Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Married with children

    Omdat ik een grote fan ben van Al bundy, heb ik enthousiast de eerste 3 seizoenen van MWC gekocht. De laatste is al weer van november vorig jaar.

    Weet iemand of, en wanneer dan de vierde serie (en de volgende series) komen?

  2. #2

    Standaard RELEASE!!!

    Ik zit in hetzelfde nest.
    Een erg leuke serie om zo nu en dan een van op te zetten en er zitten erg leuke episodes bij en ik heb nu ook de eerste 3 seizoenen.

    Maar dezelfde wanhopige vraag. Wanneer gaan ze verder met het op DVD uitbrengen van de serie. Er worden volgens mij immers geen nieuwe afleveringen meer gemaakt. Het is afgerond. Uitbrengen die hap!
    Extended Versions

  3. #3

    Standaard

    volgens dvd home:

    27-10-2005 Married With Childeren - Seizoen 4

    maar is helaas weer uitgesteld
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #4

    Standaard

    Op 8/11/2007 komt een box met alle seizoenen uit.

    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #5

    Standaard

    Super!

    Wel hopen dat hij een beetje betaalbaar is...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Aah fantastisch, ik was er op aan het wachten en heb al een paar keer overwogen om dan toch maar met de losse seizoenen te beginnen, maar nu wacht ik zeker wel op die grote box

  7. #7

    Standaard

    Misschien dat ik hem ooit eens koopt als hij niet te duur is. Vind het op zich wel leuk, maar weet niet of ik er heel veel van achter elkaar zou kijken.

  8. #8

    Standaard

    bij Bol 119,99, zeg maar 120,00.

    wel leuk die schoenendoos, niet te hopen dat er ook nog een sok van Al in zit verstopt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    bij Bol 119,99, zeg maar 120,00.

    wel leuk die schoenendoos, niet te hopen dat er ook nog een sok van Al in zit verstopt.
    Dat is een heel aardige prijs, scheelt toch makkelijk 50 euro in vergelijking met alle seizoenen los kopen.

  10. #10

    Standaard

    Die box koop ik dus onmiddellijk, 120 euro voor heel de doos is maar een kleine 11 euro per seizoen koopje!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace Bekijk bericht
    Die box koop ik dus onmiddellijk, 120 euro voor heel de doos is maar een kleine 11 euro per seizoen koopje!

    de prijs is inmiddels verlaagd, het kost nu maar 99 euro bij bol.com.Ben benieuwd wat die gaat kosten bij MM
    Laatst aangepast door jasmin1 : 29-09-2007 om 17:24

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    de prijs is inmiddels verlaagd, het kost nu maar 99 euro bij bol.com.Ben benieuwd wat die gaat kosten bij MM
    Dat maakt het toch wel weer een stuk verleidelijer. 9 euro per seizoen is geen geld natuurlijk.

  13. #13

    Standaard

    Het is inderdaad een pak goedkoper. Maar heb toch geen spijt da'k niet gewacht heb. Heb nu toch al 2 jaar kunnen genieten van MwC
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #14

    Standaard

    Iemand een idee van de grootte van de box?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Iemand een idee van de grootte van de box?
    Waarschijnlijk gewoon een doos waar alle digipacks in passen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gewoon een doos waar alle digipacks in passen.
    maar maatje 40 past er denk ik niet meer in

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gewoon een doos waar alle digipacks in passen.
    Is het zeker dat gewoon de huidige verpakkingen in de box komen? Straks stoppen ze er allemaal slimlines in.

  18. #18

    Standaard

    Er staat ineens een andere box op die foto

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Er staat ineens een andere box op die foto
    Ja, die wordt gelinkt. Hmm, zouden daar nu nog digipacks in passen? Misschien wel een grote nieuwe verpakking.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ja, die wordt gelinkt. Hmm, zouden daar nu nog digipacks in passen? Misschien wel een grote nieuwe verpakking.
    Van waar komt die foto die jij postte? Want op Bol staat nog altijd die witte doos met het MWC logo. Beetje vreemd

  21. #21

    Standaard

    Dat plaatje hier is wel heel klein, is er geen mogelijkheid om het te vergroten?

  22. #22

    Standaard

    Voor een keertje lopen we eens voor op de USA waar alle seizoenen nog niet uit zijn

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace Bekijk bericht
    Voor een keertje lopen we eens voor op de USA waar alle seizoenen nog niet uit zijn
    Ja dat zag ik overlaatst ook toen ik een grotere foto zocht van de complete series box op Amazon, maar daar zitten ze nog maar aan seizoen 7. Dat zie je toch ook niet vaak.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Van waar komt die foto die jij postte? Want op Bol staat nog altijd die witte doos met het MWC logo. Beetje vreemd
    Hiero: http://www.dvdwanted.nl/zen-cart-v1....roducts_id=197
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #25

    Standaard

    iemand ondertussen al een grotere afbeeling gevonden van de definitieve box ?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •