De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: tv serie C.H.I.P.S.

  1. #1

    Standaard tv serie C.H.I.P.S.

    Wie o wie kent nog de amerikaanse tv serie over de californische highway patrol C.H.I.P.S. met in de hoofdrol erik estrada.
    En als iemand het kent weet iemand dan of deze serie ooit nog eens op dvd uit komt ik ben dan één van de eerste die het aanschaft.
    Ik ben er al een hele tijd naar op zoek.

    groeten van dirk prins

  2. #2

    Standaard Re: tv serie C.H.I.P.S.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk prins
    Wie o wie kent nog de amerikaanse tv serie over de californische highway patrol C.H.I.P.S. met in de hoofdrol erik estrada.
    En als iemand het kent weet iemand dan of deze serie ooit nog eens op dvd uit komt ik ben dan één van de eerste die het aanschaft.
    Ik ben er al een hele tijd naar op zoek.

    groeten van dirk prins
    Geweldige serie die ongetwijfeld op DVD gaat verschijnen!

  3. #3

    Standaard Re: tv serie C.H.I.P.S.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk prins
    Wie o wie kent nog de amerikaanse tv serie over de californische highway patrol C.H.I.P.S. met in de hoofdrol erik estrada.
    En als iemand het kent weet iemand dan of deze serie ooit nog eens op dvd uit komt ik ben dan één van de eerste die het aanschaft.
    Ik ben er al een hele tijd naar op zoek.

    groeten van dirk prins
    Geweldige serie die ongetwijfeld op DVD gaat verschijnen!
    En waar baseer je dat op? Ik kan me de serie nog wel herinneren van vroeger. En vond het toen 'best aardig'. Maar om nu te zeggen briljant? Nee, dat niet. Het was een standaard serie, waarvan ze er toendertijd 13 in een dozijn maakten.
    Ik zie niet zo snel een reden waarom ze dit in NL op DVD uit zouden brengen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    C.H.i.P.s vond ik ook altijd te gek.
    Heb S1 +2 en 4 op dvd staan (tvcaps van een engelse zender), even als de film C.H.i.P.s '99 die in 99 gemaakt is van de serie.
    Geweldig, ik wacht al jaren op een dvd release van deze serie.

  5. #5

    Standaard Re: tv serie C.H.I.P.S.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk prins
    Wie o wie kent nog de amerikaanse tv serie over de californische highway patrol C.H.I.P.S. met in de hoofdrol erik estrada.
    En als iemand het kent weet iemand dan of deze serie ooit nog eens op dvd uit komt ik ben dan één van de eerste die het aanschaft.
    Ik ben er al een hele tijd naar op zoek.

    groeten van dirk prins
    Geweldige serie die ongetwijfeld op DVD gaat verschijnen!
    En waar baseer je dat op? Ik kan me de serie nog wel herinneren van vroeger. En vond het toen 'best aardig'. Maar om nu te zeggen briljant? Nee, dat niet. Het was een standaard serie, waarvan ze er toendertijd 13 in een dozijn maakten.
    Ik zie niet zo snel een reden waarom ze dit in NL op DVD uit zouden brengen.
    Er is tegenwoordig een ware stortvloed aan TV series op DVD, dus waarom
    zouden ze deze dan niet uitbrengen?
    Ik heb echter niet beweerd dat hij dan ook in NL uit zou komen!

  6. #6

    Standaard

    Blijkbaar kan je de reeks pre-orderen bij amazon.com:

    this title will be released on December 31, ....... 1969

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

    Staat ook geen prijs bij, zal dus wel niet kloppen. Vond het destijds wel een prachtige reeks die ik toch wel op dvd zal kopen mocht hij ooit beschikbaar zijn.

  7. #7

    Standaard

    CHiPs heeft wel een enorme cultstatus. Toen ik 8 jaar was vond ik het geweldig, maar nu ??

  8. #8

    Standaard

    Ik vond het echt super, vooral die begintune dat ze op die motors zaten, echt super.
    Je had in die tijd ook Matthew Star, ook al zo'n gave serie
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  9. #9

    Standaard

    Heeft er iemand soms nieuws of er een release van deze serie gepland is?

  10. #10

    Standaard

    Vond het ook een geweldige serie. En volgens mij is die inmiddels ook al uit op dvd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •