De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iron Maiden - Death on the Road [DVD]

    Iron Maiden - Death on the Road [DVD]

    Steve Harris kan nog meer dan alleen maar bas spelen...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Rock in Rio had ook al last van die supersnelle cuts het hele concert door. Driemaal raden door wie dat gemonteerd was...

    Toch zal ik deze dvd aan gaan schaffen, de collectie moet compleet blijven. Oh, en Lord of the Flies is toch wel degelijk een nummer uit het Blaze Bayley-era :wink:.

  3. #3

    Standaard

    Wel errug jammer van dat beeld als het geluid zo goed is.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Mooie hoesjes altijd...
    Zoiets heet Artwork krijgertje :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Baal hier dus echt van. Hier was ik al bang voor en volgens mij elke fan van Maiden ook...



    De zwart wit shots zijn waarschijnlijk gelijk aan de Live in Donington in 1992, daar begon de ellende met Steve, ik snap het niet, want in 1988 deed hij ook Maiden England, wat nu eigenlijk gezien de rustige beelden het beste videoconcert van Maiden lijkt te gaan worden.

    Toch begrijp ik het niet, op officiele fora zoals van Maiden zelf klaagt men steen en been over de snelle shots zoals In Rio. Ik had nog hoop dat met het uitstellen van de komst van deze dvd het misschien te maken had dat men toch ook inzag dat het editwerk nergens op lijkt.

    Heeft die Steve geen zelfreflectie, je zal bijna gaan hopen dat hij de band verlaat zodat er nog eens een fatsoenlijk recent concert op dvd verkrijgbaar is. (ja, ja ik weet muzikaal en gezien de maidenklassiekers Steve onmisbaar is) Zelfs de bootlegs zijn beter, daar zie je nog eens een shot van 20 seconden of langer van hetzelfde....


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Wat voor problemen zouden het moeten zijn?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Wat voor problemen zouden het moeten zijn?
    Bron : maidenfans

    Well despite a massive wait for the Death on the Road DVD, it appears the DVD is now FAULTY and many users are reporting the disk crashing and showing visible picture quality problems. This was posted by gor on the official forum:


    It's quite sad to say, but don't buy Death On The Road dvd until there is correct version available. The most worst thing is, that dvd might work in you dvd player, but when you put it into another dvd player you will notice problems.

    Current problems Strereo disc:
    - Problems with picture quality after or during the Brave New World

    Current problems 5.1 disc:
    - Some people have got problems with sound levels.


    We are yet to hear if there will be a re-release of this DVD to fix these issues or how widespread they are but either way it's pretty shocking considering the amount of time that has been spent to get the quality just right.
    If you have bought the DVD and experience problems you should be able to return it to your store for a full refund.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  11. #11

    Standaard

    Zowel in m'n DVDspeler als op m'n computer deden zich geen van deze problemen voor. Ik zal 'm nog eens in een andere speler afspelen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Alleen de stereo versie dvd concert doet het niet op mijn philips tv-dvd en losse dvd speler, wel op de computer... (ik denk dat de disc beschadigt is) nu doet de 5.1 versie het wel gewoon op de tv-dvd speler, dus het probleem is niet zo nijpend. mochten anderen het ook hebben van die stereo-dvd wil ik het graag weten (ik denk dat doordat er krasjes op zitten)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Yep. Het schijfje met het label "Special Features" bevat het concert, en het schijfje met het label "5.1 Dolby Digital" bevat "Special Features".

    Hebben ze maanden lang vertraging met deze productie, verwisselen ze de labels weer...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dindy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Yep. Het schijfje met het label "Special Features" bevat het concert, en het schijfje met het label "5.1 Dolby Digital" bevat "Special Features".

    Hebben ze maanden lang vertraging met deze productie, verwisselen ze de labels weer...
    O.K. dát probleem had ik ook. Ik heb er niets over gezegd omdat ik hoopte dat het exemplarisch zou zijn. Dat blijkt dus niet het geval te zijn. Jammer.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15

    Standaard

    En het is nu niet om te zeggen dat het een goedkope box is. Ok ze is verzorgd met mooi artwork. Maar kwaliteit boven kwantiteit. Zo'n domme fouten mogen niet.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dindy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Er zouden problemen zijn met deze dvd's. Is de kopers van deze dvd iets opgevallen?
    Yep. Het schijfje met het label "Special Features" bevat het concert, en het schijfje met het label "5.1 Dolby Digital" bevat "Special Features".

    Hebben ze maanden lang vertraging met deze productie, verwisselen ze de labels weer...
    O.K. dát probleem had ik ook. Ik heb er niets over gezegd omdat ik hoopte dat het exemplarisch zou zijn. Dat blijkt dus niet het geval te zijn. Jammer.
    hm, gelukkig, hier heb ik geen last van. niet dat ik het enorm erg gevonden zou hebben, maar voor die prijs en dan zo'n foutje is idd slordig.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #17
    e.cazemier
    Guest

    Standaard

    ik heb ook een stereo dvd die alverwege het concert zijn eigen leven gaat leiden.
    Het zijn echt geen krassen....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    Bron : maidenfans


    Current problems Strereo disc:
    - Problems with picture quality after or during the Brave New World

    Current problems 5.1 disc:
    - Some people have got problems with sound levels.
    .
    Mijn versie heeft deze problemen.
    Die 5.1 mix klinkt echt verschrikkelijk. Geluid gaat alle kanten op, verschrikkelijk gewoon.
    Ik heb deze DVD vorig jaar gekocht maar nooit echt bij stil gestaan. Vond het wel een vreemd 5.1 geluid. Lees bovenstaand artikel nu voor het eerst.
    Had ik eerder moeten weten, dan had ik de DVD teruggebracht.

    2.0 Mix klinkt wel redelijk.


    En dat voor 35 euro!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •