Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 193 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator TV Series

    The Terminator Franchise Rises Again



    Source: Variety November 10, 2005

    Andy Vajna and Mario Kassar's C2 Pictures, which produced Terminator 3: Rise of the Machines, has pacted with Warner Bros. TV and writer Josh Friedman (War of the Worlds) for Fox's tentatively titled The Sarah Connor Chronicles. The Fox series will focus on robo-warrior Sarah Connor and her savior son John Connor.

    Variety reports that Friedman will write the pilot and serve as executive producer-showrunner of the series, which will take place in the fictional time frame between the second and third "Terminator" features. Vajna and Kassar will serve as executive producers, with C2 senior vice president of development James Middleton also producing.

    In addition, Vajna confirmed that C2 is in "the final phases of development" of a fourth "Terminator" film and that the series will have a link to what's being envisioned as a new feature trilogy.

    "There will be a connection," Middleton said. Linda Hamilton is not expected to be involved in The Sarah Connor Chronicles. And because the series will be focused on the Connor family, it's not anticipated that Gov. Arnold Schwarzenegger would be a regular part of the series either.

    Middleton said the series will explore what happened to Sarah Connor after the end of "T2," when the character went on the run. "She has the weight of the world on her shoulder and she also has to raise a 14-year-old son who may be the salvation of the world," he said.

    Friedman said his "challenge is trying to figure out how to reinterpret (Connor) for television."

    Because the "Terminator" franchise involves time travel and alternate futures, Friedman believe he'll be able to take a few plot liberties in the series -- emphasis on "few."

    "The last thing I want to do is take a title and exploit it," Friedman said. "The show needs to stand on its own while still being respectful of the franchise."

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Bah bah bah.

    'Hey weet je wat? We gaan een Terminator serie maken!'

    'Echt? Wie doen er in mee dan?'


    Nou Linda Hamilton en Arnold Schwarzenegger in ieder geval niet! Whahaha'

    Sorry hoor, maar laten ze nu eerst maar die 4e film gaan maken in plaats van deze onzin.

  3. #3

    Standaard

    Ik snap dat ze Linda Hamilton wellicht te oud vinden voor deze rol of dat deze wellicht helemaal niet zit te wachten hierop.

    Maar een andere actrice die Sarah Connor moet spelen?????
    En dan in de tijdsspanne die onmiddelijk volgt op T2?

    Ik zie d'r persoonlijk niets in. Zoiets als een andere acteur voor "Rocky", "John McClane", "Conan" of "Lara Croft" kiezen - het komt erg cheap over.

    Het hele Terminator-universum met haar verhaallijnen biedt genoeg mogelijkheden voor alternatieven, zonder dat je de oorspronkelijke verhalen / acteerprestaties geweld aandoet.

    Voer dan nieuwe personages op (andere vrijheidsstrijders die in hun verleden worden opgezocht / of ga verder terug in de tijd en val de voorouders van Sarah Connor lastig), dan kun je met een originele serie starten (en een Cameo van Hamilton, Furlong of zelfs Arnie kan mischien nog van het budget af).
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard

    Het idee uit T3, dat John al vele jaren op de vlucht is bevalt mij uitstekend.
    Daarmee bedoel ik, op de vlucht is en doodsbang is en dat er nog niets is gebeurd, tot T3.

    Dat maakt naar mijn idee de impact DAT er WEER iets gebeurd na al die jaren van vluchten heel erg groot. Je kunt je als kijker namelijk goed inbeelden hoe al die jaren van vluchten moeten zijn geweest, en dat je je vast t lazerus schrikt als er dan WEER iets gebeurd waarvoor je al die jaren gevlucht hebt.

    Een tv serie zou dit gevoel helemaal tenietdoen in mijn ogen.

  5. #5

    Standaard

    Maar aangezien er in die jaren tussen T2 en T3 eigenlijk niks gebeurt waarbij er Terminators verschijnen wat heb je dan aan die serie?? En kom nou niet aan met een antwoord als: ja dan kunnen ze het complexe brein van Sarah Connor eens helemaal goed naar de voorgrond laten komen :P of zon shit. Just sayin'...
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #6

    Standaard

    Dat bedoel ik dus. Voor zover we weten, is er tussen T2 en T3, geen andere Terminator geweest.

    Maar met een serie, lijkt het me zeer waarschijnlijk dat ze ooit WEL een Terminator zullen laten verschijnen om de show actievol te houden. En dat vind ik een fout gegeven.

  7. #7

    Standaard

    Kan leuk zijn zo'n serie mits het goed gedaan word natuurlijk.

    Het idee om het te laten afspelen tussen T2 en T3 lijkt mij niets.
    Wat willen ze in godsnaam laten zien wanneer er in die tijd geen Terminators door de tijd terug gestuurd zijn?

    Als ik het voor het zeggen had zou ik het laten afspelen in de oorlog.
    Over dat concept hebben ze ook al tig games gemaakt dus dat kan best.
    MAAR dan weer de vraag, als de series over de oorlog gaat, wat wil T4 dan doen? Als die ook over de machine-war gaat (wat er dus dik in zit) zal het alleen maar in herhaling vallen...
    Superman Returns

  8. #8

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    De trailer voor de televisie serie staat ook op You Tube, en duurt ongeveer 2.43 minuten.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10

    Standaard

    Dat Summer Glau plots dezelfde lines als Arnie begint te debiteren is toch wel een leuke aparte touch...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Als deze op tv komt ga ik hem wel bekijken, ben benieuwd of die Terminator die in deze serie voorkomt ook echt zo suf is als wat ze in de trailer lieten zien
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #12

    Standaard

    Leuke pilot met redelijk veel actie. Van het verhaal moet je niet te veel van verwachten. De cast is redelijk goed bij elkaar gezocht. Ook leuk om weer wat meer te zien van Summer Glau, nu hopen dat de serie het langer uithoud dan Firefly. Al met al een goed begin, maar de echte terminators fans moeten hun verwachtingen niet te hoog inzetten.

  13. #13

    Standaard

    Ik wacht eerst wel even af hoe de serie wordt ontvangen en of het überhaupt het eerste seizoen mag afmaken. Daarna ga ik misschien wel kijken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko Bekijk bericht
    Kan leuk zijn zo'n serie mits het goed gedaan word natuurlijk.

    Het idee om het te laten afspelen tussen T2 en T3 lijkt mij niets.
    Wat willen ze in godsnaam laten zien wanneer er in die tijd geen Terminators door de tijd terug gestuurd zijn?

    Als ik het voor het zeggen had zou ik het laten afspelen in de oorlog.
    Over dat concept hebben ze ook al tig games gemaakt dus dat kan best.
    MAAR dan weer de vraag, als de series over de oorlog gaat, wat wil T4 dan doen? Als die ook over de machine-war gaat (wat er dus dik in zit) zal het alleen maar in herhaling vallen...
    Mee akkoord. Dit lijkt mij ook het meest interessante uitgangspunt. En als het goed uitgewerkt wordt, kan dit wel leuk worden. ben benieuwd wanneer het zal doorgaan ?

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de pilot gezien en het zag er erg goed uit, ze kunnen er lang mee doorgaan door het hele tijdreizen gebeuren. Alleen het rare is dat het in het begin van de eerste aflevering in 1999 speelt, terwijl in T3 wordt gezegd dat Sarah Connor in 1997 doodging aan leukemie. Dus óf de makers van de show houden geen rekening met de films, óf dit is een geheim dat misschien pas in T4 aan helemaal aan het licht komt.

    Voor de mensen die de eerste aflevering willen zien, hier staat ie online, versie met NL subs binnenkort:

    LINK VERWIJDERD DOOR BEHEER: GEEN ILLEGALE ZAKEN HIER!!!
    Laatst aangepast door Ronald Stiebolt : 03-09-2007 om 11:31

  16. #16

    Standaard

    De makers hebben gezegd dat hun TV serie moet gezien worden als T3 en dus die film moet doen vergeten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #17

    Standaard

    Wel een aardige pilot. Leuk om River weer eens te zien. Altijd leuk voor het oog

  18. #18

    Standaard







    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #19

    Standaard

    Ik had 2 maanden geleden een gelekte pilot gezien en ik moet zeggen dat het erg goed uit zag.
    Special effects die zo uit een blockbuster film komen en het acteren was ook goed.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #20

    Standaard

    Comic Con poster van The Sarah Connor Chrionicles:


  21. #21

    Standaard

    Hmmz, die vorigen waren allemaal veel mooier.

    Maar verder zit ik hier nog altijd niet op te wachten, al ziet het er wel naar uit dat ik het toch maar een kans zal geven aangezien het er toch niet naar uitziet dat er veel anders op TV gaat zijn volgend voorjaar.

  22. #22

    Standaard

    Ben wel benieuwd hoe de uiteindelijke pilot er uit gaat zien, schijnbaar is er sinds die uitgelekte pilot nogal wat aan verandert. Aan de laatste promo foto's is iig te zien dat de look van de personages wat verandert zou kunnen zijn. Wegens de "Virginia Tech Shooting" is de schietscene op de school er ook geheel uitgehaald, tevens ook andere acteur in de rol van terminator. Dat laatste vind ik niet erg iig, die eerste had zo'n typisch b-film hoofd .
    Over het algemeen vond ik de pilot zeer vermakelijk, wel een beetje vreem dat John in sommige scenes echt als bang jochie word neergezet terwijl ie in T2 echt een rebel en lefgozer was. Vreemdste scene was eigenlijk in die loods nadat Sarah is neergeschoten en John haar huilend vraagt of ze het niet nog een keer kan voorkomen dat Skynet gebouwd word. En hij zegt ook nog iets in de trant van "Jij hebt het de vorige keer toch ook opgelost" , toen had ik echt het idee van; dit klopt niet helemaal met T2 waarin John toch duidelijk deel nam aan het voorkomen van het ontstaan van Skynet.
    Samengevat kan ik niet wachten op 13 en 14 januari, en Summer Glau als terminator; hell yeah .

    ps. Misschien een idee om de thread naam te veranderen naar de naam van de serie; "Terminator - The Sarah Conner Chronicles".
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  23. #23

    Standaard

    het gaat eindelijk beginnen

    1. 1- 1 101 13 Jan 08 Pilot 2. 1- 2 102 14 Jan 08 Gnothi Seauton
    3. 1- 3 103 21 Jan 08 The Turk
    4. 1- 4 104 4 Feb 08 Episode 4
    5. 1- 5 105 11 Feb 08 The Demon Hand
    6. 1- 6 106 18 Feb 08 The Man Comes Around
    7. 1- 7 107 25 Feb 08 Vick's Chip
    8. 1- 8 108 3 Mar 08 Episode 8
    9. 1- 9 109 3 Mar 08 Episode 9

  24. #24

    Standaard

    Vandaag is het zover, de start van The Sarah Connor Chronicles. Wie zal dit volgen Jammer genoeg dat 24 hiervoor plaats moest maken, maar ja niks aan te doen...
    BD (1243) What i Watch

  25. #25

    Standaard

    Ja en morgen kan je het downloaden.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •