Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.

Discussie: Sleeper Cell

  1. #1

    Standaard Sleeper Cell

    Een nieuwe amerikaanse mini(?) serie over terroristen cellen. ik heb de serie laatst helemaal gezien en vroeg me af of er nog een vervolg zou komen?

    synopsis:

    Een undercover FBI agent infiltreerd een Amerikaanse "Sleeper Cell". Deze terroristen groep plant een grootse aanval op Amerika.

    Een geweldige serie vond ik het, erg spannend en met een sublieme rol van Oded Fehr (die we kennen van the mummy als Ardeth ). Een erg angstaanjagende kijk in de "keuken" van de terroristen cellen in Amerika. Of het erg realistisch weet ik natuurlijk niet, maar erg geloofwaardig vind ik het allemaal wel!
    Zijn er meer mensen die deze serie kennen?


  2. #2

    Standaard

    Yes! Ik heb het ook gekeken!

    Erg goed plot en ditto acteerprestaties. Ik had even m'n twijfels over Oded Fehr na zijn matige rol als de demoon Zankou in Charmed seizoen 7, maar dat heeftie drie dubbel en dwars goedgemaakt met deze serie.

    De serie is genomineerd voor een Golden Globe (beste mini serie) en had naar wat ik lees uitstekende kijkcijfers... dus misschien dat er wel een vervolg voor deze mini in de pijpleiding zit
    Bier.

  3. #3

    Standaard

    Ook helemaal gezien. Heb me er wel goed mee vermaakt. Ik zou zeggen stoppen op het hoogtepunt en het hierbij laten.

  4. #4

    Standaard

    Heb deze serie ook gedownload, maar nog geen tijd gehad om hem te kijken. Ga hem komende week in de vakantie kijken.
    Heb trouwens gelezen dat de DVD hiervan in maart uitkomt, check onderstaande links:

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4624
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4666
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik vond het einde ook zeer goed, maar deze serie met zo'n geweldig onderwerp... tja dat smaakt naar meer


  6. #6

    Standaard

    Nu hopen dat die Regio 1 box ook te bestellen gaat zijn bij cd-wow ... ik heb geen creditcard

    Lelijke box art overigens
    Bier.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    ... te bestellen bij cd-wow ... ik heb geen creditcard
    Dat hoeft bij CD-Wow geen probleem te zijn... Als je toevallig aan Rabo telebankieren doet...

  8. #8

    Standaard

    Het is toch 'neighbours' ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    ... te bestellen bij cd-wow ... ik heb geen creditcard
    Dat hoeft bij CD-Wow geen probleem te zijn... Als je toevallig aan Rabo telebankieren doet...
    Vandaar dat ik ook zeg dat ik hoop dat het bij CD-WOW bestelbaar wordt
    Bier.

  10. #10

    Standaard

    Heb de eerste aflevering gezien van de (mini) serie. Wat een geweldige show! Ben m in zn geheel aan t downloaden, maar schiet niet echt op :P Hopen dat ie inderdaad snel op dvd mag verschijnen

  11. #11

    Standaard

    OK, inmiddels helemaal gezien. Wat een pracht van een serie zeg iemand toevallig meer info over de soundtrack? Want die was weer met lekkere nummertjes gevult!

  12. #12

    Standaard

    Heb de serie ook helemaal gezien, inderdaad een erg goeie serie.
    Volgens mij is het een miniserie dus ik denk niet dat er nog een vervolg op komt, maar ik hoop het wel.

    De soundtrack komt in februari:
    Music from the Showtime Original Series

    Following in the tradition of Showtime's original series soundtrack releases, the Sleeper Cell soundtrack highlights the most explosive & defining music from the series, celebrating critically acclaimed artists such as Faithless, Tricky, Sufjan Stevens, Citizen Cope, & Nona Hendryx. Original score material by composer Paul Haslinger (Tangerine Dream) is also included in the line-up.

    Pre-Order Coming Soon
    In Stores February 7th, 2006

    TRACK LISTING

    1. Mass Destruction (Paul Jackson Big Weapon Mix) by Faithless
    2. Higher Purpose by Paul Haslinger featuring Nona Hendryx
    3. Ayn Al Aquin by Paul Haslinger featuring Sussan Deyhim and AJ Racy
    4. Black Steel by Tricky
    5. Jacksonville by Sufjan Stevens
    6. Bullet & A Target by Citizen Cope
    7. Nutopia by Meg Lee Chin
    8. Memento Mori by Paul Haslinger featuring Jon Hassell & Sussan Deyhim
    9. Face The Music by Conjure One
    10. A Life Of Struggle by Paul Haslinger featuring Sussan Deyhim & AJ Racy
    11. Tic Toc by Paul Haslinger featuring Mike Kumagei and Nona Hendryx
    12. Beginning To End by Paul Haslinger featuring Nona Hendryx, Sussan Deyhim & AJ Racy
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #13

    Standaard

    Ey! Thnx man!

  14. #14

    Standaard

    De R1 is inmiddels op DVD verschenen..

    25.09.2006 staat iig de R2 UK voor release geplanned..
    Play.com

    en nog veel meer goed nieuws!

    Showtime Reactivates 'Sleeper Cell'
    "Second season will begin filming this summer"

  15. #15

    Standaard

    Wow, dat is goed nieuws, heb het 1ste seizoen op dvd en ben benieuwd naar het 2de seizoen. Hopelijk wordt het net zo goed als het 1ste seizoen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #16

    Standaard

    cant wait! geweldigste mini serie ooit


  17. #17

    Standaard

    Is deze serie goed te volgen zonder ondertiteling? Zowel de R1 als de R2UK heeft helaas geen engelse subs.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Is deze serie goed te volgen zonder ondertiteling? Zowel de R1 als de R2UK heeft helaas geen engelse subs.
    Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
    Het komt een enkele keer voor dat je iets niet helemaal goed kan verstaan, maar de meeste dialogen zijn prima te volgen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #19

    Standaard

    Inmiddels gezien en tja wat moet ik erover zeggen... Het is gewoon een briljante serie, verhaal zit zeer goed in elkaar, de acteurs zijn goed gecast. De terroristen zijn niet alleen maar arabische mensen, zit ook een fransman en een echte amerikaan tussen. De undercover agent zelf is een neger. Zo stappen ze een beetje van het stereotype terrorist af. Het komt ook ten goede van het verhaal, het is interessanter. De muziek die ze gekozen hebben past ook perfect bij de serie.

    De serie lijkt wel op 24 alleen bij 24 draait het natuurlijk meer om het real-time element. Bij deze serie zitten niet van die korte verhaallijnen om de tijd te rekken, die je wel bij 24 terug vind. Het is zeker een aanrader!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Inmiddels gezien en tja wat moet ik erover zeggen... Het is gewoon een briljante serie, verhaal zit zeer goed in elkaar, de acteurs zijn goed gecast. De terroristen zijn niet alleen maar arabische mensen, zit ook een fransman en een echte amerikaan tussen. De undercover agent zelf is een neger. Zo stappen ze een beetje van het stereotype terrorist af. Het komt ook ten goede van het verhaal, het is interessanter. De muziek die ze gekozen hebben past ook perfect bij de serie.

    De serie lijkt wel op 24 alleen bij 24 draait het natuurlijk meer om het real-time element. Bij deze serie zitten niet van die korte verhaallijnen om de tijd te rekken, die je wel bij 24 terug vind. Het is zeker een aanrader!
    Was toch wel goed te volgen dus, zonder subs?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra

    Was toch wel goed te volgen dus, zonder subs?
    Jahoor ging prima, nog bedankt voor je reactie. Af en toe hoor je een woord net niet goed of je kent het woord niet, maar je begrijpt toch nog door de rest van de zin(nen) wat er bedoeld word. Op een gegeven moment zat ik zo diep in het verhaal en de spanning dat ik geeneens meer door had dat er geen subs waren :P
    Het dialogen zijn in ieder geval goed te verstaan in de 5.1 mix. Het zou natuurlijk fijner zijn als er engelse subs bij zitten, maar deze serie is zeker de moeite waard om je engels te verbeteren :wink:

    Showtime is goed bezig met hun series, Sleeper Cell, Weeds en ook The L Word vind ik goede series. Ga ook snel Brotherhood en Dexter bekijken. Alleen zijn ze met het internationaal uitgeven van dvds nog niet goed bezig. Moet toch niet zo moeilijk zijn zou je denken, maak een leuk contract met een van de grotere distributeurs die de dvds in Europa uitbrengt. Voor deze kwaliteit moet toch wel een markt zijn.

  22. #22

    Standaard

    10 december is het weer zo ver. Next episode: Al-Baqara

    Airs: Sunday December 10, 2006 8) op naar seizoen 2 dus. Langer bekend, I know. Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    10 december is het weer zo ver. Next episode: Al-Baqara

    Airs: Sunday December 10, 2006 8) op naar seizoen 2 dus. Langer bekend, I know. Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan.
    Yep, heb er weer zin in!

    Hopelijk dat ze hetzelfde uitzendschema als vorig seizoen aanhouden.
    1e week 2 afleveringen dan 6 weken lang 1 aflevering en dan de dubbel lange finale.

    Ik ga binnenkort nog even seizoen 1 kijken om mijn geheugen weer wat op te frissen hehe.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    Het 2e seizoen bestaat uit 8 afleveringen die ook allemaal gelijk bekeken kunnen worden via demand. Misschien komen ze dus ook allemaal gelijk op internet.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Het 2e seizoen bestaat uit 8 afleveringen die ook allemaal gelijk bekeken kunnen worden via demand. Misschien komen ze dus ook allemaal gelijk op internet.
    Nog beter!
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •