Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.

Discussie: The Unit

  1. #1

    Standaard The Unit

    From Executive Producers David Mamet and Shawn Ryan, THE UNIT is an action drama that follows a covert team of Special Forces operatives as they risk their lives on undercover missions around the globe, while their families maintain the home front, protecting their husbands’ secrets. Jonas Blane leads the Unit on missions out in the field and is responsible for taking new recruit Bob Brown under his wing. The Unit includes Jonas, Colonel Tom Ryan, Mack Gerhardt, Charles Grey, Hector Williams and Bob Brown, all highly skilled, trustworthy, brave and dependable soldiers whose ability to rely on each other is what creates their brotherhood. Jonas’ wife, Molly, is the base matriarch who comforts and counsels the other wives as they cope with the fear and uncertainty they experience when their husbands leave home. Molly and Tiffy Gerhardt, a wife hiding her own dark secrets, help Bob’s pregnant wife, Kim, acclimate to the stress of her new secret life.

    IMDB
    Officiele site

    Trailer - Je hebt wel RealPlayer nodig om deze te bekijken.

    Trailer zit er goed uit. Cast ook, Dennis Haysbert, Scott Foley & Robert Patrick zijn niet de minste. De maker van The Shield werkt er ook aan meer dus ben erg benieuwd.

  2. #2

    Standaard

    Ziet er leuk uit! Zal wel ff duren voor ie hier te bewonderen is.

  3. #3

    Standaard

    Kijk hier nu al een hele tijd naar uit.. en nu hoef ik nog maar 2 maandjes te wachten
    Ben alleen benieuwd of ik niet de hele tijd het idee heb dat ik naar President Palmer zit te kijken

  4. #4

    Standaard

    De nieuwe serie van Shawn Ryan de held achter The Shield

    Ik kan echt niet wachten hierop
    Bier.

  5. #5

    Standaard

    Dit wordt weer zo'n serie waar ik haast niet op kan wachten
    te gek initiatief dit, ben zeer benieuwd!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  6. #6

    Standaard

    ik vond Dennis Haysbert geweldig in 24, ben eens benieuwd hoe ik hem in deze serie ga vinden (maar zal wel in orde zijn, concept klinkt goed).

    trailer werkt trouwens niet meer (heb realplayer hoor )

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDfans
    ken ik niet die serie
    is ook nog niet begonnen.. volgende maand pas..

  9. #9

    Standaard

    Net de eerste episode gezien.. was nog best te doen..
    hoop dat het nog wel een stuk beter wordt, maar ga het zeker wel blijven volgen 8)

  10. #10

    Standaard

    Voor een eerst aflevering vond ik het inderdaad wel aardig.
    Ga zeker de volgende afleveringen volgen en hopelijk dat er een stijgende lijn in zit.

    Vond in iedergeval Haysbert wel goed in zijn rol zitten en de rol past ook goed bij hem. Ik weet alleen niet of ik het gezeur van die vrouwen er tussendoor wel zo interessant vind verder.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #11

    Standaard

    ik vond de eerste aflevering dik in orde, leuke missies en een aardige cast, en hoe grappig is het als 24-fan om Dennis Haysbert nu in een Jack Bauer-achtige rol te zien ook reeds een aantal leuke quotes horen passeren. [spoiler:f1441eb0a9]"you, you and you: panic!" [/spoiler:f1441eb0a9]

    de manier waarop het slot van deze aflevering gefilm was [spoiler:f1441eb0a9]de inval in het gekaapte vliegtuig dus[/spoiler:f1441eb0a9] beviel me wel, vraag me af of ze dit vaker gaan doen (waarschijnlijk wel, aangezien het gebaseerd is op een boek over Delta Force).

    maar die scenes met de vrouwen van de Unit-leden, dat vond ik nu al slaapverwekkend dus dat belooft niet al teveel goeds. [spoiler:f1441eb0a9]het idee van een dorp dat alleen door militairen en hun familie wordt bewoond onder 1 of andere dekmantel kwam trouwens nogal cliché over nu ik pas een Alias-aflevering zag waarin ze hetzelfde deden, en er zijn heus nog enkele voorbeelden van series & films waar dit reeds gedaan werd.[/spoiler:f1441eb0a9]

  12. #12

    Standaard

    Aardige pilot, leuke cast en leuk idee. Nu nog afwachten of de rest goed is.

  13. #13

    Standaard

    In september begint op VTM "The Unit" dit rond 22u45.

    Dit is opmerkelijk voor een zender die tot deze zomer , elke amerikaanse serie verfoeide en onwaardig vondt om te tonen.
    Na de succesvolle intrede van House MD op woensdag , +/- 300.000 kijkers , goed naar vlaamse normen, komt dus nu "The Unit" amper een half jaar na amerika op VTM.

    Vlaanderens grootste commerciele zender had een facelift nodig en daardoor komen eindelijk de amerikaanse series in beeld op VTM.
    Tv serie fan

  14. #14

    Standaard

    Zeer goede zaak, had niet verwacht dat deze serie het Vlaamse scherm zou halen eigenlijk. Ik heb het in het begin even gevolgd en vond het een aardige serie, maar ik was toen met wat teveel tegelijk bezig dus heb niet verder gekeken. Maar deze herkansing zal ik zeker niet missen

  15. #15

    Standaard

    Begrijp dat de eerste aflevering op Nederlandse zender al is geweest? Zijn er herhalingen en wanneer begint het op VTM?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Begrijp dat de eerste aflevering op Nederlandse zender al is geweest? Zijn er herhalingen en wanneer begint het op VTM?
    op VTM beginnen ze er morgen mee om 22.35u.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Begrijp dat de eerste aflevering op Nederlandse zender al is geweest? Zijn er herhalingen en wanneer begint het op VTM?
    the unit is volgens mij nog nooit op de nederlandse tv geweest???
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #18

    Standaard

    Eerste aflevering op VTM gezien gisteren en vooral de laatste minuten van de aflevering waren het Shawn Ryan kenmerk.
    In The Shield kregen we dan Mackey te zien als echte slechterik, geen twijfel meer mogelijk dan.
    In The Unit zien ze onze grootste held niet meer is dan een facade die hij wil zijn. Dat zijn vrouw hem beschermt tegen de andere en de buitenwereld en dat iedereen wel een geheim heeft.
    Alleen al die laatste minuten laten je uitkijken naar volgende week.
    Dit is wederom Shawn Ryan magie op het scherm.
    Tv serie fan

  19. #19

    Standaard

    The Unit gaat nu ook een dezer weken van start op RTL5 ter vervanging van Prison Break.

  20. #20

    Standaard

    Nog geen nieuws over een DVD-release van seizoen 1? Ik heb het proberen volgen op VTM maar het uitzenduur viel wat tegen, en ik kijk dit soort series sowieso liever op DVD.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    The Unit gaat nu ook een dezer weken van start op RTL5 ter vervanging van Prison Break.
    Om precies te zijn 25 januari om 21.30. Promo's op RTL5.nl

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    The Unit gaat nu ook een dezer weken van start op RTL5 ter vervanging van Prison Break.
    Om precies te zijn 25 januari om 21.30. Promo's op RTL5.nl
    Hij staat in mijn agenda, een paar keer zwart omrand. Deze serie ga ik niet missen, ik kijk er echt naar uit. Ik geloof dat de special forces eenheid over de hele wereld opereert en elke serie dus eigenlijk een ander land aandoet (qua missie, de thuissituatie blijft hetzelfde).
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    geloof dat de special forces eenheid over de hele wereld opereert en elke serie dus eigenlijk een ander land aandoet (qua missie, de thuissituatie blijft hetzelfde).

    dat klopt helemaal...

  24. #24

    Standaard

    en wat vonden jullie ervan?
    Ik zelf vond het wat onwerkelijk.

  25. #25

    Standaard

    Ik laat deze serie schieten, heb de eerste aflevering dus niet gezien....hoeveel series kun je tenslotte volgen?

    Maar ben wel benieuwd of ik iets mis. :wink:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •