Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Roswell DVD..

  1. #1

    Standaard Roswell DVD..

    Heej,

    Viel me op dat er gewOon nergens, voor zOver ik weet, een topic is over de Roswell DVD's ... de serie dan hè.. geen fans of?

    Had nog een vraagje, en misschien dat een van jullie die vOor mij kan beantwoorden.. Bij Ro-disc heb ik Roswell the complete collection gezien, en deze is gewoon gevult met de drie (digi-pack) seizoenen. Ik heb seizoen1 al, en vroeg me af of ze bij Ro-disc ook de losse verkopen...?

    Anders moet ik ff bellen... 8)

    Any givin' information is appreciated
    [talking about Inferi in DADA...] "When we come face-to-face with one down a dark alley, we're going to be having a look to see if it's solid, aren't we? We're not going to be asking, 'Excuse me, are you the imprint of a departed soul?'"

    Hehehe.. =)

  2. #2

    Standaard Re: Roswell DVD..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth_Cohen
    Heej,

    Viel me op dat er gewOon nergens, voor zOver ik weet, een topic is over de Roswell DVD's ... de serie dan hè.. geen fans of?

    Had nog een vraagje, en misschien dat een van jullie die vOor mij kan beantwoorden.. Bij Ro-disc heb ik Roswell the complete collection gezien, en deze is gewoon gevult met de drie (digi-pack) seizoenen. Ik heb seizoen1 al, en vroeg me af of ze bij Ro-disc ook de losse verkopen...?

    Anders moet ik ff bellen... 8)

    Any givin' information is appreciated
    Ik heb alle 3 de seizoenen los EN de complete collection gekocht bij Ro-Disc. De losse seizoenen zijn dus te bestellen bij Ro-Disc.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #3

    Standaard

    Zeker wel fans dus ...

    Thanks :wink:
    [talking about Inferi in DADA...] "When we come face-to-face with one down a dark alley, we're going to be having a look to see if it's solid, aren't we? We're not going to be asking, 'Excuse me, are you the imprint of a departed soul?'"

    Hehehe.. =)

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad een groot fan van Roswell.

    Dit en Once And Again zijn mijn favoriete tv-series.

    Onbegrijpelijk dat Roswell na 3 seizoenen al stopgezet is.
    Had nog zoveel te 'vertellen'.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben ook helemaal weg van Roswell, erg jammer dat het maar 3 seizoenen duurde.. Ik heb de 3 seizoenen in een complete box gekocht, maar ik heb in een winkel ook gezien dat je ze los kon kopen.. Toch was de box mooier èn goedkoper..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  6. #6

    Standaard

    ook een grote fan, en moest zo huilen van de series finale!!!!!!!!!!!!

    ik heb via fnac de complete series gekocht (import VK) voor 150 euro
    ge kon ze ook allemaal afzonderlijk kopen, was wel 70 per seizoen

    ik denk dat ze in de benelux ook nog eens zullen uitkomen in een complete series doos die echt niet veel zal kosten (80-100 euro waarschijnlijk, zoals de nieuwe ally mcbeal bos die ook maar 110-120 euro kost voor 5 seizoenen)
    je moet wel geduld hebben...

  7. #7

    Standaard

    Ik heb voor de complete box €140,- betaald.. maar dat was hij zeker waard!!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  8. #8

    Standaard

    weet iemand ook waar ik deze Roswell gewoon kan kopen in een winkels bij freerecordshop niet

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de gehele box bij de MediaMarkt gekocht.. als het goed is kun je het navragen en kunnen ze 'm daar voor je bestellen. Ik heb ook bij de MusicStore eens gevraagd naar de box en zij konden 'm toen ook wel als import bestellen, wel iets duurder.
    En wij hebben in Enschede een winkel die 'Discovery' heet, en daar heb ik de seizoenen los te koop zien staan..

    Hopelijk ben je hiermee geholpen!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  10. #10

    Standaard

    Roswell seizoen 1 komt uit op 6 september 2006 kijk maar op freerecordshop.nl heb ik lang op gewacht

  11. #11

    Standaard

    zeker dat werd echt tijd dat roswell op dvd komt in nl zeg!!!!!
    vooral omdat het laatste seizoen zo slecht op tv was uitgezonden elke x een andere tijd en soms andere dag ineens.....
    ik hoop dat seizoen 2 en 3 ook snel volgen!!!

  12. #12

    Standaard

    nu alle afl van roswell gekeken en was weer erg leuk!!!! om te zien, ik was sommige dingen al weer een beetje vergeten..
    blijf het leuk vinden de verhalen van hun verleden (andere planeet) en jammer genoeg weet ik dus nog te weinig van seizoen 2 en 3 door de rare uitzendtijden...
    heeft iemand seizoen 1 gekocht en weer gekeken???

  13. #13

    Standaard

    Vraagje.. heeft deze serie ooit een echt einde gehad of zijn ze gestopt zonder er een echt einde aan te maken?
    Ik heb het altijd gekeken, maar of ik heb het einde gemist of er is geen echt einde geweest..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xania
    Vraagje.. heeft deze serie ooit een echt einde gehad of zijn ze gestopt zonder er een echt einde aan te maken?
    Ik heb het altijd gekeken, maar of ik heb het einde gemist of er is geen echt einde geweest..
    Ik vind van wel. Als ik je vertel waarom dan zou ik het einde verklappen. Het was ooit bij Veronica uitgezonden.

  15. #15

    Standaard

    Dan heb ik dat waarschijnlijk dus toch gewoon gemist.. ik hoorde laatst van een vriendin dat ze alle boxen thuis had liggen.. zal ze eens gaan lenen.

  16. #16

    Standaard

    het eind is wel uitgezonden ooit geweest maar dat was in de tijd dat ze het s'nachts gingen uitzenden geloof ik en dan een week ineens niet meer en dan weer wel ga zo maar door....
    ik vrees dat ik het ook heb gemist...
    maar iemand heeft alle seizoenen?? waar vandaan dan?
    ben al eeuwen aan hetw achten en heb nu uiteindelijk seizoen 1 die pas is uitgekomen

  17. #17

    Standaard

    Nederland loopt vaak achter met tv-series. Deze is er een van. Ik heb het eerste seizoen uit de VS en de overige twee uit Engeland.

  18. #18

    Standaard

    ok dan met subtitles nederlands of geen of engels????
    ben toch wel fan met ondertit. aangezien als er bijv lawaai is ik het nie meer echt versta (heb ik btw bij nl ook maar ja).....

  19. #19

    Standaard

    Vreemd want dat meisjes zei dat ze alle seizoenen op box had geleend van iemand en ik kan me niet voorstellen dat ze het over boxen had zonder nl subs.. zal het eens navragen aan haar..
    Misschien heeft ze idd ook buitenlandse boxen ofzo..

  20. #20

    Standaard

    De boxen zijn alleen engels ondertiteld.

  21. #21

    Standaard

    Deze box die ik heb:



    heeft alleen Engelse subs. Ze werden toen nog niet met Ned. subs verkocht, zoals de losse seizoensboxen nu. Maar als je de Engelse subs aanzet vind ik dat het net zo goed te volgen is als Nederlandse subs..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Die heb ik ook... 8)
    Ik had eerst seizoen 1 en 2 los gekocht toen die uitkwamen in 2004 en in oktober 2004 ging ik seizoen 3 halen en toen zag ik dat ze ook de complete box hadden, dus ja, ook maar aangeschaft. Dus ik heb de hele serie nu dubbel.

    Maar ik moet zeggen dat ik het heel verleidelijk vind om ook de Nederlandse box te kopen, maar ik wacht even totdat de overige twee seizoenen ook uitgebracht zijn...
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Inderdaad een groot fan van Roswell.

    Dit en Once And Again zijn mijn favoriete tv-series.

    Onbegrijpelijk dat Roswell na 3 seizoenen al stopgezet is.
    Had nog zoveel te 'vertellen'.

    Ik heb once and again net besteld. Het eerste seizoen is nu onderweg
    De serie ken ik verder niet maar wat ik erover gelezen heb maakte me benieuwd dus heb ik het besteld.
    Maar ik kon alleen een regio 1 release vinden klopt dit?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Ik heb once and again net besteld. Het eerste seizoen is nu onderweg
    De serie ken ik verder niet maar wat ik erover gelezen heb maakte me benieuwd dus heb ik het besteld.
    Maar ik kon alleen een regio 1 release vinden klopt dit?
    Ja. Deze serie is alleen in R1 uitgebracht. Seizoen 1 in november 2002.

    Vervolgens niets meer. Toen werd in augustus 2005 seizoen 1 opnieuw uitgebracht, samen met seizoen 2. Het laatste seizoen, seizoen 3 zou in januari 2006 uitgebracht worden, maar is helaas gecancelled. Baal er nog steeds elke dag, vreselijk van. Hopelijk word het toch nog binnen de komende 12 maanden uitgebracht.
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #25

    Standaard

    Sorry als ik ergens over heen lees maar ik had toch nog even de vraag is Roswell seizoen 2 (ned. subt.) wel uitgekomen???

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •