Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 257 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sicco's woonkamer set-up (voorzetwand geplaatst!)

    UPDATE: 12-10-‘09



    Zo! Dit weekend is dan eindelijk mijn voorzetwand geplaatst
    Na veel voorbeelden op diverse fora te hebben gezien wilde ik er ook wel eentje. De belangrijkste reden voor mij was, omdat ik heel graag een centerspeaker erbij wilde. Dan moet de tv echter wel hangen en de muur waar de tv tegenaan staat is een simpel gipsen wandje... Daar ga ik liever geen 50kg aan hangen, dus was een voorzetwand de logische keus.

    De tv hang nu netjes strak aan de muur en alle kabels zijn weggewerkt. Lichtjes achter de tv en klaar
    De mannen die het in elkaar hebben gezet waren echt in 3 uurtjes klaar en het staat als een huis. Maar toen ik de tv voor de eerste keer aan de beugel hing vond ik het toch wel een beetje eng moet ik eerlijk zeggen
    Eindelijk kan ik nu ook gebruik maken van een center speaker en dat is echt een enorme aanwinst voor het geluid. Ik ben zeer blij!

    Ik zal als ik wat meer tijd heb nog wat nettere foto's maken en een nieuwe panorama.
    Mijn tv is vorige week trouwens ook nog gekalibreerd! Dat mag ook niet onopgemerkt blijven want dat heeft echt een enorme boost aan het beeld gegeven. Het teveel aan rood dat ik continu in het beeld had en zelf niet weg kreeg is nu weg. Ik kan weer helemaal opnieuw genieten van mijn set




    UPDATE: 19-09-‘09

    Sinds lang weer eens nieuws van mijn kant
    Over drie weken ga ik een voorzetwand maken in de woonkamer waar de tv aan komt te hangen. Daarvoor heb ik vandaag alvast een muurbeugel gehaald en iets dat ik al heel lang wilde maar nooit de plek voor had: een center speaker

    Aangezien de tv nu komt de hangen heb ik er onder genoeg plek voor een center. Ik heb wederom gekozen voor Klipsch, aangezien mijn staanders ook van Klipsch zijn en ik daar nog steeds zeer tevreden over ben!

    Hieronder wat foto's van het beestje en als de wand er eenmaal staat kom ik uiteraard weer met een update!





    UPDATE: 05-11-‘08

    Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een update te melden heb gehad in dit topic. In de afgelopen anderhalf jaar dat dit topic niet meer is aangevuld zijn er wel wat kleine veranderingetjes geweest, maar dat was nooit echt de moeite van het vermelden waard

    Nu zijn er dan toch eindelijk weer wat grote updates te melden! Zoals al eerder aangegeven zaten we te wachten op de nieuwe bank. Die is eind augustus geleverd en daarmee veranderde ook de opstelling van de huiskamer.

    Ik had al langer een nieuwe tv op de planning staan, maar met de huidige opstelling moest deze er helemaal snel komen! Enfin, lange zoektocht gehouden. Advies gevraagd hier op het forum en op Engelse fora en uiteindelijk is het de Samsung PS50A656 geworden. Schitterend scherm om te zien met de rode gloed in de lijst en hij levert ook nog eens een fantastisch plaatje! Meteen een Playstation erbij gekocht zodat ik nu ook volledig van HD kan genieten!

    Korte review van het scherm.
    Mijn 'oude' tv (pas 2 jaar oud) was een Philips HD Ready 32" CRT die ik heb laten calibreren. Het plaatje dat deze tevoorschijn tovert is zo scherp en kleurrijk, zelfs mensen die er geen verstand hebben merken dit op Ik was dus een beetje bang dat ik met de overstap naar een platte tv met een budget van tussen de €1500 en de €2000 in zou gaan leveren dit gebied. Maar ik ben zeer blij verrast met kleurenspectrum dat de Samsung laat zien. Ongelooflijk scherp en kleurrijk!! Fantastisch dus.

    Een gevoelig punt bij LCD en Plasma is altijd de zwartwaarde... Om eerlijk te zijn: het is (natuurlijk) geen Pioneer, maar daar is de prijs dan ook naar. Ik vind de zwartwaardes erg goed als je het vergelijkt met wat er nog meer te krijgen is op het moment. Een vriend van mij heeft de PZ85 van Panasonic en hoewel ik ze nu niet naast elkaar heb staan durf ik toch wel te zeggen dat ze elkaar qua zwart niet veel zullen ontlopen.

    Het enige minpunt is dat ik er qua gewoon tv kijken wel op achteruit ben gegaan. Ik heb digitale televisie van Ziggo, maar dat ziet er op 50" toch wel een stukkie minder uit dan op mijn 32" CRT. Maar dat was op zich ook wel te verwachten en zal ook vooral een kwestie van wennen zijn denk ik. Weet iemand of er digitale decoders bestaan die het beeld kunnen upscalen en hierdoor ook duidelijk een beter plaatje geven?

    Ik moet me nu ook nog vooral ontzettend inhouden om het contrast niet te hoog te zetten. In het begin moet je die nog niet te ver boven de 50 zetten, maar bij 97 geeft hij het mooiste plaatje... Heel af en toe spiek ik even stiekem om te kijken hoe mooi het beeld is en dan zet ik hem snel weer terug om de boel niet te slopen

    Al met al een zeer mooi toestel waar ik zeker een hoop plezier van ga beleven!


    En uiteraard een aantal plaatjes:



    Moeilijk te fotograferen, maar dit is dus het rode accent dat in de lijst zit. En zoals je kunt zien: het is een ware stofmagneet


    De inhoud van de kast (komt nog wel een keer een andere kast voor, maar alles op z'n tijd)



    En een foto van misschien de grootste verandering: de nieuwe bank
    En een overzichtje vanaf de eettafel.


    [b]UPDATE: 03-03-‘07

    Dit keer geen hardware update maar een update in de opstelling. Ik vond de sub eigenlijk toch wel heel erg groot en dit komt uiteraard de WAF ook niet ten goede Ik heb de sub dus verplaatst naar een plek naast de bank en ik heb nu het idee dat ie nog prettiger klinkt dan toen ie nog vooraan stond! Helemaal goed dus. Verder hebben we deze week nog een extra 1,5-zits bank erbij gekocht en een nieuwe salontafel. Hieronder een sfeerbeeldje en een foto met flits




    UPDATE: 17-02-‘07

    En jawel! Hij is binnen: de MJ Acoustics Reference I MKII subwoofer.

    Hij is vrij groot en ik weet dan ook niet of dat ik hem op deze plaats laat staan of dat ik hem naast de bank zet.

    Ik ben er tot nu toe behoorlijk tevreden over! Erg komt echt een kracht uit dat ding, dat is ongehoord. Ik kan de gain dan ook maar een paar milimeter open draaien anders trilt echt alles uit de kamer en is het ook niet meer relaxed luisteren

    Ik kan hier nog heel lang plezier van gaan hebben en zal niet snel een upgrade nodig hebben denk ik. Eerder de speakers...




    UPDATE: 26-11-‘06

    Kleine update qua opstelling. Ik heb de Soundbridge naast de TV gezet zodat ik het schermpje makkelijker kan aflezen. Toch wel een stuk prettiger in plaats van elke keer het kastje open te moeten doen. De tv staat nu alleen niet meer in het midden van het kastje, maar heel storend vind ik het niet eigenlijk... Ik zit meestal toch rechts op de bank, dus de tv is voor mij dan juist wel weer meer in het midden komen te staan



    UPDATE: 19-11-‘06

    Zo, door de drukte van de laatste tijd als werkend man is er weinig veranderd in mijn HT-situatie, maar afgelopen donderdag heb ik mijn nieuwste update ontvangen: een Roku Soundbridge M500. Hiermee kan ik de muziekfiles van mijn PC afspelen via mijn versterker beneden in de woonkamer. Tevens kan ik er internet radiostations mee ontvangen.



    Hier in Nederland wordt dit apparaatje verkocht onder de naam van Pinnacle, maar ik heb via eBay de Amerikaanse versie gekocht.

    Hij doet alles wat ik er van verwachtte en ik ben er dan ook erg tevreden mee! Vanuit de doos meteen aangesloten op de router en via een digital coax kabel aan mijn receiver gehangen. Het eerste dat hij deed was nieuwe drivers downloaden en installeren. Plakkie cake tot zover.

    Er stonden al een aantal radiozender op voorgeprogrammeerd en die kon ik meteen beluisteren, zonder dat mijn pc aanstond. Precies wat ik wilde!

    De volgende stap was om mijn muziekfiles op de computer beneden te kunnen beluisteren. Hiervoor moest ik een muziekserver starten op mijn PC, wat heel makkelijk gaat via Windows Media Connect. De Soundbridge wordt direct herkend op het netwerk. Aangeven welke mappen je wilt delen en klaar ik Kees. Muziek in prima kwaliteit van je PC in je woonkamer!

    Het apparaat heeft een eigen IP-adres waarmee je toegang krijgt tot een aantal extra instellingen via je je PC. Hiermee kan je onder andere instellen welke internet radiostations je wilt ontvangen (plek voor ongeveer 40 zeg ik even uit het hoofd).

    Met de meegeleverde afstandbediening is het heel makkelijk en overzichtelijk browsen tussen al je muziekbestanden. Je kunt zoeken op tal van verschillende manieren en hele mappen op shuffle zetten is ook geen probleem.

    Ik ben tevreden met wat ie doet en ook zeker met de kwaliteit die hij laat horen, hoewel dat natuurlijk ook weer heel erg afhangt van de bron: de MP3tjes in dit geval...

    UPDATE: 1-10-‘06
    Gisteren 2 mooie pakketjes binnengekregen: 7m Spellbinder speakerkabel en 8 banaanstekkers die ik via HTForum heb gekocht.

    Sinds de nieuwe opstelling van mijn HT waren de huidige speakerkabels te kort geworden. Daarnaast was dit ook gewoon standaard snoer, dat ik sowieso wel eens voor echt kwaliteitsspul wilde vervangen Dit was dus een mooi excuus om het te doen.

    Ik hoorde zeer lovende verhalen over de Spellbinder kabels. Mijn budget laat het (momenteel) niet toe om voor honderden euro's aan kabels te besteden dus deze kabel van ongeveer €8 de meter wilde ik wel eens proberen. Een proefpakketje aangevraagd bij Beter Beeld & Geluid en de boel aangesloten. De bas was strakker en het geluid was een stuk helderder en prettiger om naar te luisteren. Zelfs mijn vriendin viel het op, dus dan moet het wel een verbetering zijn

    7meter Spellbinder besteld zodat ik ruim voldoende heb en niet weer met het probleem te maken krijg dat de kabels te kort zijn (hiervoor had ik 4meter...) en via HTForum 8 banaanstekkers besteld om eens te kijken hoe dat werkt

    Gisteren dus binnen gekregen. 's Avonds de boel aangesloten en nu de kabel lekker laten inspelen. Weer een succesvolle upgrade achter de rug Nu zal het wel weer even stil zijn voor wat betreft mijn updates ...




    UPDATE: 11-09-‘06
    Meteen even een update. Ik vermeld toch maar de prijzen van mijn componenten hier, omdat ik voor een vrij klein budget een behoorlijk goede set heb kunnen aanschaffen (al zeg ik het zelf) met kwaliteits componenten. Een leuke set is dus zeker haalbaar voor een klein budget. Ik heb er voor gekozen om het in stappen te doen. Beginnen met 2.0, dan 2.1 dan 4.1 dan 5.1.

    Zo kan ik goede componenten kopen terwijl de kosten gespreid worden.
    Een overzichtje:

    Componenten
    Philips 32pw9551 (CRT HD-Prepared): €707 (IT’s)
    Pioneer DV-490s: €139 (BCC)
    Denon 1906: €300 (Hifi.nl)
    Klipsch F2k: €149 p/s = €298 (Correct R’dam)
    G&W Powerfilter: €104 (Ornec Powerbuy)

    Kabels
    QED Qunex P-CV1 Component: €50 (eBay)
    Monster Digital Coax: €30 (BCC)
    Monitor 2,5mm2 speakerkabel: €9 (Correct R’dam)
    Dropveter Audio tussen DVD en TV: €2,50 (Gamma)

    Totaalprijs: €1639,50

    UPDATE: 11-09-‘06
    Beste mensen,

    Ik begeef me nu al enige jaren in het wereld van de films en de DVD’s. Ik ben een verzamelaar van mooie edities en goede films, maar heb eigenlijk nog nooit een normale HT set gehad om alles in volle glorie op te kunnen bekijken. Ik vond dat hier na mijn afstuderen maar eens verandering in moest komen en in de afgelopen 2 maanden heb ik dan ook behoorlijk wat research gedaan naar de juiste componenten voor mij en inmiddels heb ik ook al een aardige set up staan, waar ik de komende tijd nog heerlijk van kan genieten en die ik langzaamaan ga uitbreiden

    Hieronder het verhaal hoe dit allemaal tot stand is gekomen. Na mijn HT belevenissen kun je nog een aantal foto’s bekijken van mijn DVD-collectie. Ik zal deze thread gaan gebruiken om mijn updates in te verwerken en om vragen te stellen die specifiek op mijn set van toepassing zijn. Reageren mag altijd, vragen stellen aan mij ook. Commentaar en kritiek leveren (zowel positief als negatief) mag ook Alle foto’s zijn aanklikbaar voor een grotere versie.

    De aanschaf van mijn HT

    Het begon allemaal toen ik vond dat ik mezelf wel een cadeau mocht geven voor mijn afstuderen. Dit werd een nieuwe televisie, en wel de 32pw9551 van Philips.

    Qua design vind ik deze tv erg mooi en strak en ik ben nog nooit teleurgesteld door de beeldkwaliteit van een Philips CRT televisie. De reden dat ik voor zo’n bakbeest heb gekozen (50 kg schoon aan de haak) en niet voor een LCD of Plasma, is omdat ik nog niet bepaald tevreden ben over de kwaliteit van de schermen die tegenwoordig voor een betaalbare prijs te koop zijn. Dat komt dus later nog wel een keer Dit toestel kan ook HD formaten verwerken, dus voorlopig kan ik hier nog even mee vooruit!

    De tv na aankoop:


    Toen stond die mooie grote tv daar en begon het toch wel heel erg te jeuken om de boel te gaan uitbreiden met een mooie HT set…. Dus heb ik een thread gestart om een hoop informatie te vergaren over wat goede componenten zouden zijn om mee te beginnen. Uiteraard kreeg ik vaak het advies om vooral zelf te gaan luisteren naar de verschillende merken en vooral daarop mijn keuze te baseren. Dat ben ik dan ook gaan doen

    Ik ben begonnen met het maken van een selectie uit de verschillende merken die er te krijgen zijn en dan puur op technische specificaties. Hier vielen de volgende merken onder: Yamaha, Harman Kardon, Denon en Marantz. Ik ben gaan luisteren naar deze vier merken en was heel erg verbaasd over de klankverschillen die ik hoorde. Ik dacht altijd dat dat wel mee zou vallen, maar zelfs mijn ongetrainde oren konden dit horen.

    Tijdens deze luistersessie ben ik helemaal gevallen voor het warme geluid van Denon met Marantz heel dicht daarachter. De speakers die me tijdens die luistersessie het meest konden bekoren waren van Wharfedale. Met deze kennis ben ik verder gaan zoeken naar de ideale set voor mij en kreeg de tip om eens te luisteren naar Mission.

    Hiervoor ben ik naar Correct in Rotterdam gereden, waar ze ook Wharfedale verkopen, dus op die manier kon ik mooi de verschillen horen. De Mission M33i speakers vielen binnen mijn budget, maar deden me totaal niets… Wharfedale kwam van deze 2 duidelijk beter uit de bus voor mij. Toen sprak de verkoper de magische woorden dat ik ook eens naar Klipsch moest luisteren. Toen ik die speakers hoorde was ik meteen verkocht! Precies de juiste verdeling tussen hoog, midden en laag die ik zocht. Het laag was voor mij ook erg belangrijk omdat ik in het begin 2.0 zal draaien. Meteen afgerekend en meegenomen: 2x Klipsch F2k







    De speakers waren in huis, maar ze konden nog niets doen aangezien er nog geen receiver in huis was… Ik kwam op Hifi.nl een advertentie tegen voor een Denon 1906 helemaal nieuw in doos. Precies wat ik zocht! Zeer goede prijs (€200 minder dan de winkelprijzen) en op een redelijke afstand op te halen. Mooi! Receiver ook in huis

    Ook meteen maar een nieuw meubel gekocht om alles in en op kwijt te kunnen. Dit was hoe het er toen uitzag:


    Zoals je kunt zien was er amper ruimte voor de speakers om lekker hun werk te kunnen doen. Het stond allemaal erg ingebouwd en ‘opgepropt’. Ook voor het zicht was dit niet echt heel erg mooi… De enige oplossing was om heel de kamer te verbouwen. Meteen maar een nieuw behangetje tegen de muur zodat het er allemaal gelikt uitziet :P

    En dit is het resultaat:




    Hieronder volgen nog wat foto’s van de verschillende componenten in het meubel

    Kastje dicht:


    Kastje open:


    G&W Powerfilter:




    Denon 1906 (met standaard 2,5mm2 Monitor speakerkabel):


    Pioneer DV-490s (QED Component naar TV en Monitor Digital Coax naar Receiver):


    DVD-Collectie

    Alle foto’s zijn aanklikbaar voor een grotere versie.

    UPDATE: 07-01-‘07

    Het ligt de laatste tijd een beetje stil voor wat betreft de grote aankopen. Er komen gewoon behoorlijk weinig spannende uitgaves uit als je het mij vraagt En ik heb meer geld uitgegeven aan mijn HT natuurlijk...

    Wel heb ik onlangs de kamer waar alles in staat eens goed verbouwd en de opstelling enigszins veranderd, dus tijd voor nieuwe foto's





    ---------------------------------------------



    Laatst aangepast door Sicco : 12-10-2009 om 23:44

  2. #2

    Standaard

    Ziet er gaaf uit.
    Al upgrade neigingen om richting 5.1 te gaan? Of ga je toch een stereo versterker aanschaffen? Straks de Spellbinder natuurlijk ff laten draaien....

  3. #3

    Standaard

    Heej Rob,

    voorlopig blijft het even bij stereo. De eerstvolgende upgrade wordt nieuwe speakerkabel. Zoals je ziet op de foto hangt die er nu aan de rechterkant een beetje bij omdat het te kort is voor de nieuwe opzet.

    Daarna ga ik sparen voor een subwoofer voor de extra impact bij films Dan zullen de grote upgrades voorlopig even op zich laten wachten. Het is uiteindelijk wel de bedoeling om op 5.1 over te gaan, maar daar moet ik dan weer eerst wat geld voor vrijmaken, omdat ik het meteen goed wil doen

  4. #4

    Standaard

    erg goedkoop is het allemaal niet nee
    maar ja, een hobby mag geld kosten he

  5. #5

    Standaard

    Sicco, zo'n mooie collectie verdiend ook nog een mooie surround speakers en een mooie sub! Heel leuk begin zo bij elkaar hoor!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Sicco heeft gelijk: een subwoofer zal al een leuke meerwaarde zijn voor het bekijken van films (hoewel gewoon stereo ook niet mis klinkt). Inderdaad een leuke set, met nog heel veel mogelijkheden. Altijd terug iets om naar uit te kijken, dat houdt het juist spannend.

  7. #7

    Standaard

    M'n REL Quake staat binnenkort te koop...

  8. #8

    Standaard

    wat zou je Quake moeten gaan kosten Herjan?

  9. #9

    Standaard

    Is het een Quake of een Quake MKII?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    M'n REL Quake staat binnenkort te koop...
    Ah, krijgt je vriendin toch haar zin? .... wat gaat er voor in de plaats komen?

    [BTW: uitnodiging om mijn SVS eens te beluisteren staat nog steeds, mocht je ervoor naar 't Brabantse willen komen.]
    De Velodyne SPL-1000R staat nu met stip bovenaan. Overleg met Garmt leerde me dat Velodyne veel muzikaler is dan SVS. SVS verplaatst wel heel veel lucht en is daarmee zeer geschikt voor films, maar subtiliteit was een stuk minder volgens Garmt (had vroeger SVS nu Velodyne).

    Maar wellicht dat ik t.z.t. nog wel SVS wil beluisteren. Thanks.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wat zou je Quake moeten gaan kosten Herjan?
    Geen idee. Niet veel. Ergens tussen de 150 en 200 euro denk ik.

    @Seth: Het is de Quake. De oudere, grotere variant dus.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wat zou je Quake moeten gaan kosten Herjan?
    Geen idee. Niet veel. Ergens tussen de 150 en 200 euro denk ik.

    @Seth: Het is de Quake. De oudere, grotere variant dus.
    Zeker een hele leuke sub om mee te starten Sicco
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #13

    Standaard

    hmm, misschien wel een idee.....
    hou me even op de hoogte Herjan als je hem wegdoet. reserveer hem maar even dus

    maar er was toch wel iets mis met deze? een bromtoon o.i.d.?

  14. #14

    Standaard

    Wel een idee.....voor die prijs is het een koopje van de maand!

  15. #15

    Standaard

    Mooie set heb je samen gesteld. Ik zie dat je dezelfde speakers hebt als ik. Ook bij Correct vandaan, was echt een koopje, heb ze zelf ook een maandje geleden bij Correct gekocht.

    Even een tip voor een speakerkabel. Als je een leuke kabel zoekt voor bij je Klipsch speakers moet je eens kijken naar de QED original. Is een koperen kabel die perfect past bij je Klipsch, en voor een leuke prijs. Ik zag dat er een Powerbuy bezig was van QED, misschien handig om even mee te nemen. Kijk alleen uit met zilveren kabels en Klipsch, is meestal niet zo'n lekkere combinatie. Het hoog wordt soms een beetje te veel.

    Voor een subwoofer kun je ook is kijken voor Klipsch, bijvoorbeeld de KSW 10 voor 199 euro of de KSW 12. Is een erg goede sub voor een leuke prijs.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

  17. #17

    Standaard

    Ziet er goed uit Sicco, Mooie begin zo van iets moois!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #18

    Standaard

    ik heb je advertenties grondig bekeken Johan, maar ik ga er geen gebruik van maken helaas...

    Ik begreep dat de SA serie van Qed behoorlijk koud/kil kan klinken terwijl ik toch van de wat meer warme sound ben. De XT zou dan dus beter bij mij passen, of de Spellbinder die ik binnenkort ga testen.

    De sub zou ik graag van je overnemen voor dat geld, maar ik heb momenteel geen geld tot mijn beschikking om hem te financieren beetje dure uitgaves gehad de laatste tijd zoals je hier kunt zien

    mijn receiver is net nieuw en doet zijn ding naar behoren, dus geen nut om die te vervangen. daarnaast hou ik niet van de koude sound van de Yamaha receivers, dus dit is sowieso geen optie.....

    Thnx voor de tips in ieder geval! Misschien dat de sub een optie is als je die over een tijdje nog hebt....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Ik begreep dat de SA serie van Qed behoorlijk koud/kil kan klinken terwijl ik toch van de wat meer warme sound ben. De XT zou dan dus beter bij mij passen, of de Spellbinder die ik binnenkort ga testen.
    Is dat zo over de SA, is de XT warmer van klank?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #20

    Standaard

    dit heb ik begrepen ja...
    de gewone SA kan nog wel eens schel klinken.

  21. #21

    Standaard

    Ik noem het meer helder. Ik heb totaal geen last van schelheid.

  22. #22

    Standaard Re: Sicco's grootste uitgavepost

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Ook voor het zicht was dit niet echt heel erg mooi… De enige oplossing was om heel de kamer te verbouwen. Meteen maar een nieuw behangetje tegen de muur zodat het er allemaal gelikt uitziet :P

    En dit is het resultaat:
    Kijk, zo mag ik het horen! Beetje krap? Nix satelietspeakertjes! Kamer verbouwen!

    Vraagje: op deze foto lijkt het of ik langs dezelfde muur iets verderop WEER twee boxen zie staan?? (wit op voetjes)?? Stereo naast HT? Of is het wat anders?
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  23. #23

    Standaard

    Vaker naar Ikea gaan, Edgar!

    *klik*

    P.S. Kan best ook een ander merk zijn, hoor. Maar wel vergelijkbaar...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Vaker naar Ikea gaan, Edgar!

    *klik*

    P.S. Kan best ook een ander merk zijn, hoor. Maar wel vergelijkbaar...
    Dank dank dank. (of moet ik zeggen dom dom dom). Dat krijg je als je maar een beperkt wereldbeeld hebt.

    Overigens, Herman :wink:, ... [spoiler:a67107d1c2]Edgar is het monster uit Man In Black, ik ben A3aan[/spoiler:a67107d1c2]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  25. #25

    Standaard

    Excuus! Ik dacht dat het bericht van Edgar was!

    Maarre... Herman is mijn eerste doopnaam. Herjan is mijn roepnaam....

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •