Bekijk uitslag poll: Moet de tv-serie De zevensprong Op dvd komen

Stemmers
78. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    52 66,67%
  • Nee

    17 21,79%
  • Weet niet

    9 11,54%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Moet de tv-serie ''De zevensprong'' Op dvd komen

    Ik kijk rijkhalzend uit tot deze geweldige televisie serie op dvd gaat komen.Wat een geweldig stuk jeugdsentiment is dit voor mij.
    Graag hoor ik wat jullie er van vinden.Wil toch snel ook eens een keer de film locaties gaan bezoeken.
    Hieronder nog een geweldige site van de serie:
    http://www.de-zevensprong.net/

    Heb net een mailtje binnen gehad:

    Hallo Dennis,

    De NCRV heeft mij afgelopen mei medegedeeld met de voorbereidingen te zijnbegonnen. Of en wanneer de release er komt, was op dat moment nog nietbekend. Op de linkpagina van de site staat een link naar NCRV Classics. Als de release uitkomt, zal het daar als eerste te lezen zijn. Uiteraard hoop ik het dan ook z.s.m. op de site te kunnen melden.

    Groetjes,
    Emiel Maigoda
    Webmaster De Zevensprong
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    JA! GRAAG! HEEL SNEL!
    Jake La Motta

  3. #3

    Standaard

    Ja echt wel 1 van de weinige series uit m'n jeugd die me goed is bijgebleven en spannend dat ik het vond.

  4. #4

    Standaard

    Ja, die wil ik zeker op DVD gereleased zien. Een geweldige serie!

  5. #5

    Standaard

    Graag ! En al het andere van Karst ook.
    Wat heb ik genoten van De Legende van de Bokkerijders, Thomas & Senior, Knokken voor Twee, Martijn & De Magier, Oom Ferdinand en de Toverdrank, Kunst & Vliegwerk, Mijn Idee, etc.
    Hoop dat dat allemaal nog een keer op dvd verschijnt.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #6

    Standaard

    Jeugdsentiment! Elke week aan de buis gekluisterd en jammer vinden dat de aflevering al weer was afgelopen.

    Of ik het nu nog leuk zou vinden is de vraag, maar als jochie vond ik het toen één van de beste Nederlandse series.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Echt leuk was dat, Thomtidom, de brozem, jan toereloer

    Kopen op dvd, ik weet het niet , natuurlijk "if the price is right"

    De kracht was juist, net als veel series vroeger, dat je altijd weer een week in spaning zat. Ik weet niet of dat op de dvd nog zo krachtig is.

    Maar mocht de prijs ooit onder de €15,00 zakken, dan zal ik mijn sentiment niet kunnen bedwingen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #8

    Standaard

    Heb de serie ook gezien, en eigenlijk meer van die oude series die eigenlijk allang niet meer bij deze tijd passen en wat me opvalt is dat de kracht nogsteeds is. De spanning bleef hetzelfde, ook voor iemand van mijn leeftijd (toen 15-16 jaar).

    Zal de set niet kopen trouwens, dit soort dingen...daar moet je voorbij zappen en even genieten. Even terugdenken aan oude tijden en dan weer door want..het leven gaat door. En het duurt maar even dus geniet ervan.

    Grt. Deweb

  9. #9

    Standaard

    Ik vond de muziek altijd erg goed aan deze serie. Dat is eigenlijk nog hetgene wat ik me er het beste aan herinner.

  10. #10

    Standaard

    Een paar jaar geleden is deze serie nog eens herhaald en vond het toen lang zo leuk niet meer als vroeger. Erg ouwbollig en als je het nu bekijkt, zeer matig geacteerd. Zowiezo ben ik niet van de series, maar de Zevensprong mag voor mij geschiedenis blijven...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Jah hoor komtumaar

    Thomas & Senior mag trouwens ook wel op DVD ..

  12. #12

    Standaard

    De zevensprong heb ik een jaartje geleden nog in de herhaling gezien. Was ouderwets genieten, echt een prachtserie!

    Zelf zie ik liever de Legende van de Bokkenrijders op DVD verschijnen, daar was ik echt van onder de indruk. Een release van deze serie zit er denk ik de komende tijd niet in.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  13. #13
    SuperSiem
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Zelf zie ik liever de Legende van de Bokkenrijders op DVD verschijnen, daar was ik echt van onder de indruk. Een release van deze serie zit er denk ik de komende tijd niet in.
    Ik heb hierover vorig jaar nog gemaild met de KRO, die serie zou voorlopig niet worden herhaald en helaas ook niet uitkomen op dvd.

  14. #14

    Standaard

    Dat meldde de KRO mij vorig jaar helaas ook. Erg jammer, vind het een van de beste/leukste series die ik ken. Misschien met zijn allen maar eens een mail-offensief beginnen ?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  15. #15

    Standaard

    Heb even gemaild naar Karst van der Meulen en kreeg vandaag dit antwoord :

    Beste Guido,

    Dank voor je mailtje. Wat leuk dat je nog een paar van mijn films op video hebt kunnen kopen. Dat worden collector's items!

    De kans dat mijn films op DVD gaan uitkomen is wel wat gestegen. Vanaf begin volgend jaar wordt in ieder geval een aantal uitgebracht. Op de Zevensprong en De Bokkerijders zal je nog wel iets langer moeten wachten...

    Vriendelijke groet,
    Karst van der Meulen


    Ben benieuwd !
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Heb even gemaild naar Karst van der Meulen en kreeg vandaag dit antwoord :

    Beste Guido,

    Dank voor je mailtje. Wat leuk dat je nog een paar van mijn films op video hebt kunnen kopen. Dat worden collector's items!

    De kans dat mijn films op DVD gaan uitkomen is wel wat gestegen. Vanaf begin volgend jaar wordt in ieder geval een aantal uitgebracht. Op de Zevensprong en De Bokkerijders zal je nog wel iets langer moeten wachten...

    Vriendelijke groet,
    Karst van der Meulen


    Ben benieuwd !
    Goed nieuws,wel jammer dat we nog langer op De zevensprong moeten wachten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17
    trudie
    Guest

    Standaard

    het wordt tijd dat echt alle films van karst van der meulen op dvd it komen en ik geef als ze op dvd te krijgen zijn er rustig 15 tot 20 euro voor uit per film en dit geld niet alleen voor de films van karst van der meulen maar ook van henk van der linden ( billy turf ) want wat heb je nu nog voor kids op de tv , helemaal niets jou voor de oudere kindere heb je zat maar voor de wat jongere heb je niets en dat vind ik jammer

  18. #18

    Standaard

    In Duitsland, waar "Die Bockreiter" ook werd uitgezonden, willen ze de serie graag op DVD zien. Ook daar geen goede (="snelle") vooruitzichten.

    Website TVwunschliste
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  19. #19

    Standaard

    Wat zou daar eigenlijk op tegen kúnnen zijn ?
    Geen 'muziekrechten' oid die het kunnen belemmeren. Vind het jammer. Ik heb dan wel van alles van Karst op een originele VHS of een tv-opname, maar mocht het ooit op DVD verschijnen dan zal ik een van de eerste zijn die naar de winkels rent. En vooral voor De Legende van de Bokkerijders ben ik bang, die lijkt vaak vergeten te worden. Ik wacht echt met smart op de dag dat die serie op DVD verschijnt.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #20

    Standaard

    Heb via internet de serie van de Bokkenrijders op 3 DVD's gekocht. Het is natuurlijk geen officiele uitgave, maar een overzetting van VHS op DVD. Misschien niet de beste kwaliteit, maar ik kan de serie nu eindelijk weer eens gaan zien. ben benieuwd of hij me net zo raakt als enkele jaren geleden.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  21. #21

    Standaard

    Ik heb echt het idee dat de serie nog dit jaar op dvd gaat verschijnen,zou ook een mooi moment zijn aangezien het 25 jaar geleden is dat deze serie gemaakt is.Hij staat nu ook op de site van NCRV Classics tussen een hoop dingen die al op dvd verschenen zijn dus het zal me niks verbazen.
    http://info.omroep.nl/ncrv?nav=vskrJsHtGDIZ
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #22

    Standaard

    Begin deze maand nog gemaild naar de NCRV. Voorlopig nog geen plannen, men is alleen bezig met De Zomer van 45. Echter, het kan zo maar weer veranderen. Ik blijf er iig op hopen !
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  23. #23

    Standaard

    Doe maar.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #24

    Standaard

    Staat momenteel gepland voor 12-10-2006 (en nog meer van Karst van der Meulen). Zie mijn releaselijst in dit topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=38603&start=0.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  25. #25

    Standaard

    Momenteel zijn alle afleveringen van De Zevensprong tijdelijk online te bekijken op de site www.de-zevensprong.net kies in het menu links tv-serie en dan middenboven online uitzending.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •