De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Earthsea

  1. #1

    Standaard Earthsea

    Zag in FilmValley een plaatje van het binnenkort te verschijnen Earthsea,
    kent iemand dit???

  2. #2

    Standaard

    Verfilming van (een deel van) de boeken van Ursula K. LeGuin. Mevrouw LeGuin heeft zich overigens al van het project gedistantieerd, een raciale kwestie (één van de acteurs die zwart had moeten zijn, was blank, of omgekeerd, weet niet precies). Ik weet niet in hoeverre dit bijvoorbeeld ook een goeie miniserie kan zijn zonder het boek letterlijk te volgen. Wat in dit geval nogal een moeilijk geval is, de boeken zijn nogal esoterisch van aard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Heel af en toe kom ik wat tegen over deze mini-serie, maar wat het nou is...

    Lijkt mij wel zeer interessant, want Kristin Kreuk hoort bij de cast

    http://www.imdb.com/title/tt0407384/
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #4

    Standaard

    Wel, ik heb de miniserie net gezien, en het is mij heel goed bevallen.

    Een vergelijking maken met iets anders is heel moeilijk.

    Je kunt het nog het beste vergelijken met een avondje Dungeons and Dragons spelen, maar dan krijg je het verhaal nu te zien op TV ipv in je hoofd.

    Mij is het in ieder geval heel goed bevallen en ik hoop dat ze de andere boeken ook nog verfilmen, ik zou wel willen weten hoe het verder gaat. (Ik heb de boeken dus nog nooit gelezen, ik had er zelfs nog niet van gehoord voor ik deze DVD heb bekeken.)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •