Bekijk uitslag poll: DVD.nl Lid van de maand verkiezingen, een leuk/goed idee of niet?

Stemmers
62. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, leuk

    31 50,00%
  • Nee, onzin

    27 43,55%
  • Geen mening, niet nodig, elke andere reden om niet te stemmen.

    4 6,45%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 86 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Att crew : Lid van de maand - wel of niet leuk?

    Is het een leuk idee om een lid van de maand te kiezen?

    verhoogt de betrokkenheid bij dvd.nl en hoeft geen prijs of wat dan ook aan vast te zitten, gewoon 1 maand je naam op de voorpagina als lid van de maand o.i.d. .

    Idee heeft steun vanuit de achterban, maar om te checken of het echt zo is meteen maar een poll erbij gezet (28 dagen geldig).
    Dit vervalt sowieso!


    EDIT, wellicht is het leuker om er niet eens een verkiezing van te maken, maar gewoon elke maand 1 lid random uit te kiezen en die met een klein standaard interview op de voorpagina te posten. Het interview bevat dan een aantal standaard vragen die via de mail beantwoord kunnen worden. Dus meer een "wie ben je" maar dan op de voorpagina.

  2. #2

    Standaard

    Jazeker!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Ach, waarom niet... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Edgar,

    Echt een waanzinnig goed idee. Magistraal gewoon.

    Ik ben voor!

    Mag ik David L. al voordragen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    dit is leuk maar wat is de criteria?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    dit is leuk maar wat is de criteria?
    Die staan in het off-topic topic. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Edgar,

    Echt een waanzinnig goed idee. Magistraal gewoon.

    Ik ben voor!

    Mag ik David L. al voordragen?
    Mag ik een emmer :wink: :wink:

  8. #8

    Standaard



    Met schenktuitje....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

    Standaard

    jottem!

    wat een beeldig idee!

    David L. te A. heeft mijn steun! hoi hoi!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    jottem!

    wat een beeldig idee!

    David L. te A. heeft mijn steun! hoi hoi!
    Als jij dat zo'n goed idee vindt, waarom heb jij er dan niets mee gedaan toen je het wist? Jij bent immers crew en derhalve zou jij dat kunnen aankaarten :wink:

  11. #11

    Standaard

    Mag ik Coen voordragen, maar is zijn vrije dag misschien een punt waardoor hij zijn kandidatuur in rook ziet opgaan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    dit is leuk maar wat is de criteria?
    In de eerste instantie is het een animocheck. Indien uit de stemming blijkt dat er voldoende draagvlak is voor een dergelijke verkiezing, zal de verkiezing als zodanig worden beoordeeld door de crew van DVD.nl, althans dat is de bedoeling.

    Indien de crew instemd, zullen er criteria worden opgesteld alleen is op dit moment nog niet duidelijk of de crew deze zal opstellen danwel dat de leden hiervoor zorg dragen. Ook een eventuele verdere uitwerking van een verkiezing is op dit moment nog niet duidelijk.

    Tevens is deze poll geen enkele garantie voor een eventuele dergelijke verkiezing.

  13. #13

    Standaard

    Volgens mij zijn er in het Off-topic gedeelte zeer goeie criteria verzonnen.
    Wat de meerwaarde heeft......zie ook het off-topic forum.

  14. #14

    Standaard

    Wie zijn die 3 personen die dit uitstekende initiatief geen uitstekend initiatief vinden???
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    Ik zie er niet echt veel nut van in..
    Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Mag ik Coen voordragen, maar is zijn vrije dag misschien een punt waardoor hij zijn kandidatuur in rook ziet opgaan.
    bij deze heb ik mijn vrije dag ingetrokken! hoi hoi, ik heb een zieltje gewonnen! :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik zie er niet echt veel nut van in..
    Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
    Als we alle nutteloze dingen niet meer zouden doen, blijft er weinig over...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik zie er niet echt veel nut van in..
    Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
    Dit is een internetforum. Op internet mag en kan je vrijwel alles doen wat je wilt. Alle andere internetters ook. Wij zijn, om het zo te zeggen, allemaal gelijk in de vrijheden die we hebben.
    Dit is Edgars briljante idee om boven die middelmatige vrijheid en oubollige gelijkheid uit te stijgen.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  19. #19

    Standaard

    Ha, weet je wat ik doe?! Ik wacht lekker met stemmen totdat mijn stem beslissend is.

    (Ow, mijn stem in dezen is per opbod ook te koop. )
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik zie er niet echt veel nut van in..
    Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
    Dit is een internetforum. Op internet mag en kan je vrijwel alles doen wat je wilt. Alle andere internetters ook. Wij zijn, om het zo te zeggen, allemaal gelijk in de vrijheden die we hebben.
    Dit is Edgars briljante idee om boven die middelmatige vrijheid en oubollige gelijkheid uit te stijgen.
    Oftewel, gewoon voor de lol en gewoon om de leden ook eens op een leuke manier in het zonnetje te zetten, immers dvd.nl bestaat omdat er leden zijn :wink: .

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik zie er niet echt veel nut van in..
    Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
    Dit is een internetforum. Op internet mag en kan je vrijwel alles doen wat je wilt. Alle andere internetters ook. Wij zijn, om het zo te zeggen, allemaal gelijk in de vrijheden die we hebben.
    Dit is Edgars briljante idee om boven die middelmatige vrijheid en oubollige gelijkheid uit te stijgen.
    Oftewel, gewoon voor de lol en gewoon om de leden ook eens op een leuke manier in het zonnetje te zetten, immers dvd.nl bestaat omdat er leden zijn :wink: .
    Dat is waar, Ik stem JA als ik dan maar de eerste ben die in het zonnetje komt 8) :wink:
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #22

    Standaard

    Willen de tegenstemmers ook posten waarom ze tegen zijn?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Dat is waar, Ik stem JA als ik dan maar de eerste ben die in het zonnetje komt 8) :wink:
    Nee, dit populistische gedrag zou moeten resulteren in een BAN!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Willen de tegenstemmers ook posten waarom ze tegen zijn?
    Lijkt me dat vooral mensen die posten in het DVD off topic gedeelte voorstander zijn voor dit initiatief. Degenen die over het algemeen in het film/dvd gedeelte posten vinden dit denk ik niet nodig. Ik heb dan ook nee gestemd

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Willen de tegenstemmers ook posten waarom ze tegen zijn?
    Lijkt me dat vooral mensen die posten in het DVD off topic gedeelte voorstander zijn voor dit initiatief. Degenen die over het algemeen in het film/dvd gedeelte posten vinden dit denk ik niet nodig. Ik heb dan ook nee gestemd
    BAN HIM, BAN HIM, BAN HIM..... :wink:

    Een heel erg duidelijke mening. Misschien moet je het off-topic topic wat vaker bezoeken zodat we je kunnen overtuigen van het nut.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •