De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afdrukken DVD Cover met laserprinter

    Beste mensen,

    Ik probeer met een Xerox Phaser 8200N mijn covers af te drukken maar hij verkleind het bestand automatisch. Ik heb het geprobeerd met Word en met Cover XP, het maakt geen verschil, kleur of zwart wit.

    Zou het kunnen dat de printer gewoon niet een full-page afdruk kan maken? Is hier misschien een oplossing voor?

    Hoor het graag van jullie.

    Groeten!!

  2. #2

    Standaard

    Mag ik vragen waarom je een DVD-cover zou willen printen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Omdat ik zo dom ben geweest mijn orginele DVD uit te lenen. Menr is toen het hoesje kwijtgeraakt maar de DVD zat nog wel in zijn PS2, vandaar

    Groeten!!

  4. #4

    Standaard

    Microsoft Photo Editor al eens geprobeerd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Bij Nero zit een programma, speciaal voor het maken van covers. Daarmee print je ze op het juiste formaat uit. Mocht je Nero toevallig hebben, dan zou je het dus daarmee kunnen proberen
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  6. #6

    Standaard

    Het ligt volgens mij niet aan het afdruk formaat, ik heb ze precies op maat gemaakt in Word maar de printer verkleind ze zelf :S

    Ik heb het namelijk ook al geprobeerd met Cover XP.

  7. #7

    Standaard

    In word kun je gewoon het formaat opgeven.
    Dat werkt altijd prima.


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr.maarten
    Het ligt volgens mij niet aan het afdruk formaat, ik heb ze precies op maat gemaakt in Word maar de printer verkleind ze zelf :S

    Ik heb het namelijk ook al geprobeerd met Cover XP.
    Misschien printerinstellingen es nakijken? Ik gebruik zelf Corel paint shop pro X en die gaat perfect.

  9. #9

    Standaard

    In Word kan je de afmetingen van de plaatjes instellen in het document zelf. Probeer dit eens. De afmetingen zijn 27,4 cm bij 18,3 cm. Wellicht gaat het dan wel.
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  10. #10

    Standaard

    Het is misschien een hele domme vraag, maar heb je bij CoverXP wel aangegeven dat het om een DVD-Hoesje ging en wel om een brede en geen smalle (als je begrijpt wat ik bedoel)?

    Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar je zal het maar over het hoofd hebben gezien .

  11. #11

    Standaard

    Vanuit photoshop printen werkt het best.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  12. #12

    Standaard

    Hier kan je makkelijk dvd-hoesje printen (slimcase ook..)

    MOD EDIT: Foute link! Als je de DVD's origineel koopt, hoef je ze niet zelf te printen.

    Dit is de goede..
    http://www.printdvdcover.com/
    Laatst aangepast door Quator : 23-07-2010 om 13:56 Reden: Juiste link

  13. #13

    Standaard

    wat ook wel makkelijk is zijn de dvd inlays
    a4-tjes met perforatieranden en daarbij is een sjabloon-worddocument handig om het optimaal te benutten

    te koop bij oa nierle

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •