De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welk seizoen van 24 is het beste?

    Ben net klaar met seizoen 4 van 24! nog steeds even verslavend.
    welk seizoen vinden jullie het beste?

    ps. wie heeft er informatie over een europese release van the shield seizoen 3? bedankt al vast!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb S4 nog niet af gezien maar tot nu toe S3

  3. #3

    Standaard

    heb net trailer gezien op de site van 24 naar seizoen 5 (20 min)
    wordt weer spannend zelf vind ik reeks 2 zeer sterk
    hierishem hierishem hierishem

  4. #4

    Standaard

    Beste seizoen is seizoen 1

    Sterkste seizoen is seizoen 2

    Zwakste seizoen is seizoen 3

    Leukste seizoen is seizoen 4

    Uiteraard, in mijn mening.

    Erg benieuwd naar seizoen 5, maar daarna houd ik het waarschijnlijk voor gezien met deze serie.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Tot nu toe Seizoen 2.

    Ook omdat Elisha Cuthbert er daar zo ongelooflijk mooi uitziet!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beste seizoen is seizoen 1

    Sterkste seizoen is seizoen 2

    Zwakste seizoen is seizoen 3

    Leukste seizoen is seizoen 4

    Uiteraard, in mijn mening.

    Erg benieuwd naar seizoen 5, maar daarna houd ik het waarschijnlijk voor gezien met deze serie.
    Waarom zou je er dan mee stoppen?
    Ik heb het ook gezien en ik kan niet wachten, maar dat zal nog wel ff moeten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beste seizoen is seizoen 1

    Sterkste seizoen is seizoen 2

    Zwakste seizoen is seizoen 3

    Leukste seizoen is seizoen 4

    Uiteraard, in mijn mening.
    Nou zeg, zo denk ik er precies hetzelfde over!

    Seizoen 1, het hele realtimeconcept was nieuw, en de personages en verhaallijn zat gewoon strak in elkaar [spoiler:22934b85d5](op het geheugenverlies van Teri en die ene ontvoering van Kim te veel na, maar dat is voor de kniesoor)[/spoiler:22934b85d5]

    Seizoen 2, het meest action-packed. Hier heb ik erg van genoten. [spoiler:22934b85d5]Jack als getraumatiseerde figuur die graag een handje breekt om info uit te persen , en een geinige romance met die mooie Kate Warner.[/spoiler:22934b85d5] Uitstekende optredens van o.a. Dennis Haysbert en Xander Berkeley.

    Seizoen 3, nog steeds sterk, maar na dat vette tweede seizoen op een of andere manier toch een beetje teleurstellend, [spoiler:22934b85d5]het virus kon in mijn ogen niet tegen de nucleaire bom op, maarrr, wel eindelijk die heerlijke vergelding tegen Nina Meyers. Dit seizoen is echt benut om een aantal lopende verhaallijnen te beeindigen, zo ook die van Sherrie Palmer.[/spoiler:22934b85d5]

    Seizoen 4, een duidelijke verbetering ten opzichte van seizoen 3. [spoiler:22934b85d5]Jack eindelijk weer erbovenop, met een nieuwe agency als thuishaven. Ook het verhaal over een splintercel organisatie is top. Het verrassingseffect blijft er zo goed in.[/spoiler:22934b85d5] Ik heb nog niet alles gezien van dit seizoen, ik volg het op tv. Als het seizoen op tv is afgelopen, koop ik de R2NL-box, en kijk ik het seizoen opnieuw met pa. En zo gaat dat al vanaf seizoen 1.

    Seizoen 5 tot hoe ver dan ook, bring it on!!!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #8

    Standaard

    spoilers seizoen 5 [spoiler:8c1017be5d] Sherrie blijkt terug te komen! (wat ik heb gehoord) [/spoiler:8c1017be5d]

    maar het is gewoon een mening welk Seizoen het beste is.

    zelf heb ik S1, 2 en 3 op DVD en vind ik Seizoen 3 het beste.
    (maar in Seizoen 1 Elisha Cuthbert ziet het lekkerst uit! )

    Seizoen 4 heb ik niet gezien!

  9. #9

    Standaard

    Season 2 vind ik zeker het sterkste seizoen tot nu toe. Season 1 en 3 vond ik even goed en season 4 vind ik tot nu toe veruit de minste op een paar afleveringen en individuele momenten na. Veel acteurs uit Season 4 irriteren me mateloos, zoals de kerel die de ontvoerde minister speelt, Audrey vind ik slecht, Chloe en Edgar zijn irritant en het ergste vind ik nog dat ze die gast uit Unhappily Ever After de fucking president laten spelen, denk elk moment dat die gast gaat praten met Mr. Floppy (mensen die UEA wel es gezien hebben vroeger weten wat ik bedoel). Dennis Haysbert speelde gewoon een geweldige president Palmer en die mis ik dan ook erg in 24. En hoe dom Kim soms ook was, ze was nooit een straf om naar te kijken :P .
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  10. #10

    Standaard

    season 1 van 24 is gewoon knetter hard! 8) JACK BAUER SPEAKING, CTU! 8)

    Heb 1 t/m 3 gezien, gewoon verslavend, avonden tot half 4 op om nog één aflevering te zien.

    JACK BAUER = KEWL
    Divide et Impera

  11. #11

    Standaard

    Ik ben een mierenneuker.

    Het is Sherry, niet Sherrie...

    Ik vond het trouwens stom dat ze [spoiler:cadc584eba]Nina en Sherry in hetzelfde seizoen dood lieten[/spoiler:cadc584eba] gaan.

    Sowieso vond ik [spoiler:cadc584eba]Sherry[/spoiler:cadc584eba] overbodig in dat seizoen.

    Hoe dan ook...off-topic. Sowwwwy.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb de eerste drie gezien, uiteraard was deel 1 het meest verassend door het nieuwe concept e.d. Seizoen drie vond ik het strekst volgens mij, bij sz 2 had ik te veel het idee dat er een paar personages (met name de dochter) maar een beetje bezig werden gehouden en kwamen ze echt in de meest belachelijke situaties. Seizoen drie heeft me daarna toch weer weten te verassen.


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    spoilers seizoen 5 [spoiler:1432effc80] knip [/spoiler:1432effc80]
    Kan niet, om de voor de hand liggende reden!

    Wat de seizoenen totnogtoe betreft vind ik toch de derde het beste, ondanks wat anderen hier stellen. Enkele redenen waarom:
    1. Joaquim De Almeida
    2. Heel de verhaallijn vanaf episode 14 (insiders weten waarom)
    3. Het einde van aflevering 18 [spoiler:1432effc80]Have you got anything more to say, Ryan? - Yes, Jack, I... - Too late. BLAM! [/spoiler:1432effc80] Okee, zo ging het niet helemaal, maar you get the idea!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    spoilers seizoen 5 [spoiler:6ef0a73886] knip [/spoiler:6ef0a73886]
    Kan niet, om de voor de hand liggende reden!
    [spoiler:6ef0a73886]Het dochtertje komt wel terug in seizoen 5[/spoiler:6ef0a73886] of we daar zo blij mee moeten zijn

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    spoilers seizoen 5 [spoiler:a357199431] knip [/spoiler:a357199431]
    Kan niet, om de voor de hand liggende reden!
    ik weet 't.
    mja thats what i've heard!
    [spoiler:a357199431]misschien hebben de terroristen nu weer een dreiging om een kloon los te laten! [/spoiler:a357199431]

  16. #16

    Standaard

    bij mij geniet seizoen 3 voorlopig de voorkeur. maar ik vond eigenlijk ieder seizoen net iets beter dan het vorige seizoen, dus grote kans dat mijn favoriete seizoen binnen enkele weken seizoen 4 is, en tegen het einde van het jaar seizoen 5

  17. #17

    Standaard

    Mijn top 4: (top 5 kan nog niet, na 5 afleveringen seizoen 5, vind ik)

    S1, S4, S3, S2.

    Dat enorm saaie laatste stuk van 9 afleveringen van S2 heeft het seizoen de nek omgedraaid voor mij.
    Bier.

  18. #18

    Standaard

    Mijn favoriete seizoen is nog altijd seizoen 2. Komt waarschijnlijk mede door die dame (van wie ik de naam kwijt ben) die er in meespeelde en die ook nog heel even terugkwam in de eerste aflevering van seizoen 3.

    EDIT: ik bedoelde Kate Warner
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    [spoiler:fa83b9e17c](snip)[/spoiler:fa83b9e17c] of we daar zo blij mee moeten zijn
    Ik alleszins wel!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    1
    2
    4
    3

    dat is mijn volgorde, te beginnen met het beste seizoen.

  21. #21

    Standaard

    Ik vind ze allemaal goed. Ik denk dat ik deel 3 het beste vond, omdat ik dat seizoen als eerste heb gezien. Iemand zei dat het niks uitmaakt welk seizoen je eerst kijkt. Nou wel dus.

    Ben erg benieuwd naar seizoen 5. Kan bijna niet wachten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •