Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.

Discussie: Monty Python serie

  1. #1

    Standaard Monty Python serie

    IS er nu al een DVD release van de serie gepland op region 2?

    Ik zie dat er voor de Amerikanen al een versie uit is, 16 DVD set met alle afleveringen. Dat is voor ons Europenanen nog even wachten of zo?

    Ik hou play.com al een hele tijd in de gaten .... maar tot nu toe .... nakko . De films hebben we al een tijdje, maar die serie lijkt me ook niet onprettig of zo .
    I find your lack of faith disturbing

  2. #2

    Standaard

    indd, lijkt me ook nog niet zo gek xD


  3. #3

    Standaard

    de hele flying circus was toch al in engeland te halen?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #4

    Standaard

    Dan zou ik 'm toch op play.com verwachten, niet?
    I find your lack of faith disturbing

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    de hele flying circus was toch al in engeland te halen?
    Dan zouden deze toch wel op amazon.co.uk/play.com of cd-wow.com als R2 moeten staan...maar ik kan enkel de R1 vinden.

    Wil deze zelf ook wel graag hebben met NL ondertitels als het even kan, omdat ze soms toch wel erg moeilijke (of niet bestaande) woorden gebruiken.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau

    Wil deze zelf ook wel graag hebben met NL ondertitels als het even kan, omdat ze soms toch wel erg moeilijke (of niet bestaande) woorden gebruiken.
    yep dat vind ik ook, kan je nog de Engelse taal machtig zijn, die Britse humor vraagt toch vaak voor ondertiteling om mee te zijn. ik had er op gehoopt dat de serie nu wel op DVD zou verschijnen nu Canvas ze voor het eerst sinds lang nog eens heeft uitgezonden, maar heb ze voor de zekerheid ook maar allemaal opgenomen op DVD. toch zou ik graag een R2NL release zien voor m'n Monty Python dvd collectie te vervolledigen.

    by the way in Fnac zie ik regelmatig UK imports liggen, die bestaan dus wel.

  7. #7

    Standaard

    Juicht allen ! Op 29 maart komen de eerste 2 seizoenen uit op dvd. Is nu al te bestellen voor ongeveer 30 euro per box, oa. bij Mediadis.com als
    MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS : SLICE 1 & MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS : SLICE 2

  8. #8

    Standaard

    Ik doe mijn regio 0 versie er toch niet voor weg. Of er moet wel iets heel bijzonders met deze nieuwe uitgave aan de hand zijn (geremasterd beeld en geluid ofzo?)

    De huidige box van A&E is tot op de komma nauwkeurig in het Engels ondertiteld en geen enkele Nederlandse vertaler is m.i. in staat om Monty Python goed te vertalen.

    En regio 0 draait bovendien op iedere speler.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Juicht allen ! Op 29 maart komen de eerste 2 seizoenen uit op dvd. Is nu al te bestellen voor ongeveer 30 euro per box, oa. bij Mediadis.com als
    MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS : SLICE 1 & MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS : SLICE 2
    Ik was een beetje mis : Slice 1 = seizoen 1 en 2, Slice 2 = seizoen 3 en 4.
    Heb ze vandaag gekocht met een bon die deze week in de HUMO zit. Met deze bon kan je alle seizoenen van Monty Python in de Free Record Shop kopen voor slechts 49,99 euro (dus 50 euro ). Het moet gezegd zijn : mooie boxen.
    Ik was de eerste die van die actie profiteerde in de FRS van Brugge.

  10. #10

    Standaard

    zijn het echt ALLE afleveringen ooit gemaakt(die nog uit gaan komen op die andere dvd's ook)? want dan is de best of... ( al die acteurs) box overbodig toch?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    zijn het echt ALLE afleveringen ooit gemaakt(die nog uit gaan komen op die andere dvd's ook)? want dan is de best of... ( al die acteurs) box overbodig toch?
    Ja, alle afleveringen van de 4 seizoenen. Die "best-of.." is inderdaad overbodig. Big waste of money

  12. #12

    Standaard

    lullig als je die gekocht zou hebben en nog geen 2 maanden later liggen de hele seizoen er...
    maar hoe zit het met de beeldkwaliteit enzo?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #13

    Standaard

    Eindelijk. Ik heb ze allemaal proberen op te nemen toen ze vorige zomer op Canvas kwamen maar met 1 aflevering liep het mis dus zat ik nog met een onvolledige reeks. Blij dat ze dan toch eindelijk ook gewoon op DVD worden uitgebracht, en volledig deze keer.

    Staan er eigenlijk extra's op? En heeft men beeld en geluid nog wat opgekuist? (niet dat ik de box laat liggen als het niet zo is, maar het zou toch mooi zijn).

  14. #14

    Standaard

    Bij Play.com hebben ze ook nog een Complete Series 1 en een Complete Series 2 voor pre-order staan, alleen zijn deze slechts €25,- per stuk in plaats van de €35 die de plaatselijk FRS ervoor vraagt. Bevat ook Nederlandse subs als je Play moet geloven, al zijn die natuurlijk overbodig.

    Ik ben nog niet bekend met de serie, maar hier staan nog twee seizoenen die niet in bovenstaande boxen zitten, hoe zit het daarmee, zitten die wel in de Nederlandse?
    Laatst aangepast door wiljan : 05-04-2007 om 17:28

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Bij Play.com hebben ze ook nog een Complete Series 1 en een Complete Series 2 voor pre-order staan, alleen zijn deze slechts €25,- per stuk in plaats van de €35 die de plaatselijk FRS ervoor vraagt. Bevat ook Nederlandse subs als je Play moet geloven, al zijn die natuurlijk overbodig.

    Ik ben nog niet bekend met de serie, maar hier staan nog twee seizoenen die niet in bovenstaande boxen zitten, hoe zit het daarmee, zitten die wel in de Nederlandse?
    Lees eens hierboven. Slice 1 : seizoen 1 en 2, Slice 2 : Seizoen 3 en 4. :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Lees eens hierboven. Slice 1 : seizoen 1 en 2, Slice 2 : Seizoen 3 en 4. :wink:
    En dan te bedenken dat ik het nog had gelezen ook, was niet op m'n scherpst denk ik vanmiddag. Dan zal ik de Nederlandse maar aan gaan schaffen, bedankt!

  17. #17

    Standaard

    Die Personal Best collection is toch puur per 'python' de beste afleveringen? Ik heb gisteren Slice 1 en 2 gekocht, dus dan heb ik alle alveringen toch?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Die Personal Best collection is toch puur per 'python' de beste afleveringen? Ik heb gisteren Slice 1 en 2 gekocht, dus dan heb ik alle alveringen toch?
    ja, personal best collection is gewoon wat extra geld-klopperij voor de onoplettende consument

  19. #19

    Standaard

    Maar goed dat ik hem niet gekocht heb dan .

  20. #20

    Standaard

    Op IMDB staat dat er in totaal 45 zijn gemaakt. Als je beide boxen bij elkaar optelt kom je op 45 afleveringen uit, dus dat betekent alles. Maar er is ook nog een hoop ander spul. MP live in Aspen etc. En wat belangrijker is, is of deze afleveringen gecut zijn of niet. Het schijnt namelijk zo te zijn dat sommige afleveringen gecut zijn, of dat er meer beelden zijn dan op TV is uitgezonden etc. Anders kopen we allemaal iets wat nog steeds niet compleet is, en je zult zien dat er nog wel een uitgave van komt.

  21. #21

    Standaard

    De nieuwste complete Monty Python's Flying Circus kost sinds kort nog maar $65,-, tot $70,-. Reken maar om hoe weinig dat in euro's is.
    Daar zit dan nog Live in Aspen bij, en Live at Hollywood Bowl, en Fliegender Zirkus (de 2 unieke Duitse afleveringen).
    Regio 0 dus draait op iedere speler. 1 complete box met alle 45 afleveringen.
    En van censureringen heb je geen last. Behalve één algemene: op een gegeven moment zegt Graham Chapman in een sketch dat zijn hobby's 'golf, dieren wurgen en masturberen is'. Bij die laatste hebben het geluid weggeknipt
    (heerlijke kromme Amerikaanse mentaliteit, masturberen mag niet, dieren wurgen mag wel!)

    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  22. #22

    Standaard

    Waar dan ?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #23

    Standaard

    amazon.com. bij dvdpacific kost ie $100,-

    Heb deze box 2 jaar geleden ook gekocht. Er is wel een verschil tussen de 'oude' en de 'nieuwe' box. De oude bestaat uit 14 normale dvd cases en bevatten alle TV afleveringen. De nieuwe bestaat uit 16 slimcases en bevat de 2 live shows, Duitse afleveringen en een soort van best of compilatie die eigenlijk compleet overbodig is, alle scenes zitten al in de box!
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  24. #24

    Standaard

    Hmm mooi . Maar even bestellen binnenkort .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #25

    Standaard Monty Python (Flying Circus) ???

    Ik zal er kort over zijn: De- of beter: àlle... officiële versies van Monty Python (Flying Circus) die te koop zijn, zijn zodanig gemodereerd (aangepast) dat het geld daaraan besteed ? weggesmeten is !!! De enige manier om de echt supergoede... originele versies te verkrijgen is: Opnemen van (German ?) tv... als het nog eens uitgezonden wordt ?! De versies die NU (laatste 10 jaar) in de handel zijn... zijn een àànfluiting !!!
    Ikzelf heb in 1991 het grootste gedeelte van het originele Flying Circus opgenomen van een Duitse zender met een HiFi-video-recorder en ben momenteel bezig wat daarvan nog de moeite waard is om op DVD te zetten (ik schat in daar overigens pas in september dit jaar klaar mee te zijn [er is nog zeer veel goed, écht origineel goed spul bij !!!]). 't Is nog Engelse spraak ook nog, met Duitse ondertiteling... Maar, en dàt is het belangrijkste: het is het wàre spul van Monty Python... Dus, béter dan dat 'spul' wat aangepast in de handel is !!!
    Flipper

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •