De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vrienden Voor Het Leven ?

    gaat deze serie op dvd komen in de toekomst

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1 is inmiddels uit en te koop bij vrijwel elke dvd zaak voor een prijs tussen de 14,99 (MM) en 19,99. Seizoen 2 verschijnt eerste kwartaal 2006.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Seizoen 1 is inmiddels uit en te koop bij vrijwel elke dvd zaak voor een prijs tussen de 14,99 (Media Markt) :wink:

  5. #5

    Standaard

    Jep, daar was ie dus het goedkoopst. Maar ook te kopen/bestellen bij Free Record Shop, www.bol.com, www.azur.be,www.winkelwijs.nl, etc.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #6

    Standaard

    en dan zeggen ze dat kees en co slecht verkoopt maar seizoen 3 staat voor 30 maart op de planning terwijl kees en co geschrapt word wegens slechte verkoop

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marco1991
    en dan zeggen ze dat kees en co slecht verkoopt maar seizoen 3 staat voor 30 maart op de planning terwijl kees en co geschrapt word wegens slechte verkoop
    Welke serie word er nu geschrapt, en welke niet?? Je hebt het 2 x over Kees & co
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #8

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 gekocht, maar deel 2 hoeft van mij niet meer zo nodig. Dan besteed ik mijn geld toch veel liever aan het leukere Home Im-provement. Vrienden voor het Leven behandelt soortgelijke thema's, maar heeft een te lage grapdichtheid om echt grappig te kunnen zijn, en is te serieus voor een sitcom.
    Ik ben blij dat ik seizoen 1 heb, het was leuk, maar laat ik het bij. Maar zou iemand mij kunnen vertellen [spoiler:9c35c89f29] hoe het afloopt met Ellen nu ze toch naar Afrika is vertrokken?[/spoiler:9c35c89f29]
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  9. #9

    Standaard

    ze kwam
    gewoon terug in het volgende seizoen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #10

    Standaard

    Zoiets dacht ik al :wink: Maar hoe zat het nou precies?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Zoiets dacht ik al :wink: Maar hoe zat het nou precies?
    dat zou ik ook niet weten.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #12

    Standaard

    Voor de mensen die liever wachten tot seizoen 2 op DVD uitkomt maak ik er een spoiler van:

    [spoiler:f0b3afdc8c]Eddie is 6 maanden alleen geweest en de serie begint weer op het moment dat Ellen weer thuis komt. Echter dacht Eddie dat ze pas de volgende dag zou aankomen en zodoende is het nog een grote zooi in huis. Hij heeft een soort baardje laten groeien en ook zijn hygiene is niet echt super meer en dat stelt Ellen ook niet echt op prijs. Kortom, de magie die hun relatie in stand hield is een beetje zoek. Ellen gaat daarom maar naar haar ouders toe zodat ze kan nadenken en Eddie de zooi kan opruimen. Uiteindelijk komt het toch weer goed tussen Ellen en Eddie [/spoiler:f0b3afdc8c]

    Wanneer kunnen we seizoen 2 eigenlijk verwachten? Ik dacht dat die rond maart/april zou uitkomen?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M3
    Voor de mensen die liever wachten tot seizoen 2 op DVD uitkomt maak ik er een spoiler van:
    die troep is toch al een keer of 50 op tv geweest? of is dit iets nieuws?

    eddy en zn foute kleding , keek er jaren geleden best veel naar.


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M3
    Voor de mensen die liever wachten tot seizoen 2 op DVD uitkomt maak ik er een spoiler van:
    die troep is toch al een keer of 50 op tv geweest? of is dit iets nieuws?
    Er kunnen natuurlijk mensen zijn die niet meer precies weten hoe het zit en dan kan het natuurlijk leuk zijn als je het op de dvd ziet ipv dat je het hier leest.

  15. #15

    Standaard

    En seizoen 2 is inmiddels verkrijgbaar in de winkels. Bol.com heeft hem (nog) niet maar hij schijnt bij de mediamarkt te liggen en ik heb hem bij Musicstore gekocht (eigenlijk bestelt want hij was nog niet op voorraad).

    Als je hem zoekt in de winkel: een groene verpakking met Eddie en Ellen voorop.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M3
    En seizoen 2 is inmiddels verkrijgbaar in de winkels. Bol.com heeft hem (nog) niet maar hij schijnt bij de mediamarkt te liggen en ik heb hem bij Musicstore gekocht (eigenlijk bestelt want hij was nog niet op voorraad).

    Als je hem zoekt in de winkel: een groene verpakking met Eddie en Ellen voorop.
    ik heb hem zien liggen bij de mm zwolle twee weken terug al.
    beide seizoen 14,99 €

  17. #17

    Standaard

    Tweede seizoen gekocht voor 12,99 bij MM. Erg lelijk: inplaats van bij s1 een uitklapper, nu een gewone doos met de dvd's op elkaar, en het karton is van erg goedkope kwaliteit: zit er over te denken om hier een brief over te schrijven naar Disky.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Tweede seizoen gekocht voor 12,99 bij MM. Erg lelijk: inplaats van bij s1 een uitklapper, nu een gewone doos met de dvd's op elkaar, en het karton is van erg goedkope kwaliteit: zit er over te denken om hier een brief over te schrijven naar Disky.

    Jammer. Ik denk dat ik seisoen twee maar laat liggen. Deel een heb ik wel gekocht 12 euro bij MM

  19. #19

    Standaard

    Inmiddels is deel 3 sinds een weekje ook verkrijgbaar. Onder andere bij bol.com en hij schijnt ook bij de Free Record Shop te liggen.

    Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk geweest?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •