Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alias - Season 5 (R1)

    Buena Vista Home Entertainment has officially announced Alias: The Complete Fifth Season, which will be available on the 21st of November at a retail price of right around $39.99. The four-disc set will contain all 18 episodes from the show's fifth and final season and present each with an anamorphic, 1.78:1 widescreen video transfer and English Dolby Digital 5.1 audio. Extras will include audio commentaries on select episodes including commentary for the series finale with J.J. Abrams and Jennifer Garner, 'The Legend of Rambaldi', 'Celebrating 100 Episodes', 'The New Recruit: On the Set with Rachel Nichols', and 'Heightening the Drama: The Music of Alias' featurettes, bloopers, and a selection of deleted scenes.

    Also available on the same day will be Alias: The Complete Collection, which will include all five seasons of the hit series housed in a limited edition, gold-foil replica of the Rambaldi Box. Retail for this 29-disc collection will be set at $199.99. Besides the unique packaging, the collection will also include a hardcover book with an introductory letter from series creator J.J. Abrams and an exclusive bonus disc of extras. Material contained on the bonus disc include a 'Head of Security' featurette with J.J. Abrams, which also features Jennifer Garner's first interview after landing the part of Sydney Bristow, a 'Case Closed' featurette with a cast reunion during the last week of filming, an 'Identity Theft' featurette showcasing the best and sexiest of Jennifer Garner's moments from the series, a 'Special Agents' tribute to the fans of the series, a 'Dossier 47' feature that delves into the truth about the infamous number, and a high-octane montage from the show entitled 'Alias in Overdrive'. We've attached artwork for the fifth season set and the complete collection below.













    bron: dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    hebben!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #3

    Standaard

    Heb de complete collectie al in de pre-order staan.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    hebben!
    Anders ik wel. Heeft de R1 eigenlijk engelse subtitles? Als ik op R2 moet wachten

  5. #5

    Standaard

    De R2 krijgt 5 discs dus dat kan in principe betere kwaliteit betekenen.

  6. #6

    Standaard

    Valt nog mee: 160 euro voor 29-disc set...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #7

    Standaard

    Kreeg net het mailtje dat ie is verzonden door dvdpacific
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Die zijn lekker snel bezig, heb je m al een week eerder dan de release datum.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die zijn lekker snel bezig, heb je m al een week eerder dan de release datum.
    Super, toch
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die zijn lekker snel bezig, heb je m al een week eerder dan de release datum.
    Super, toch
    Zeker, laat nog even weten of de extras goed/leuk zijn.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die zijn lekker snel bezig, heb je m al een week eerder dan de release datum.
    Super, toch
    Zeker, laat nog even weten of de extras goed/leuk zijn.
    Zal ik doen maar dat zal alleen wel ff duren. Eerst de serie afkijken :P :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    En vandaag ontvangen
    Alias - Season 5 (R1)













    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Ziet er goed uit, bedankt voor de foto's!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ziet er goed uit, bedankt voor de foto's!
    No problemo
    Ben wel blij dat ze aan de verpakking van seizoen 3 en 4 hebben vast gehouden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ziet er goed uit, bedankt voor de foto's!
    No problemo
    Ben wel blij dat ze aan de verpakking van seizoen 3 en 4 hebben vast gehouden
    Hoe ziet de verpakking van de 1e twee seizoenen er uit dan?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ziet er goed uit, bedankt voor de foto's!
    No problemo
    Ben wel blij dat ze aan de verpakking van seizoen 3 en 4 hebben vast gehouden
    Hoe ziet de verpakking van de 1e twee seizoenen er uit dan?
    Het eerste seizoen: 3 x dubbele keepcase in een kartonnen box
    Het tweede seizoen: 3 x dubbele keepcase in een kartonnen box met daarom heen zo`n zelfde slip case zoals die te zien is op de foto`s van het 5e seizoen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    heb een vraag of iemand weet uit hoeveel dvd's de Regio 2 complete series box bevat?

    kan het namelijk nergens vinden!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    heb een vraag of iemand weet uit hoeveel dvd's de Regio 2 complete series box bevat?

    kan het namelijk nergens vinden!
    Volgens mij zijn het er 30.
    S1-4 zijn ieder 6 discs.
    S5 is 5 discs.
    En er zit nog 1 bonus disc bij.

    Heb trouwens net gelezen en gezien dat de R2 box er minder mooi uitziet dan de R1.
    De R2 is gewoon een kartonnen doos met daarin de gewone releases.
    Terwijl de R1 een mooie box is met nieuwe verpakkingen binnenin.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #19

    Standaard

    aha verklaart een heleboel die verpakking want kan namelijk nergens iets vinden over bonus dvd en boek bij regio 2.
    waar heb je dat dan gezien en gelezen dat die R2 box anders is zou het zelf ook wel willen zien

    weet het volgende week zeker want ontvangt een kennis de box

  20. #20

    Standaard

    Heb vandaag de Rambaldi Box binnen met alle 5 seizoenen! Zwaar ding, maar wel erg mooi

    Excuses voor de ietwat donkere foto's.








    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb trouwens net gelezen en gezien dat de R2 box er minder mooi uitziet dan de R1.
    De R2 is gewoon een kartonnen doos met daarin de gewone releases.
    Terwijl de R1 een mooie box is met nieuwe verpakkingen binnenin.
    Ik wil je bronnen ook wel eens weten. In dat geval annuleer ik onmiddellijk mijn R2 bestelling want ik had die enkel besteld omdat hij goedkoper was.

    Edit: Damn, te laat precies. Hij stond thuis op me te wachten. Deze gaat de deur uit dus...

  22. #22

    Standaard

    zou je er foto's van kunnen posten zodat het verschil duidelijk wordt!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    zou je er foto's van kunnen posten zodat het verschil duidelijk wordt!
    Sorry maar hij zit nog in seal en aangezien ik hem van de hand wil doen ga ik hem er niet uithalen. Het lijkt me een veel grotere box dan de R1 versie. Ik weet niet wat er juist in zit maar gezien het formaat bestaat de kans wel degelijk dat er de 'standaard' seizoenboxen inzitten. Pure gok van mij natuurlijk, maar aangezien iemand anders dit hierboven vermeldde denk ik dat het wel klopt...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    zou je er foto's van kunnen posten zodat het verschil duidelijk wordt!
    Sorry maar hij zit nog in seal en aangezien ik hem van de hand wil doen ga ik hem er niet uithalen. Het lijkt me een veel grotere box dan de R1 versie. Ik weet niet wat er juist in zit maar gezien het formaat bestaat de kans wel degelijk dat er de 'standaard' seizoenboxen inzitten. Pure gok van mij natuurlijk, maar aangezien iemand anders dit hierboven vermeldde denk ik dat het wel klopt...

    Hier plaatjes van de R2UK:


    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #25

    Standaard

    bedankt voor die foto nu is mijn besluit snel genomen!
    wel jammer dat regio 2 zo eruit ziet!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •