De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Angel Special Boxset alle 5 seizoenen?

    Hoi iedereen,

    had ff een vraagje. Is er/of komt er ook een speciale uitgave van Angel met alle 5 seizoen in een soort boxset net zoals Buffy the chosen collection? Of is ie er al, ik wil dit graag weten want dan moet ik die kopen via amazon of waar dan ook

  2. #2

    Standaard

    Die is er al.

    http://www.play.com/play247.asp?page...=57&g=72&pa=sr

    Onder Andere bij Play.com te koop. 180.99 euro
    Hij staat ook op de site van 20th century UK.

  3. #3

    Standaard

    Vanaf 19/07 is er op www.mediadis.com (en ik vermoed ook in de andere Nederlandse en Belgische winkels) een box te koop met daarin alle seizoenen van Angel.

  4. #4

    Standaard

    Mediadis heeft nu een actie:

    Alle Angel Seizoen-box voor 99.99 i.p.v 199.99!


  5. #5

    Standaard

    Hij is zeker mooi!



    Er stond bij Mediadis geen plaatje van de binnenkant..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  6. #6

    Standaard

    vraagje hoe zien de dvd verpakking er aan de binnenkant uit?
    speciale verpakkingen passend bij boxset of gewoon de plastic verpakkingen met een speciale verpakking om alles (het overal te vinden plaatje zoals hierboven)

    als het de gewone plastic boxen zijn wordt stuk minder intressant of is er niet een speciale uitgave met Mooie verpakking uitgekomen?

    o,ja als iemand plaatje van binnenkant heeft graag want ik kan nergens iets vinden

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze box, is gewoon een kartonnen omhulsel dat openklapt. Deksel naar boven en dan valt de voorkant open met daarop een foto met Wesley, Cordie, Gunn en Fred aan de binnenkant. Vanbinnen zitten bij mij gewoon de 5 restage boxen, dus gewoon de plastic boxen.

  8. #8

    Standaard

    oke bedankt voor de info kan het zijn dat UK versie wel special binnenkant heeft? net als Buffy?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •