Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #1

    Standaard house m.d.

    Heeft iemand deze serie gezien? Ik twijfel of ik 'm moet aanschaffen. Ik houd heel erg van series als the sopranos, maar totaal niet van CSI. Het liefst heb ik een doorlopend verhaal, en iig wil ik niet een afl met heel veel verschillende zaken die moeten worden opgelost...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze serie gezien. Deze serie wordt ook wel de CSI van de ziekenhuisseries genoemd. Er zit wel een doorlopend verhaal in, maar in principe is elke aflevering op zichzelf staand.

    Ikzelf vind het een erg leuke serie.
    Dit komt vooral door de eigenaardige House die er nogal eigenzinnige methodes op nahoudt. Hij is het hoofd van een speciale afdeling voor het helpen van patienten waarvan niet duidelijk is wat hun precies mankeert.
    Gaandeweg proberen House en zijn team erachter te komen hoe ze de patient kunnen helpen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    GEWELDIGE SERIE!
    Humor is leuk, acteerwerk is goed, verhaallijn is goed. Dit is een van mijn favo series die momenteel in amerika te zien zijn. Vooral Hugh Laurie (Dr. House) is het toppunt van de hele serie.

    Maar zoals Bob al aangaaf, iedere aflevering gaat het over een andere patient en over een andere ziekte (logisch). Vaak worden alle wetten overtreden om deze zieke patienten te redden. Ik zou zeggen, download eerst een paar afleveringen en als het wat is kan je de dvd box altijd nog kopen.

  4. #4

    Standaard

    Ook ik heb genoten van deze serie. Ik heb de hele box in drie dagen gezien. Kijk al uit naar het tweede seizoen. Hopelijk wordt deze box anamorf uitgebracht.

  5. #5

    Standaard

    Dit is echt een meesterlijke serie. geweldige humor en natuurlijk de bloedmooie jennifer morrison ik heb s1 al 3x gezien en s2 ook al 2x.

  6. #6

    Standaard

    RTL zendt de serie binnenkort uit.

    Hoek & Sonépouse zal de ondertiteling wel verzorgen, dus dat wordt genieten

  7. #7

    Standaard

    Ik wil House M.D. seizoen 1 en 2 gaan aanschaffen, maar ik kan geen keuze maken. De R2UK heeft 6 disc, maar die is fullscreen. De R1 heeft 3 discs, maar die zijn double sided, maar heeft wel een aspect ratio van 1.78:1.
    Ik haat fullscreen, en ik haat double sided. Ik kan dus geen keuze maken.
    Heeft iemand toevallig foto's van beide edities? Ik ben geneigd om voor de R1 te gaan om de betere aspect ratio.

  8. #8

    Standaard

    Wacht gewoon op de R2NL versie. Die is zeker weten 6-disc, en waarschijnlijk zal hij ook 16:9 zijn (omdat RTL hem ook in dit formaat gaat uitzenden).

  9. #9

    Standaard

    Dat duurt me te lang
    Ik heb toch maar de R1 besteld. Mocht er later een betere editie komen dan verkoop ik de R1 wel en haal ik die :P

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Dat duurt me te lang
    Ik heb toch maar de R1 besteld. Mocht er later een betere editie komen dan verkoop ik de R1 wel en haal ik die :P
    De R1 is trouwens wel widescreen maar niet anamorphic.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #11

    Standaard

    Ik kan wel leven met niet anamorph =)
    De R1 seizoen 2 gaat dit keer wel gewoon 6 discs bevatten ipv 3 double sided dvd's, dus misschien hebben ze ook wel besloten om seizoen 2 met anamorph beeld uit te brengen

  12. #12

    Standaard

    hai hai

    ik wil graag de box seizoen 1en2 van house md maar ik kan nergens vinden waar ik hem kan kopen.
    is er iemand die dat mij kan vertelen?
    graag hier in nederland :wink:
    gr lilian

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lilian
    hai hai

    ik wil graag de box seizoen 1en2 van house md maar ik kan nergens vinden waar ik hem kan kopen.
    is er iemand die dat mij kan vertelen?
    graag hier in nederland :wink:
    Deze zijn tot nu toe alleen verkrijgbaar op Regio 1, dus voor een nederlandse uitgaven zul je nog wel ff moeten wachten denk ik.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #14

    Standaard

    okee bedankt dan zal ik moeten wachten
    gr lilian

  15. #15

    Standaard

    De serie loopt hier momenteel op de commerciële omroep. Heeft hij bij jullie al gelopen of niet?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #16

    Standaard

    Donderdag 17 augustus, eerste aflevering, 21:30, SBS 6. Ga dat wel volgen denk ik.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #17

    Standaard

    de serie house md is te koop bij wow maar dan regio 2 en dan staat er

    Kenmerken:
    Certificaat: 15 - Suitable for persons over 15
    Categorie: Television
    Aantal dvd´s: 6
    Duur: 0 minutes
    Productiejaar:
    Regio: 2 (UK & Europe/Japan)
    Audio: English
    Aspect Ratio:
    Anamorf: To Be Confirmed
    Codering:
    ik weet alleen niet of die nl ondertieteld is en dat wil dus wel.
    wie weet dat wel??
    gr lilian

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lilian
    de serie house md is te koop bij wow maar dan regio 2 en dan staat er

    Kenmerken:
    Certificaat: 15 - Suitable for persons over 15
    Categorie: Television
    Aantal dvd´s: 6
    Duur: 0 minutes
    Productiejaar:
    Regio: 2 (UK & Europe/Japan)
    Audio: English
    Aspect Ratio:
    Anamorf: To Be Confirmed
    Codering:
    ik weet alleen niet of die nl ondertieteld is en dat wil dus wel.
    wie weet dat wel??
    Volgens dvdcompare heeft deze dvd geen ondertitels dus als ik jou was zou ik gewoon wachten tot hij in NL uitkomt. Denk dat de serie vast wel een keer uitkomt volgend jaar aangezien ze hem nu ook op de tv gaan uitzenden.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #19
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Ik heb de aankondiging gezien, en het ziet er veelbelovend uit. Maar heb zo het gevoel dat het karakter House een beetje een rip-off is van Dr. Cox uit Scrubs. Desalniettemin ga ik de serie absolute een kans geven.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  20. #20

    Standaard

    Heeft iemand wat meer info over wanneer deze serie seizoen 1 uitkomt in nedeland ? Ik denk dat voor mij echt nodig is dat er subs onder zitten gezien het over ziektes gaat en ziekenhuis termen en ben best goed in engels maar denk dat dit best lastig is. zo heb ik bv xfiles ook r2nl gekocht gewoon omdat het anders te moeilijk wordt. Of zit ik er naast en valt het best mee ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  21. #21

    Standaard

    Ik zag net de reclame en dit lijkt me wel een goede serie. Ben erg benieuwd naar de eerste aflevering !

  22. #22

    Standaard

    Ik heb nu de box van het tweede seizoen (R1) in huis. Heb de eerste schijf gezien. Nog steeds geweldig.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lilian
    de serie house md is te koop bij wow maar dan regio 2 en dan staat er

    Kenmerken:
    Certificaat: 15 - Suitable for persons over 15
    Categorie: Television
    Aantal dvd´s: 6
    Duur: 0 minutes
    Productiejaar:
    Regio: 2 (UK & Europe/Japan)
    Audio: English
    Aspect Ratio:
    Anamorf: To Be Confirmed
    Codering:
    ik weet alleen niet of die nl ondertieteld is en dat wil dus wel.
    wie weet dat wel??
    Volgens dvdcompare heeft deze dvd geen ondertitels dus als ik jou was zou ik gewoon wachten tot hij in NL uitkomt. Denk dat de serie vast wel een keer uitkomt volgend jaar aangezien ze hem nu ook op de tv gaan uitzenden.

    moet ik toch wachten maar dat duurt zo lang
    bedankt nog he!!
    gr lilian

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Ik heb de aankondiging gezien, en het ziet er veelbelovend uit. Maar heb zo het gevoel dat het karakter House een beetje een rip-off is van Dr. Cox uit Scrubs. Desalniettemin ga ik de serie absolute een kans geven.
    Ik denk dat Cox toch wat meer over de top is.

    "Whaddaya say there, Bobbo?"
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #25

    Standaard

    Heb gisteren het eerste deel gezien op SBS maar het viel me niet mee. Ik weet niet of ik die House nou sympathiek of onsympathiek, lollig of chagrijnig moet vinden. En eerlijk gezegd vond ik de gedachtensprong [spoiler:a1de357d80]ham-in-de-koelkast dus lintworm[/spoiler:a1de357d80] wat erg vlot en clever, ineens is daar dan het antwoord. Beetje een anticlimax. En de uitsmijter was wat klef.
    Hopelijk valt de volgende aflevering me mee.
    En tot slot: vinden jullie Hugh Laurie niet eigenlijk te Brits voor deze serie?

Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •