie 1 t/m 10) Box

    Als er nog niet genoeg verschillende Friends boxen waren, op Amazon kwam ik het volgende tegen;



    Dit moet dan naar mijn weten de derde box zijn die er te krijgen is, en ik moet zeggen dat ik deze toch wel erg mooi vind!

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

    Te krijgen vanaf medio November, in Nederland zullen we nog wel een tijdje moeten wachten op deze box. Als die tenminste gaat verschijnen in Nederland....

  2. #2

    Standaard

    WOW deze is echt mooi, maar ik hou het maar gwn bij me centrel perk box
    DVD FREAK

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvDFrEaKy
    WOW deze is echt mooi, maar ik hou het maar gwn bij me centrel perk box
    Ik denk dat ik het ook bij m'n central perk box hou, maar als ik kon kiezen wist ik wel welke het zou worden. 8)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik denk dat ik het ook bij m'n central perk box hou, maar als ik kon kiezen wist ik wel welke het zou worden. 8)
    Het zou idd gek zijn om de oude wegdoen en dan dan nog bijleggen voor de nieuwe.
    Tenzij dat er deze keer extra's op de dvds staan (buiten die videoclip van de rembrandts en "friends goes to London" )

  5. #5

    Standaard

    Heel mooi. Vind 'em mooier dan de vorige.

    Zal wel weer heel wat gaan kosten...
    Superman Returns

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Heel mooi. Vind 'em mooier dan de vorige.

    Zal wel weer heel wat gaan kosten...
    Hij staat er nu voor $ 210, misschien dat ie tegen de tijd dat ie uitkomt wat goedkoper wordt, al blijft het natuurlijk erg veel geld.

  7. #7

    Standaard

    Deze is wel een stuk kleiner gezien hier de digipacks inpassen. Had sl in een ander forum onderdeel gevraagd of de box ook zonder dvd's te krijgen is maar daar kwam (nog) geen antwoord op. Ik heb namelijk alle digipacks.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    heel mooi maar dat mag ook wel voor die prijs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjinoes
    Tenzij dat er deze keer extra's op de dvds staan (buiten die videoclip van de rembrandts en "friends goes to London" )
    Aangezien dit de regio 1 versie is zijn alle afleveringen langer, hebben DD5.1 en staan er idd veel meer extra's op dan onze regio 2 versie. Genoeg redenen dus om deze box ook aan te schaffen... :wink:

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand al of dit een metalen box wordt ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #11

    Standaard

    Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat het een papieren box wordt :wink:

  12. #12

    Standaard

    volgens dvdhome.nl komt er op 16-11 ook in Nederland een nieuwe superbox, wellicht dezelfde?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    volgens dvdhome.nl komt er op 16-11 ook in Nederland een nieuwe superbox, wellicht dezelfde?
    ik hoop het wel ziet er mooi uit en ik wil nog altijd deze box aanschaffen en deze ziet er mooier uit als de central perk box :P

  14. #14

    Standaard

    Ja, moet ook nog een Friends-box kopen, hopelijk komt deze in Nederland uit!!! Prachtig!

  15. #15

    Standaard

    De R1 versie van Friends is natuurlijk de beste : meer extra's en langere afleveringen.

    Waar is het best om deze box te bestellen? Ik denk dan niet alleen aan douanekosten maar ook aan de verpakking die stevig genoeg moet zijn. Zou dvdpacific een goeie keuze zijn?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    De R1 versie van Friends is natuurlijk de beste : meer extra's en langere afleveringen.
    Helaas is bij de nieuwe smalle editie van NL R2 seizoen 10 korter.

  17. #17

    Standaard

    En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58500
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #18

    Standaard

    16/11/05 komt er ook een nieuwe superbox in NL. wat is dat er voor 1?

    http://www.freerecordshop.nl/shop/co...avid=219&gid=0
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  19. #19

    Standaard

    Zal wel net zoiets als de nieuwe R2uk zijn he
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #20

    Standaard

    als het nu wel maar es dual layers worden ipv van die flippers! Daarnaast wat extra's enzo zou de serie ook geen slecht doen. Mijn gf heeft nu alle 10 de digipacks... ben benieuwd of ze ze dan gaat vervangen

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    als het nu wel maar es dual layers worden ipv van die flippers! Daarnaast wat extra's enzo zou de serie ook geen slecht doen. Mijn gf heeft nu alle 10 de digipacks... ben benieuwd of ze ze dan gaat vervangen
    Flippers kunnen ook dual layer zijn hoor
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58500
    Ik hoop dat je gelijk hebt, hoewel nergens wordt vermeld dat de inhoud van de dvd's gewijzigd zou zijn. Dàt lijkt me trouwens een veel grotere investering dan een nieuwe box ontwerpen en de oude dvd's daarin pleuren. Maar 't is een mooie box dat wel.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58500
    Ik hoop dat je gelijk hebt, hoewel nergens wordt vermeld dat de inhoud van de dvd's gewijzigd zou zijn. Dàt lijkt me trouwens een veel grotere investering dan een nieuwe box ontwerpen en de oude dvd's daarin pleuren. Maar 't is een mooie box dat wel.
    Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen

    Er is al een seizoen 1-10 box uitgegeven en om die nu te gaan vervangen door precies eenzelfde box alleen anders uitziend lijkt me lichtelijk vreemd.

    Verder kost het echt niet zoveel hoor. Amerika heeft alles al, het is alleen omzetten naar PAL.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen

    Er is al een seizoen 1-10 box uitgegeven en om die nu te gaan vervangen door precies eenzelfde box alleen anders uitziend lijkt me lichtelijk vreemd.

    Verder kost het echt niet zoveel hoor. Amerika heeft alles al, het is alleen omzetten naar PAL.
    Ik hoop dat je gelijk hebt maar 'k heb er nietveel vertrouwen in. Er zijn al twee boxen met alle 10 seizoenen uitgekomen in de Uk :

    Deze :



    en deze :



    Beide hadden de oude disks, zonder extra's en zonder extra lange episodes. Volgens mij doen ze er nu gewoon terug een nieuw verpakking rond. De afzonderlijke seizoenen liggen bij ons nu ook in een nieuwe en dunnere verpakking in de winkels en het gaat ook om identiek dezelfde inhoud.

    Dus volgens mij : oude kost in een nieuw jasje. Maar ik hoop natuurlijk het tegendeel.

    En waarom zouden ze dat doen? Gewoon goeie marketing, af en toe iets 'nieuws' op de markt gooien hernieuwt de aandacht en betekent dus ook meer verkoop. Begin november, mooi op tijd voor veel 'Friends-boxen' onder de kerstboom.

  25. #25

    Standaard

    leuk!....





















    nog meer geldklopperrij
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •