Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe vaak bekijk jij een tv serie op dvd?

    Kon hier geen topic vinden, dus bij deze. Sorry als deze er wel blijkt te zijn.
    Ik vroeg me af hoe vaak jullie een seizoen van een tv serie bekijken. Een film kan je makkelijker een paar keer bekijken omdat de speelduur veel korter is. De speelduur van een tv serie is tussen de 7 en 16 uur. Geven jullie dus een hoop geld uit voor een tv serie om deze meer dan 1 keer te bekijken?


    Ik zelf heb een hoop tv series meerdere keren bekeken.
    Me eerst serie die ik heb gekocht, Friends, heb ik toch wel 6-7 keer gezien.
    Van 24; seizoen 1 drie keer ; seizoen 2 twee keer ; seizoen 3 twee keer
    Bij Alias ben ik bezig om het voor de 3e keer te bekijken.
    The Sopranos heb ik ook al 3 keer gezien, behalve seizoen 5 die maar 1 keer.
    Seinfeld, Scrubs, The Wire, The Shield & Smallville allemaal 2 keer.

  2. #2

    Standaard

    Zelfs mijn films bekijk ik maar 1x.

    Enkel Finding Nemo en In De Gloria zijn hier nog maar een uitzondering op geweest.

    Binnen enkele jaren is het wel weer leuk om die series opnieuw te zien maar het is veel geld om ze 1x te bekijken eigenlijk

  3. #3

    Standaard

    Joey season 1 heb ik wel een keer of 3 gezien
    In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland - starving and outnumbered - charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets; they fought like Scotsmen, and won their freedom.

  4. #4

    Standaard

    Echt een seizoen kijken van het begin tot het eind doe ik alleen na aanschaf. Daarna kijk ik alleen afleveringen die ik leuk/goed vind of één hele dvd van een seizoen achter elkaar.

    Bij de series die ik heb maakt de volgorde toch niet zo uit.

  5. #5

    Standaard

    ik kijk tv-series die ik gekocht heb alleen in marathons.
    als ik maar 1 aflevering kijk van een tv-serie die ik heb moet ik er gelijk 2 kijken, en na die 2e 3 enzenz.
    ik kan niet 1 aflevering kijken! ik moet altijd meer!

  6. #6

    Standaard

    Sopranos kijk ik wel vaker, 24 volgens mij echt maar één keer. That 70's Show kan ik wel dagelijks kijken 8)


  7. #7

    Standaard

    The Office heb ik nu 2 keer gezien en Band Of Brothers nog maar 1 keer, maar die ga ik binnenkort nog een keertje kijken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    ik kijk tv-series die ik gekocht heb alleen in marathons.
    als ik maar 1 aflevering kijk van een tv-serie die ik heb moet ik er gelijk 2 kijken, en na die 2e 3 enzenz.
    ik kan niet 1 aflevering kijken! ik moet altijd meer!
    Same here. Ik ben nu net weer aan Friends begonnen voor de vierde keer in ongeveer 2 jaar tijd. Blijft leuk

  9. #9

    Standaard

    Ik vind JAG wel een goede serie. In 2006 komen de eerste 2 seizoenen uit op DVD. Ik zit (nu al) te twijfelen of ik ze zal kopen want ik heb al veel afleveringen gezien en ik ben bang dat ik ze niet al te vaak ga kijken...

  10. #10

    Standaard

    Heb de Friends collectie en heb ze tot nu toe 1x helemaal gezien. Soms kijk ik de leukste afleveringen als ik geen zin heb in een film. K ga denk ik volgend jaar weer beginnen bij seizoen 1.

  11. #11

    Standaard

    Ik bekijk series op dvd elk jaar eens. Losse afleveringen kan ik niet kijken, vind ik niet fijn, begin dan weer gewoon opnieuw.

    Series als Friends, Sex And The City en 24 heb ik nu al zo enorm ontelbaar vaak gekeken... 8)
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Comedy`s kan ik vaak genoeg kijken om waar voor t geld te krijgen.
    Alias ben ik inmiddels voor de 2e keer van voren af aan beginnen te kijken.
    Zal een tv serie minder vaak kijken dan een film, maar wel vaak genoeg om een koop te kunnen rechtvaardigen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Nou ik heb zo'n kijkachterstand met films en series dat ik vooralsnog sommige series nog 0 x gezien heb.

    Maar bij series op dvd wil ze dan ook van begin tot eind (op volgorde) zien.

    Friends kun je na 10 seizoenen eigenlijk gelijk weer van voor af aan kijken.

    24 zou ik wat langer tijd tussen nemen, maar ik zal zeker seizoenen 1 t/m 3 (heb 4 nog niet) een tweede of derde keer bekijken. Als ik films of dvd's niet vaker dan 1 x zou willen zien, dan zou ik ze waarschijnlijk niet aanschaffen.

    Ik ben ook gestopt met het volgen van series op tv (op wat comedy-series na) omdat ik ze liever op volgorde op dvd kijk.

    Momenteel middenin Quantum Leap season 2. Ik kan me voorstellen dat ik bij dergelijke series (waar wel een rode draad in zit maar de afleveringen ook los te bekijken zijn) ook wel naderhand een specifieke aflevering zal opzoeken om te kijken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb nu een serie (Will & Grace) aan staan
    Friends bekijk ik best vaak, The OC één keer (viel tegen), The Simpsons bekijk ik vaker en Futurama ook en Lost één keer, maar ik heb ik dan ook nog maar net (hoewel ik aflevering 1t/m7 al wel twee keer heb bekeken). Het is gewoon leuk om tijdens het ontbijt of zo een aflevering te kijken.
    Eigenlijk zijn alleen The OC en Lost doorlopende verhalen...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #15

    Standaard

    Friends is gewoon tijdsloos en kan je dus blijven kijken. heb zelf friends x files Charmed en friends heb ik toch wel 4 a 5 keer gezien.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  16. #16

    Standaard

    Ik heb:
    24 (1x gekeken)
    Angel: complete (nu 1x gezien)
    Bewitched (1x gezien)
    Buffy: complete (1x gezien + favoriete afleveringen meer dan eens)
    Charmed (1x gezien, seizoen 4 moet ik nog kijken)
    CSI S1.1, S1.2, S4.1 (alle 3 de boxen moet ik nog zien)
    Dead Like Me (moet ik nog zien)
    Friends: S1-10 (alles gezien en favoriete afleveringen vaker dan eens)
    Gilmore Girls (1x gezien)
    Kingdom Hospital (moet ik nog kijken)
    OC, the (1x gezien)
    Will & Grace (1x gezien; niet meer gekeken vanwege dvd problemen)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  17. #17

    Standaard

    The Shield S1 & 2 heb ik twee keer gekeken.
    24 S1 & 2 ook 2 keer.
    De rest van m'n series nog maar één keer, maar die komen ook ongetwijfeld nog aan de beurt :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    De Serie Sopranos en Band of Brothers heb ik meerdere keren bekeken.
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  19. #19

    Standaard

    Band of Brothers heb ik ook al meerdere keren gezien. Maar als ik begin moet ik ze gelijk allemaal zien binnen een paar dagen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Band of Brothers heb ik ook al meerdere keren gezien. Maar als ik begin moet ik ze gelijk allemaal zien binnen een paar dagen.
    Hier heb ik ook wel eens last van
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Band of Brothers heb ik ook al meerdere keren gezien. Maar als ik begin moet ik ze gelijk allemaal zien binnen een paar dagen.
    Hier heb ik ook wel eens last van
    Same here

  22. #22

    Standaard

    BoB al 4 keer gezien, blijft namelijk goed. En the Shield seizoen 1 en 2 al 3 keer gezien... Wordt nu echt tijd voor seizoen 3...

  23. #23

    Standaard

    \\\\\

  24. #24

    Standaard

    Hangt voor mij af van het soort serie. Zoals the Simpsons, Family Guy of andere comedy series waar je om kan lachen blijven leuk en kan je erg vaak kijken. Maar een serie zoals 24 is de tweede of derde keer toch iets minder spannend om te kijken.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Band of Brothers heb ik ook al meerdere keren gezien. Maar als ik begin moet ik ze gelijk allemaal zien binnen een paar dagen.
    Haha idd. Dan kun je gewoon niet meer stoppen.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •