Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Rocky 6

  1. #1

    Standaard Rocky 6


    sylvester stallone is bezig met rocky 6
    en er zijn geruchten dat mr.t ook terug komt
    als presentator
    wat veel mensen zich nu natuurlijk afvragen is
    zou rocky boksen? want in deel 5 had ie toch een hersenletsel?
    nou niemand weet nog of rocky gaat boksen
    dat blijft allemaal nog geheim

  2. #2

    Standaard

    kan je misschien spoilertags plaatsen?

  3. #3

    Standaard

    Hoop dat deze film echt komt, want vind het een mooie serie films. Kijk er echt naar uit. Ik kwam trouwens onderstaand filmpje tegen, vind hem wel geinig en wilde hem jullie niet onthouden:

    http://www.spoil-sports.com/RockyVI.htm

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Ik kwam trouwens onderstaand filmpje tegen, vind hem wel geinig en wilde hem jullie niet onthouden:

    http://www.spoil-sports.com/RockyVI.htm
    Haha, schitterend filmpje inderdaad . Ik ben het er deels wel mee eens. De serie is gewoon klaar. Deel 5 was de minste, maar toch vond ik het nog een aardige afsluiter van het geheel. Ik kan me niet voorstellen hoe een deel 6 nog een waardige contributie kan leveren aan het verhaal. Het zou jammer zijn als deze naar mijn mening goede filmserie helemaal verzandt in "direct-to-DVD"-zooi.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Ik ben een zeer grote Rocky-liefhebber, dus laat maar komen... bij Rocky films gaat het niet om hoe goed de film is, als het maar 3 elementen bevat:

    Rocky wordt uitgedaagd
    Rocky gaat trainen
    De muziek..

  6. #6

    Standaard

    Haha, leuk filmpje. Ik ben het er wel mee eens.
    Het gaat alleen maar om het geld, wat voor verhaal kun je nu na 5 delen in godsnaam nog vertellen? Kunnen ze een filmreeks niet gewoon in zijn glorie laten ipv het te verpesten met een zinloos vervolg?
    Rocky kan niet meer boksen, klaar. Wat willen ze gaan doen? Rocky opnieuw laten optreden als trainer? Kom op zeg.

    Ik zie liever Rambo 4. Daar is IMO wel plaats voor.
    Superman Returns

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Het klopt dat Mr. T ook mee doet in deze film.
    Cool ! Stallone tegenover Mr. T in de ring...........wel allebei met rolator

  9. #9

    Standaard

    Was het niet de bedoeling dat de zoon van Rocky nu in de bokswereld komt?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Was het niet de bedoeling dat de zoon van Rocky nu in de bokswereld komt?
    Ja, hij gaat het opnemen tegen de dochter van Mr. T

  11. #11

    Standaard

    Een soort Oprah met 10 kilo gouden kettingen :wink:
    Rocky pas maar op...........

  12. #12

    Standaard

    Of het waar is weet ik niet, natuurlijk een hoop gespeculeer op Internet, maar blijkbaar moeten de 3 pagina's op de volgende link, de 1e 3 pagina's van het script zijn van Rocky 6:

    http://www.joblo.com/index.php?id=6783

  13. #13

    Standaard

    Sylvester Stallone moet de handdoek maar in de ring gooien (pun intended) want zijn carriere valt toch niet meer te redden. Rocky 6? Rambo 4??........Pfff
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  14. #14

    Standaard

    Z-Man : mijn idee.

    Op een gegeven moment is het niet leuk meer. Net zoals Steven Seagal die ook niet van ophouden weet en de ene na de andere flutfilm uitbrengt.
    Nou moet alleen Ben Affleck dit nog doorkrijgen

  15. #15

    Standaard

    Voeg anders ff een poll toe. Ik wil wel eens zien hoeveel mensen er VOOR en TEGEN zijn.
    Superman Returns

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Sylvester Stallone moet de handdoek maar in de ring gooien (pun intended) want zijn carriere valt toch niet meer te redden. Rocky 6? Rambo 4??........Pfff
    Hij moet films als Copland maken, geen Rambo 4

  17. #17

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar zowel Rocky 6 als Rambo 4, heb altijd al wel een zwak gehad voor deze acteur, hoe slecht zijn films dan ook af en toe zijn

  18. #18

    Standaard

    ja volgens mij gaat rocky 6 over zijn kind die die wilt trainen
    en daarna laat boksen zodat ie later tegen mr.t gaat

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    't zal wel door de gekleurde bril van een fan komen, maar ik vind dat er best draagvlak is voor deel 6. Zeker als ik dat script zo lees...

    Daarnaast heeft het als voordeel dat zolang er vervolgen komen op Rocky en Rambo, tenminste niemand het in zijn hoofd haalt om hiervan remakes te maken.

    Nu nog "Demolition Man 2" en we zijn tevreden...
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller


    Zijn dit setfoto's????


    Om mij part maakt Sly nog 10 Rocky en Rambo delen. Rambo kicks ass and so does Rocky! 8)

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Open auditie voor Rocky VI
    Uitgegeven op maandag 05 december 2005 om 12:07:15

    (Novum) - Voor Rocky VI, de nieuwste film over bokser Rocky Balboa, zijn in Philadelphia open audities gehouden. Meer dan honderd mensen kwamen op de auditie af. Dit meldt de website van de Britse omroep BBC maandag. Volgens de casting director van de film wordt er gezocht naar 'echte mensen'. "We zijn op zoek naar het karakter en de persoonlijkheid van Philadelphia."


    In Rocky VI kruipt Sylvester Stallone voor de zesde keer in de huid van de bokser. Philadelphia is de woonplaats van Balboa en een deel van de film wordt daar ook opgenomen. Momenteel wordt er gefilmd in Las Vegas.

    Stallone werd in 1976 genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in de film over de bokser. Stallones zoon Sage speelde in een van de Rocky-films de zoon van Balboa. Rocky junior wordt nu vertolkt door Milo Ventimiglia.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Voor de Fans, plaats ik hierbij nog meer Foto's uit de Opnames van Rocky Balboa :











    Ik kijk echt uit naar deze Films, want alhowel ze misschien niet allemaal even Sterk zijn, zijn het toch Leuke Films, die aangenaam zijn om te Bekijken. En tegen de Tijd dat deze verschijnt op DVD, komt deze Absoluut in mijn Collectie.

    Ik ben een Absolute Stallone Fan, en ik denk velen met mij, die uitkijken naar deze Film.

    En Tenslotte vind ik Sylvester Stallone er nog Super uitzien voor een man van Bijna 60. Denk dat Iedereen op die Leeftijd wel die Body nog zou willen hebben.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •