De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Niets gelezen maar weergegeven als gelezen.

    Crew,

    Het gebeurt regelmatig dat ik uitlog en daarna weer inlog en dat dan alle onderwerpen plotseling op gelezen staan. Dat is bijzonder onhandig.

    Nu zat er tussen mijn uit- en inlog bijna 45 minuten en stonden alle onderwerpen volledig op gelezen, op twee of drie topics na. Wat dus nog veel vreemder is.

    Zijn er meer mensen met dit probleem en is hier een oplossing voor?

    Dank,

    Alexander
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #2

    Standaard Re: Niets gelezen maar weergegeven als gelezen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Crew,

    Het gebeurt regelmatig dat ik uitlog en daarna weer inlog en dat dan alle onderwerpen plotseling op gelezen staan. Dat is bijzonder onhandig.

    Nu zat er tussen mijn uit- en inlog bijna 45 minuten en stonden alle onderwerpen volledig op gelezen, op twee of drie topics na. Wat dus nog veel vreemder is.

    Zijn er meer mensen met dit probleem en is hier een oplossing voor?

    Dank,

    Alexander
    Dit probleem heb ik ook :wink: . Is er lastig idd.

  3. #3

    Standaard

    Dat heb ik al sinds een jaar ofzo

    Ik heb btw ook altijd maar een topic of 6 of 7 vanaf boven gezien die als ongelezen worden gezien. De rest is altijd ongelezen bij mij

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat heb ik al sinds een jaar ofzo

    Ik heb btw ook altijd maar een topic of 6 of 7 vanaf boven gezien die als ongelezen worden gezien. De rest is altijd ongelezen bij mij
    De rest is altijd GElezen bedoel je?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Dat probleem viel mij ook al op, maar ik dacht dat het wekllicht aan de enorm trage verbinding bij mij lag.

  7. #7

    Standaard

    krijg vandaag trouwens erg vaak deze melding:

    Could not connect to smtp host : 113 : No route to host

    DEBUG MODE

    Line : 110
    File : smtp.php

  8. #8

    Standaard

    Voor zover ik het denk door te hebben, worden bij het uitloggen (of na een bepaalde uitlog-timeout) alle berichten als "gelezen" beschouwd. Hetgeen dus betekent dat wanneer je uitlogt en direct daarna inlogt er hooguit een enkel bericht als "ongelezen" staat aangemerkt.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Voor zover ik het denk door te hebben, worden bij het uitloggen (of na een bepaalde uitlog-timeout) alle berichten als "gelezen" beschouwd. Hetgeen dus betekent dat wanneer je uitlogt en direct daarna inlogt er hooguit een enkel bericht als "ongelezen" staat aangemerkt.
    Dat klopt. Alleen deze keer zat er langere tijd tussen en stonden er nog enkele onderwerpen op ongelezen. Heel raar dus.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dat klopt. Alleen deze keer zat er langere tijd tussen en stonden er nog enkele onderwerpen op ongelezen. Heel raar dus.
    Misschien erg weinig activiteit om het forum geweest in die tijd en dat er dus maar een paar nieuwe berichten zijn geplaatst.

    Maar mij overkomt het ook wel eens dat ik per ongeluk mijn browser afsluit en dan ben ik gelijk al mijn ongelezen berichten kwijt. Dat is inderdaad erg vervelend...
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Maar mij overkomt het ook wel eens dat ik per ongeluk mijn browser afsluit en dan ben ik gelijk al mijn ongelezen berichten kwijt. Dat is inderdaad erg vervelend...
    Dat probleem heb ik ook wel eens.
    Arrivederci

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dat klopt. Alleen deze keer zat er langere tijd tussen en stonden er nog enkele onderwerpen op ongelezen. Heel raar dus.
    Misschien erg weinig activiteit om het forum geweest in die tijd en dat er dus maar een paar nieuwe berichten zijn geplaatst.

    Maar mij overkomt het ook wel eens dat ik per ongeluk mijn browser afsluit en dan ben ik gelijk al mijn ongelezen berichten kwijt. Dat is inderdaad erg vervelend...
    Crew,

    Net gebeurde het ook weer dat m'n browser vast liep, na opnieuw inloggen staat alles op gelezen. Is hier iets aan te doen?

    Groeten
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Ik ben altijd vast ingelogd bij ieder bezoek. Toen ik dat net deed, stonden er nog veel topics met gouden icoontjes aangegeven. Wanneer ik het venster afsluit en daarna opnieuw IE open, en naar het forum surf, is alles grijs. Maar ik heb dit altijd gehad en vind het niet echt storend, alleen zie ik nu weleens iets over het hoofd.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #14

    Standaard

    Vandaag is de forumsoftware geupdate, daardoor kan er informatie over gelezen topics verloren zijn gegaan.

    @A. Duijmelinck : als je browser vastloopt zou het kunnen dat er cookie en sessie informatie verloren gaat. Waardoor vreemd gedrag kan ontstaan.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Vandaag is de forumsoftware geupdate, daardoor kan er informatie over gelezen topics verloren zijn gegaan.

    @A. Duijmelinck : als je browser vastloopt zou het kunnen dat er cookie en sessie informatie verloren gaat. Waardoor vreemd gedrag kan ontstaan.
    Snap ik, maar bij gewoon uitloggen en na 5 of 10 minuten weer inloggen heb je hetzelfde en dat is raar.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hetzelfde, eigenlijk altijd gehad (voor zover ik me kan herinneren). Als ik de website verlaat en later weer terug kom is alles ongelzen op de berichten na die in de tussentijd zijn achtergelaten. Volgens mij gaat het nu met Firefox wel beter...


  17. #17

    Standaard

    is er toevallig iets aan de serversoftware veranderd, ik moets vandaag ineens inloggen wat normaal altijd meteen gebeurt, en pas na 3 keer kwam ik er weer in. Nu net ook thuis moest ik ineens inloggen.

  18. #18

    Standaard

    De forumsoftware is vandaag geupdate, vandaar dat je (op elke PC) opnieuw moet inloggen.
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •