Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Piraten film??

  1. #1

    Standaard Piraten film??

    Ik heb vroeger (ergens in 1990) een keer een piraten film gezien, maar ik weet niet hoe die heet. Ik weet alleen nog 1 scene uit de film die ik gaaf vond. Twee piraten waren gevangen en die stonden op het dek van een schip terecht aan een galg. Op een of andere manier wisten ze uit die galg te ontsnappen en zweefden ze aan het touw over het dek en waren ze aan het vechten met andere piraten.

    Beetje vage omschrijving misschien, maar weet iemand welke film dit geweest zou kunnen zijn? Het was niet Treasure Island.

  2. #2

    Standaard

    Hook?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    my guess 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Als Judge_Dredd er zeker van is dat hij deze film ergens in 1990 heeft gezien dan kan het Hook niet zijn, want die is van december 1991.

  5. #5

    Standaard

    Laat ik je helpen,jaren 90,hmmmmmm...

    Cuthroat Island ? Leuke film helaas geflopt en het einde van de studio Carolca

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    The Hulk hehe

    Nee geen Hook en geen Cuthroat Island. Ik denk dat het een al oudere film was. Misschien jaren 50, 60 of 70. Het was wel kleur iig. Volgens mij had die piraat uit de film een houten been.

  8. #8

    Standaard

    Een piraat met een houten been! THAT NARROWS IT DOWN!

    Was het zo'n Errol Flyn film?

    Of Treasure Island (een van de 50 remakes?)

    Blackbeard?

  9. #9

    Standaard

    Of die film van Polanski? Die heeft in 1986 ook een piratenfilm gemaakt.

  10. #10

    Standaard

    The Crimson Pirate (1952) met Burt Lancaster?



    In het geval deze niet is die je bedoelt, kan ik je beslist aanraden hem eens te gaan zien. Steengoede film!

  11. #11

    Standaard

    Hier sluit ik me helemaal bij aan. The Crimson Pirate is een heerlijke film!

    'Gather round Lads and Lasses. Believe only what you see. No, believe only half of what you see!'


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Of die film van Polanski? Die heeft in 1986 ook een piratenfilm gemaakt.
    Klopt. En die heette (hoe origineel) Pirates.

  13. #13

    Standaard

    Zijn de films: The Crimson Pirate, Pirates (van Polanski) en Blackbeards Ghost (Disney 1968) uitgebracht op DVD in Nederland?

    Ik weet niet of het een van deze films is die ik gezien heb. Ben iig wel blij dat ik weer wat titels van Piraten films heb. Soms zoek ik in de Mediamarkt of een andere DVD winkel naar een leuke piratenfilm, maar kan meestal niks vinden. Dus bedankt voor de tips!

  14. #14

    Standaard

    Ik zie net op internet dat er een deel 2 van Treasure Island is. Kent iemand deze?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd
    Zijn de films: The Crimson Pirate, Pirates (van Polanski) en Blackbeards Ghost (Disney 1968) uitgebracht op DVD in Nederland?
    The Crimson Pirate en Pirates zijn niet uitgebracht. Blackbeard's Ghost is wel uitgebracht, maar inmiddels moeilijk verkrijgbaar.


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd
    Ik weet niet of het een van deze films is die ik gezien heb. Ben iig wel blij dat ik weer wat titels van Piraten films heb. Soms zoek ik in de Mediamarkt of een andere DVD winkel naar een leuke piratenfilm, maar kan meestal niks vinden. Dus bedankt voor de tips!
    De volgende Piratenfilms (swashbucklers) moet je beslist een keer gezien hebben:

    Captain Blood (1935)


    The Sea Hawk (1940)

  17. #17

    Standaard

    Wie heeft Pirates van Roman Polanski gezien? En wat vind je ervan? Als ik naar plaatjes kijk van de film en het verhaal lees denk ik dat dat de film is die ik een keer gezien heb.

  18. #18

    Standaard

    Dat is toch de film waar die jongen en die oude piraat gedwongen worden door de Spanjaarden om ratten te eten tijdens het diner ?

    Enige reden waarom Pirates nooit op dvd is verschenen ? er zijn wel slechtere films op dvd verschenen
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  19. #19

    Standaard

    Een piratenfilm met een grappige scène erin? Yellowbeard misschien? :wink:

  20. #20

    Standaard

    Swashbuckler uit 1976 met Robert Shaw? (ook wel bekend als "The Scarlet Buccaneer")

    Heb ik leukejeugd herinneringen aan en is erg vermakelijk.

    http://www.imdb.com/title/tt0075294/
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Dat is toch de film waar die jongen en die oude piraat gedwongen worden door de Spanjaarden om ratten te eten tijdens het diner ?

    Enige reden waarom Pirates nooit op dvd is verschenen ? er zijn wel slechtere films op dvd verschenen
    Sorry hoor, maar nu praat je gewoon de critici na (die deze film de grond in boorden). Ik heb hem meerdere keren op tv gezien en ik vondt het een uitstekende en erg ondergewaardeerde film. Iemand die PotC goed vindt zal deze ook wel kunnen waarderen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Dat is toch de film waar die jongen en die oude piraat gedwongen worden door de Spanjaarden om ratten te eten tijdens het diner ?

    Enige reden waarom Pirates nooit op dvd is verschenen ? er zijn wel slechtere films op dvd verschenen
    Sorry hoor, maar nu praat je gewoon de critici na (die deze film de grond in boorden). Ik heb hem meerdere keren op tv gezien en ik vondt het een uitstekende en erg ondergewaardeerde film. Iemand die PotC goed vindt zal deze ook wel kunnen waarderen.
    Sluit ik mij volledig bij aan, puike humor, aktie en mooie plaatjes.
    Het slingeren aan het touw en houten been zijn aanwezig, dus kan bijna niet anders als Pirates zijn. :wink:

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Wat vinden jullie van de film Cuthroat Island? Ik zag em in de videotheek staan (wel op video). Ben benieuwd wat anderen van de film vinden.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd
    Wat vinden jullie van de film Cuthroat Island? Ik zag em in de videotheek staan (wel op video). Ben benieuwd wat anderen van de film vinden.
    Deze is ook niet op dvd te vinden in Nederland, althans met nl subs. Wel verkrijgbaar in Engeland, ik heb 'm daar besteld.

    Lekkere piraten-actiefilm, die je niet al te serieus moet nemen. Geena Davis in een leuke rol...

    Zou 'm zeker eens kijken/huren. Voor fans van het genre (of van Davis): gewoon bestellen.
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •