Bekijk uitslag poll: Tarzan - The Lion King (Disney WK 2005)

Stemmers
71. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Tarzan

    12 16,90%
  • The Lion King

    59 83,10%
De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tarzan - The Lion King (16%-84%, Slotje)

    Dit is een poll in het kader van het Disney WK 2005, de Tweede Ronde.

    Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39272

    Stem op de film die jij het mooist vindt!

  2. #2
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Wederom heeft de Lion King een hele gemene loting. In de vorige ronde moest Taran al het onderspit delven...... en nu staat ie tegenover Tarzan. Ga nu toch voor Tarzan.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Wederom heeft de Lion King een hele gemene loting. In de vorige ronde moest Taran al het onderspit delven...... en nu staat ie tegenover Tarzan. Ga nu toch voor Tarzan.
    Taran... Tarzan... Grappig...

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Lion King hands down.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  7. #7

    Standaard

    Ga ook voor The Lion King. Maar Tarzan is ook goed, vooral door de mooie muziek van Phil Collins. Maar ga voor The Lion King.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Tarzan. Ik weet niet direct waarom, maar ik heb the Lion King nooit zo goed gevonden als de meeste mensen. Versta me niet verkeerd, ik vind hem heel erg leuk en zelfs erg goed, maar niet fantastisch.

    De soundtrack van Tarzan doet het hem hier, die heb ik steeds al adembenemend gevonden. Bovendien krijgen we hier voor de eerste keer Disney's Deep Canvas technologie (3D achtergrond schilderijen) te zien ... prachtig !

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    De soundtrack van Tarzan doet het hem hier, die heb ik steeds al adembenemend gevonden. Bovendien krijgen we hier voor de eerste keer Disney's Deep Canvas technologie (3D achtergrond schilderijen) te zien ... prachtig !
    Vergeet ook niet de fantastische Jane... Ook in de NL-track. Met dat hese stemmetje...

  10. #10
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    De soundtrack van Tarzan doet het hem hier, die heb ik steeds al adembenemend gevonden. Bovendien krijgen we hier voor de eerste keer Disney's Deep Canvas technologie (3D achtergrond schilderijen) te zien ... prachtig !
    Vergeet ook niet de fantastische Jane... Ook in de NL-track. Met dat hese stemmetje...
    Tuurlijk ! Maar dat op zich maakt het wat mij betreft niet zo dat ik hem beter vind dan LK, daar vond ik de voice acting namelijk ook voortreffelijk in

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Tarzan. Lion King is erg goed, maar de humor en mooie kleuren geven de doorslag. De humor van Lion King bestond toch voornamelijk uit (oude en flauwe) woordgrappen (what's lion around? Make mine a cub sandwich, etc.)

  13. #13

    Standaard

    Voor mij ook een hele lastige....
    Vooral de openingsscene van Lion King heeft altijd diepe indruk op me gemaakt. Het klinkt misschien een beetje raar (en ik hoop dat het niet erg binnenkort al nodig is), maar ik zie mijn definitieve afscheid van het aardse bestaan voor me met het lied "Circle of Life" uit deze film (en dan niet de Elton John versie) waarbij het ook echt afgelopen is als die mooie klap aan het eind komt.
    De muziek van Tarzan is ook ontzettend goed. De percussie is alle stukken is heel erg goed.

    Ik denk dat ik toch met een hele nipte voorsprong ga kiezen voor Tarzan, maar zoals gezegd..... het blijft een hele moeilijke keuze. Het kan best zijn als ik morgen zou stemmen, dat dan de keuze op Lion King valt.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  14. #14

    Standaard

    Tarzan is leuk, maar niet zó leuk....


  15. #15

    Standaard

    Lion King

    Ik zie hier wel een finalist in.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Lijkt me vrij duidelijk,

    The Lion King.
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    Lijkt me vrij duidelijk,
    Inderdaad: Tarzan

    Beiden zijn geweldig qua animatie maar Tarzan wint het met overmacht als het gaat om het verhaal en de humor.

  18. #18

    Standaard Re: Tarzan - The Lion King (Disney WK 2005)

    Morgen laatste dag!

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    De lion King vind ik toch wel 1 van de mooiste disney films...
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  21. #21

    Standaard

    lion king. Geen twijfel over mogelijk...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

  23. #23

    Standaard Re: Tarzan - The Lion King (Disney WK 2005)

    Simba wint. Slotje.

  24. #24

    Standaard

    Een overduidelijke winnaar en zeker kansrijk voor een finaleplek
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •