De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    kadettje
    Guest

    Standaard film knokken voor twee!

    hallo wie heeft de film "knokken voor twee op dvd! ik zou die film heel graag op dvd willen hebben of kan iemand die voor mij op dvd zetten

    mvg en bvd

    kadettje!!

  2. #2

    Standaard

    Vandaag de nationale newbie-open-een-idiote-thread-dag of zo?
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  3. #3

    Standaard

    De film knokken voor twee , neem aan dat je deze bedoeld


    http://www.moviemeter.nl/film/32679
    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...kken_voor_twee

    Heb geen info kunnen vinden over de film op DVD, maar hij is van Karst van der Meulen, de maker van o.a Peter en de vliegende Autobus, De bende van hiernaast enzo, die op DVD zijn uitgebracht dus wie weet verschijnt deze ook nog eens op DVD.

    Probeer in ieder geval het internet in de gaten te houden, en je zou het eens kunnen proberen op bv EBAY of marktplaats.nl

    Maar 1 ding voor je, hier op deze Site praten we alleen over Originele versies, en niet over Kopies, dat willen we niet weten. Omdat dat gewoon regel is van DVDS Kopieren , het over gekopieerde DVDS hebben enzo,is hier uit den boze, maar aangezien je nieuw bent wist je dit misschien niet. In ieder geval op een EBay ofzo zul je misschien antwoord vinden, alleen hier hoef je niet aan te komen met Kopievragen ofzo, want wij zijn liefhebber van het Originele produkt, Maar wilde je op een goede manier toch te woord staan en helpen.
    Succes ermee!

  4. #4

    Standaard

    Je mag hier niet naar kopies vragen voor dat soort onzin moet je op marktplaats ofzoiets zijn.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •