De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag Over lOst DVD..

    Zoals de LOST fans wel weten, is de R2 versie met Frans erop, nu vindt ik dat zelf niet zo erg, maar er zitten ook nog eens slimcases in!

    Is dat bij de R1 versie ook? Slimcases?

    Any givin' information is appreciated :P
    [talking about Inferi in DADA...] "When we come face-to-face with one down a dark alley, we're going to be having a look to see if it's solid, aren't we? We're not going to be asking, 'Excuse me, are you the imprint of a departed soul?'"

    Hehehe.. =)

  2. #2

    Standaard

    De R1 discs zitten in digipack. Wat ik persoonlijk ook een stuk netter vind.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  3. #3

    Standaard

    Okay, thanksz..

    Zeg maar een sOort OC box? =) (Daar geef ik ook de voorkeur aan!)
    [talking about Inferi in DADA...] "When we come face-to-face with one down a dark alley, we're going to be having a look to see if it's solid, aren't we? We're not going to be asking, 'Excuse me, are you the imprint of a departed soul?'"

    Hehehe.. =)

  4. #4

    Standaard

    Ik weet niet of The OC ook in een digipack zit. Als het een slipcase is met uitklapbaar karton erin dan kun je het daarmee vergelijken :wink:
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  5. #5

    Standaard

    Okay dat is duidelijk...

    LOST regio1 !! 8)

    Vind toch wel dat de verpakkingen van series het beste zijn zoals die van Charmed & Gilmore Girls(R1) Als een plastic boekje.. blijft zo ook het beste onbeschadigd...

    Thansz...
    [talking about Inferi in DADA...] "When we come face-to-face with one down a dark alley, we're going to be having a look to see if it's solid, aren't we? We're not going to be asking, 'Excuse me, are you the imprint of a departed soul?'"

    Hehehe.. =)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •