Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goeden Tijden Slechte Tijden (GTST)

    zou het niet leuk zijn om eens een dvdseizoensbox van GTST uit te bregngen?
    of komt dat al...?

  2. #2

    Standaard

    Het zou me niks verbazen met wat ik steeds voor tv-series op dvd zie...

  3. #3

    Standaard

    GTST?
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  4. #4

    Standaard

    idd; niet leuk........
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Doe dan pittige tijden!
    Das leuker!
    Gtst alleen maar haat en nijd!
    Hoef dat niet te zien op dvd.
    Dan kijk ik wel naar me buuren die mekaar afmaken!

    Zo te hoore is het weer eens rellen
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  6. #6

    Standaard

    Goede Tijden, Slechte Tijden op dvd? Misschien interessant voor de beginseizoenen, toen ik nog voor de buis gekluistert zat. De afgelopen jaren is het van de regen in de spreekwoordelijke drup gegaan

    Maar ze hebben nu wel leuke meiden! 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #7

    Standaard

    We hebben hier al eens eerder over gesproken. GTST op dit vind ik een goed initiatief. Het zou alleen heel ruimte vullende worden in je dvd kast, want met 6 dvd's red je het niet per seizoen.

    Maar goed. Ik ben wel benieuwd naar hoe het allemaal begon. We zitten inmiddels in S16, dus ik was 3/4 toen de serie begon. Heb dus veel gemist. Martine, Frits, Helen, Suzanne, sylvia. Dat waren toppers van vroeger.

    In het vooruitzicht:
    [spoiler:e2254ebd96]Dian en Linda Dekker (babette van Veen) komen terug in de serie[/spoiler:e2254ebd96]


    NL Series/Soaps die ik ook graag op dvd zie verschijnen:

    - ONM
    - Kees en Co S3 - S?
    - Zonnetje in Huis S3-?
    - Mijn dochter en ik
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  8. #8

    Standaard

    GTST was in de begin jaren veel spannender

  9. #9

    Standaard

    Morgen alweer de 3000ste afleveringen las ik
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Morgen alweer de 3000ste afleveringen las ik
    A 5 aflevering per DVD?! Nemen we het ruim aangezien volgens mij 3 gangbaar is, maar zijn korte afleveringen dus.... dat zijn dan al zo'n 600 DVD's om mee te beginnen... dat zou pas een monster box worden!

    Ben ik blij dat ik er geen intresse in heb 8)

    Grtz,

    Bloged

  11. #11

    Standaard

    Okee, ieder zijn smaak? maar omhier nou een topic aan te wijden? elk woord is er een te veel?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Okee, ieder zijn smaak? maar omhier nou een topic aan te wijden? elk woord is er een te veel?
    Als er voor Medisch Centrum West een topic is, dan mag GTST toch helemáál niet ontbreken :razz:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Okee, ieder zijn smaak? maar omhier nou een topic aan te wijden? elk woord is er een te veel?
    Als er voor Medisch Centrum West een topic is, dan mag GTST toch helemáál niet ontbreken :razz:
    Voor MCW een topic ging mijn ook te ver, maar goed dat kon in mijn ogen nog net, de serie is wel iets beter dan gst en duurde niet zolang in mijn beleving een jaar 2/3, maar gst vind ik niks, vond het niks en blijf het niks vinden.

  14. #14

    Standaard

    Dit hebben we besproken in: welke TV-serie zou jij nog graag op dvd willen?

    azurill schreef:
    Dat is 8 uur op een disc, dus 10 disc kunnen volstaan!

    Gooi er een extra dvd bij en je hebt per seizoen twee boxen van van 6 disc's

    Stel:
    Box 1: episode 1 t/m 110 (5 discs) + bonus dvd
    Box 2: episode 111 t.m 220 (5discs) + bonus dvd

    +/- 39,99 per box = 79,98/ per seizoen dat is toch betaalbaar en qua ruimte valt het wel mee. Als je verpakking neemt dat zeer weinig ruimte inneemt!

    -----------------------------------------------------------------------------------
    Pietdvd schreef:

    Er kunnen dus zo´n 22 afleveringen op een dvd 18,zo kan het eventueel dus ook:

    Box 1: episode 1 t/m 66 (3 discs)
    Box 2: episode 67 t/m 132 (3 disc)
    Box 3: episode 133 t/m 177 (2 discs) + 1 bonus disc
    Box 4: episode 178 t/m 220 (2 discs) + 1 bonus disc

    € 19,99 perbox en dat is net zoveel als House of Knowledge vraagd voor Medisch Centrum West.

    Met Goudkust kan eventueel zo gedaan worden:

    Seizoen 1:
    Box 1: episode 1 t/m 65 (3 discs)

    Seizoen 2:

    Box 2: episode 66 t/m 132 (3 disc)
    Box 3: episode 133 t/m 199 (3 discs)
    Box 4: episode 200 t/m 240 (2 discs) + 1 bonus disc
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  15. #15

    Standaard

    Een serie als GTST is veel te groot voor de dvd, met blu-ray/hd-dvd zou het wel kunnen.

  16. #16

    Standaard

    Een serie als GTST zouden ze moeten verbannen op tv en op dvd!


    En al zou er een Uber-box of weet ik veel hoeveel boxen ervan komen, je bent jaren bezig om alle afleveringen te bekijken.

  17. #17

    Standaard

    Mischien verbazend,maar het zou verkopen als een tiet.
    En medisch centrum west was wel de moeder van alle Nl soaps,dus verdiend wat meer credit.
    Wat ook goede verkopers zouden zijn is The bold and the beautiful,Santa Barbera en As the world turns.
    hoeveel huisvrouwtjes volg(d)en deze series wel niet.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #18

    Standaard

    ja maar as the world turns loopt al n halve eeuw geloof ik

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Doe dan pittige tijden!
    Das leuker!
    Gtst alleen maar haat en nijd!
    Hoef dat niet te zien op dvd.
    Dan kijk ik wel naar me buuren die mekaar afmaken!

    Zo te hoore is het weer eens rellen
    het is eigenlijk zo dat de laatste 3-4 seizoenen zijn saai want daar kunnen ze niet echt meer een leuk verhaal verzinnen maar die eerste
    b.v met dian en bowien en al die andere zijn veel leuker
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  20. #20

    Standaard

    Ik wil er nog even aan toevoegen dat er dus ook 11 afleveringen op een dvd 9 kunnen. (33 afleveringen dus bij een 3 disc box aka MCW)

    Heb ondertussen ook vernomen dat het 1ste seizoen uit 195 afleveringen bestaat (en niet 220). http://www.soapvision.nl/

    Voorbeeld:

    Box 1: episode 1 t/m 33 (3 discs) / Box 2: episode 33 t/m 66 (3 disc)
    Box 3: episode 67 t/m 99 (3 disc) / Box 4: episode 100 t/m 132 (3 disc)
    Box 5: episode 133 t/m 166 (3 disc) / Box 6: episode 167 t/m 195 (3 disc)

    Een aflevering van MCW duurt ongeveer 50 minuten en GTST de helft of iets minder.

    Ik heb na aanleding van azurill en mijn bereking een tijd je terug House of Knowledge nog de dvd18 opzet met uitleg van GTST,Goudkust,Pittige tijden,nog 4 films van Telekids en Spijkerhoek* (*gewoon net zo uitbrengen als MCW) ook gemaild. Alle 4 de serie´s zijn namelijk net als MCW van John de mol of het nu onder Joop van de ende was of niet. Ze bedankte me voor het overzicht en de sugestie´s en zullen het zeker mee nemen in een volgend overleg,maar beloven uiteraard niets.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    idd; niet leuk........
    Wat hij zegt 8)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    Ik wil er nog even aan toevoegen dat er dus ook 11 afleveringen op een dvd 9 kunnen. (33 afleveringen dus bij een 3 disc box aka MCW)

    Heb ondertussen ook vernomen dat het 1ste seizoen uit 195 afleveringen bestaat (en niet 220). http://www.soapvision.nl/

    Voorbeeld:

    Box 1: episode 1 t/m 33 (3 discs) / Box 2: episode 33 t/m 66 (3 disc)
    Box 3: episode 67 t/m 99 (3 disc) / Box 4: episode 100 t/m 132 (3 disc)
    Box 5: episode 133 t/m 166 (3 disc) / Box 6: episode 167 t/m 195 (3 disc)
    In België hebben ze het goed begrepen
    http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....70&si=76156803

    Brom
    Brombeertje Mijn DVD-collectie

  23. #23

    Standaard

    ik hoop echt dat dat ooit uit komt op dvd ik wil alle seizoennen hebben dat is zeker ik geef er niks om dat ik 100.00 euro moet gaan betalen voor 1 seizoen

  24. #24

    Standaard

    Ik vind het altijd wel grappig GTST, heb er niet zo'n problemen mee...ik denk dat het een nogal onmogelijke opgave zou zijn om ze op DVD uit te brengen en ook nog eens allemaal te kunnen kijken, dat zou echt veel werk worden... :P
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •