Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Jericho

  1. #1

    Standaard Jericho

    De bewoners van een stadje in Kansas zien een wolk van een nucleaire ontploffing aan de horizon en onmiddellijk vallen alle communicatiemiddelen uit. Een bus met kinderen raakt zoek, de burgemeester verliest de controle en het slechte in de mens komt boven. Al snel vermoeden de inwoners dat zij de enige overlevenden op aarde zijn.

    Iemand al iets over deze serie gehoord?

  2. #2

    Standaard

    Ik ben het nu aan het downloaden, illegaal maar ik heb geen zin om te wachten totdat het hier op tv komt, het lijkt me wel interessant, maar kijken of het wat is.
    Life would be boring without movies!!!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    ja ga het ook wel even bekijken.. klinkt iig wel intressant vind ik..

  5. #5

    Standaard

    Zeker de moeite waard om de pilot te bekijken. Zeker een interessante serie, vind de eerste aflevering is in ieder geval goed. Leuk uitgangspunt voor een serie, ben zeer benieuwd naar de volgende afleveringen.

  6. #6

    Standaard

    Het gegeven is leuk, maar ik vond de pilot echt heel erg slecht. :P

  7. #7

    Standaard

    ik vond de pilot wel aardig..
    Niet een serie waar ik meteen hooked aan ben, maar wel leuk tijdverdrijf.

  8. #8

    Standaard

    Gisteren aflevering 3 gekeken. Bevalt mij prima, ben benieuwd of ze na 5 afleveringen verder gaan, maar ik hoop het wel!

  9. #9

    Standaard

    Tot nu toe een zeer vermakelijke serie. Persoonlijk weer een toppertje om naar te kijken.

    Waarom zouden ze er na 5 afleveringen mee stoppen?
    Receiver: Onkyo TX-SR502e, DVD-speler: Onkyo DV-SP402 DVD, Speakers: Onkyo HTP-103e & Canton LE 190, bekabeling : Monster cable, IXOS en VD Hul.

  10. #10

    Standaard

    Goed nieuws voor de liefhebbers van deze serie:

    CBS GIVES "JERICHO " A FULL-SEASON ORDER
    Freshman Drama Has Boosted the Wednesday 8-9 PM Time Period in Viewers and Key Demographics and Helped Kickoff CBS's Biggest Night of Ratings Growth
    CBS has given JERICHO , its freshman hit drama about the aftermath of a nuclear explosion on a small, peaceful Kansas town, a full season order.
    Nu het zeker is dat de serie in ieder geval 1 seizoen duurt zal ik binnenkort de 1e paar afleveringen maar eens gaan bekijken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #11

    Standaard

    heb het nog niet gezien maar lijkt me ook 1 van de interessantste van de nieuwe shows dit najaar (het uitgangspunt van de show lijkt me extreem boeiend), nu nog tijd vinden om ook dit nog eens te gaan volgen

  12. #12

    Standaard

    Het gegeven is idd geweldig, helaas is de uitvoering een stuk minder. Acteren is matig, sommige scenes zijn echt te lachwekkend. Het einde is per aflevering wel weer boeiend en ga het toch zeker volgen, heb toch geen leven


  13. #13

    Standaard

    Net episode 5 gekeken, en nu begint het echt wel leuk te worden. [spoiler:9cc0e68020]Vooral op het einde, wanneer je de raketten ziet gaan, lijkt het erop dat dit een serie over WO3 gaat worden...[/spoiler:9cc0e68020]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Net episode 5 gekeken, en nu begint het echt wel leuk te worden. [spoiler:b54a5b6341]Vooral op het einde, wanneer je de raketten ziet gaan, lijkt het erop dat dit een serie over WO3 gaat worden...[/spoiler:b54a5b6341]
    Het begint inderdaad interessanter te worden, was weer een leuke aflevering.

  15. #15

    Standaard

    Nieuwe aflevering weer gezien, maar er moet nu wel wat meer duidelijkheid komen. [spoiler:d0d0eaab71]We hebben de rakketten gezien, maar waar gaan die heen? En wie schoot die EMP af? Wordt dit een serie over WO3?[/spoiler:d0d0eaab71]

  16. #16

    Standaard

    Iemand afl 7 ook al gezien? Wat zonde dat nu ineens de gehele achtergrond van de nucleare bommen al bekend wordt [spoiler:bd88dc4c64]Het zou gaan om terroristen. Nu krijg je natuurlijk weer zo'n slap ''war on terror'' verhaaltje met moslimfundamentalisten denk ik. [/spoiler:bd88dc4c64] Echt jammer, en ik heb hierdoor in ieder geval al enigszins mijn interesse verloren in de serie.
    Receiver: Onkyo TX-SR502e, DVD-speler: Onkyo DV-SP402 DVD, Speakers: Onkyo HTP-103e & Canton LE 190, bekabeling : Monster cable, IXOS en VD Hul.

  17. #17

    Standaard

    ik denk meer dat het een overlevings serie is...


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ik denk meer dat het een overlevings serie is...
    Dat denk ik ook ja.
    De nuclaire bommen zijn maar bijzaak denk ik.
    De serie gaat toch meer over het gevolg, en volgens mij dus wat er met een samenleving gebeurd als opeens de gewone orde is verstoord en dat de meeste regels niet meer gelden.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #19

    Standaard

    Ook van deze serie heb ik pas de pilot gekeken. Zoals hierboven reeds gezegd lijkt het uitgangspunt van deze serie fantastisch en zeer interessant. Maar voor de pilot moet ik Daan de G. alvast gelijk geven dat de uitvoering toch wat te wensen overlaat.

    Skeet Ulrich is maar een zwak hoofdpersonage voorlopig (de rest van de cast is ook maar middelmatig, maar eens de belangrijkste personages wat meer uitgediept zijn in volgende afleveringen zal dat gevoel hopelijk verdwijnen) en de gebeurtenissen in deze eerste aflevering zijn op enkele kleinere scenes na [spoiler:91f05e6fdd]het hamsteren van benzine en hoe daar onmiddellijk problemen rond ontstaan, het bericht op het antwoordapparaat waardoor duidelijk wordt dat er meerdere ontploffingen zijn geweest, de ontsnapte gevangenen[/spoiler:91f05e6fdd] gewoon niet waar ik op zit te wachten als er net een nucleaire explosie is gebeurd op enkele tientallen kilometers van waar je woont. Dat hele gedoe [spoiler:91f05e6fdd]met die schoolbus[/spoiler:91f05e6fdd] was gewoon belachelijk.

    En toch ga ik deze serie blijven volgen, want ik denk dat men aanvankelijk inderdaad vooral zal focussen op het overleven en dat dit wat minder interessant is, maar dat men op termijn toch meer aandacht zal (moeten) besteden aan de explosie(s) zelf en wat daar allemaal achter zit. "Let's see where this is going" is dus het advies

  20. #20

    Standaard

    Nou het is kijkvoer... maar daar is dan ook alles mee gezegd.. Vind het niet echt spectaculair nog...


  21. #21

    Standaard

    Jericho is aangekondigd om op VT4 in Vlaanderen te worden uitgezonden. En naar verluidt nog redelijk snel zijnde februari of maart.
    Zal waarschijnlijk aan Heroes worden gekoppeld. Zoals eerder Lost en Invasion aan elkaar op maandag werden gekoppeld.
    Tv serie fan

  22. #22

    Standaard

    Da's sneller dan ik verwacht had. ben gestopt met kijken na 3 afleveringen, niet wat ik er van verwacht had. Hopelijk werd het later nog beter, denk dat ik wel ga kijken op TV.

  23. #23

    Standaard

    Is er al iets bekend of deze serie hier op de buis gaat komen. Ik had eigenlijk liever een soort van Nucleaire Lost gezien.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 14-04-2007 om 02:35
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #24

    Standaard

    Er zijn inmiddels een aflevering of 18 verstreken. Hoe bevalt de serie jullie of niet en vooral...waarom? Hoe is de afwerking? Hoe is het (in het licht van de geschapen wereld natuurlijk) realisme? Is het verslaving boven kwaliteit? Ik probeer te peilen of deze serie de moeite waard is.

  25. #25

    Standaard

    De serie heeft zn pieken en dalen... Sommige acteurs zijn goed gekozen, andere zijn dramatisch. De hoofdlijn is interessant, de meeste zijpaden zijn dat niet.
    Technisch gezien is de serie erg zwak, vooral de "actiescenes" zijn om te huilen.

    Verslavingsfactor? Geen, maar ik vind het zo ie zo al raar als je een serie verslavend vind

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •