De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: T & T

  1. #1

    Standaard T & T

    Wie kent de serie T & T nog? Dit was geloof ik als opvolger van The A-Team. In de hoofdrol Mr. T en een blonde mevrouw. Als er onrecht was kwam Mr T in actie. Heeft niet zolang gelopen geloof ik.

    Weet iemand toevallig ook of dit op DVD uit gaat komen?
    So Join The JoyRide

  2. #2

    Standaard Re: T & T

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Wie kent de serie T & T nog? Dit was geloof ik als opvolger van The A-Team. In de hoofdrol Mr. T en een blonde mevrouw. Als er onrecht was kwam Mr T in actie. Heeft niet zolang gelopen geloof ik.

    Weet iemand toevallig ook of dit op DVD uit gaat komen?
    Het zegt me helemaal niks en als de serie niet lang gelopen heeft, en dus geen succes was, zal er waarschijnlijk geen dvd van gaan komen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Toch 3 seizoenen gelopen: http://www.imdb.com/title/tt0092460/

    Persoonlijk ken ik het niet en ik heb ook geen idee of er een dvd van komt

  4. #4

    Standaard

    ja topserie jeugdsentiment! met Mr. T Turner ofzo hij was zeg maar detective in een sportschool/bokshal met zo'n vrouwe als sidekick?? toch?? jammer dat ie niet op dvd komt...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #5

    Standaard

    Als Mr. T op pad moest om het kwaad te bestrijden, dan trok hij eerst een kinky outfit aan met veel ritsen, gespen, veters en dan gooide hij zijn locker dicht met een harde knal.

    Ik zou best nog wel eens een aflevering terug willen zien, maar The A-team was wel vele malen beter.

  6. #6

    Standaard

    Those were the days! Herinner me nog flarden van de reeks uit de hoogdagen van Mr. T.

  7. #7

    Standaard

    Weet iemand of er nog ergens meer informatie over deze serie te vinden is? Met evt. plaatsjes, muziek, etc..
    So Join The JoyRide

  8. #8

    Standaard Re: T & T

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Wie kent de serie T & T nog? Dit was geloof ik als opvolger van The A-Team. In de hoofdrol Mr. T en een blonde mevrouw. Als er onrecht was kwam Mr T in actie. Heeft niet zolang gelopen geloof ik.

    Weet iemand toevallig ook of dit op DVD uit gaat komen?
    Het zegt me helemaal niks en als de serie niet lang gelopen heeft, en dus geen succes was, zal er waarschijnlijk geen dvd van gaan komen.
    succes of niet, ik ken heel wat slechtere series die ze tegenwoordig op dvd uitbrengen...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Heb een site gevonden met evt. informatie over de serie:

    http://www.retrojunk.com/details_tvshows/861-t-and-t/
    So Join The JoyRide

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •