De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard geen terug... Loewe Planus 4670 ZW...

    Boter na de vis zegt men toch...
    Ik wil toch jullie mening nog even vragen. Ook al kan ik er toch niks meer mee.
    Vandaag, rond de middag, kocht ik een nieuwe breedbeeld TV; een Loewe Planus 4670 ZW, voor € 500,00.
    Vorig jaar 30-11 kocht ik een TV bij de Aldi voor bijna 300 euro, die niet deugde. Gisteren kreeg ik mijn geld terug. En zat dus zonder TV.
    Het bedrag voor een LCD of Plasma hebben we (nog) niet, dus op zoek naar andere betaalbare TV.
    Ik rijd door het centrum van mijn woonplaats waar een winkelier er mee ophoudt. Tóch even binnen kijken dacht ik... en... er stond zeggen en schrijven nog één TV-toestel en wel de Loewe Planus 4670 ZW. Geprijsd voor 680 euro, en voor 500 mocht ik hem meenemen. Maar weg was weg. Met pijn in de buik naar huis, echtgenoot bellen, blablabla en weer naar winkel en GEKOCHT!
    Heeft dat toestel echt meer dan 1000 euro gekost? En heb ik een goed toestel gekocht???? De garantie zit goed. Fabrieksgarantie en een collega neemt het over. Alle papieren zitten er bij.
    Man o man, wat kan een mens buikpijn hebben van een grote aankoop. (voor ons is dit een grote aankoop namelijk)
    Vertel! heb ik goed of slecht zaken gedaan???
    m.vr.gr.
    Janny

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf een andere Loewe en die doet het fantastisch.

    Zojuist even snel gezocht op het internet en ik kom wat positieve tests tegen dus de kwaliteit van dit toestel zal ook wel goed zitten.

    De prijs was rond de € 1.200,- dus als je voor je koopprijs gewoon garantie van Loewe krijgt hoef je je geen zorgen te maken dat je een slechte aankoop hebt gedaan.

    Veel plezier ermee!! :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Dankje, nu heb ik al een stuk minder buikpijn!
    Als adviesprijs stond er 1499, nou dát geloof ik dus wel he... :wink: vanwege de leegverkoop 680 en uiteindelijk mee voor 500, dan heb ik het dus niet slecht gedaan! Ik had nog nooit van Loewe gehoord. Ben niet zo bezig me die dingen. Het moet gewoon goed zijn. Maar die TV van de Aldi was dus ook niks! De service wel goed moet ik zeggen. Niet tevreden, geld terug. En omdat ik helemaal verslaafd ben aan goede (Engelse) detectives, heb ik wél een TV "nodig"!
    HG
    Janny

    ps;
    450 lukte niet.... hoe ik mijn best ook deed. "Handelen", een sport van me. Ik houd het wel "netjes", maar probeer het wel! 8) Kreeg er nog wel 2 video's bij cadeau!

  4. #4

    Standaard

    Gefeliciteerd! Loewe is in mijn ogen één van de betere merken in de prijsklasse €1000-€2500. Zie bijvoorbeeld de rapportcijfers op deze link

    CRT (dus beeldbuis en niet plasma of LCD) vind ik bijna altijd beter beeld geven. De 'looks' van een flatscreen zijn wel heel cool, maar bij een tv vind ik eerlijk gezegd het beeld belangrijker dan de looks.

    Algemeen wordt op dit forum aangeraden de beeldverbeteraars, zoals 'pixelplus' voor filmpje kijken (ja of Morse, Frost, Silent Witness ofzevoort) UIT te zetten. Maar probeer het gerust.

    Nee, Janny, volgens mij mag je jezelf beschouwen als een bofkont!

    Ik heb zelf best een aardige tv die nog niet versleten is, maar voor die prijs had ik die TV best willen kopen.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Gefeliciteerd! Loewe is in mijn ogen één van de betere merken in de prijsklasse €1000-€2500. Zie bijvoorbeeld de rapportcijfers op deze link

    CRT (dus beeldbuis en niet plasma of LCD) vind ik bijna altijd beter beeld geven. De 'looks' van een flatscreen zijn wel heel cool, maar bij een tv vind ik eerlijk gezegd het beeld belangrijker dan de looks.

    Algemeen wordt op dit forum aangeraden de beeldverbeteraars, zoals 'pixelplus' voor filmpje kijken (ja of Morse, Frost, Silent Witness ofzevoort) UIT te zetten. Maar probeer het gerust.

    Nee, Janny, volgens mij mag je jezelf beschouwen als een bofkont!

    Ik heb zelf best een aardige tv die nog niet versleten is, maar voor die prijs had ik die TV best willen kopen.
    Het uitzetten van die beeldverbeteraar is vooral aan te raden bij het kijken van dvd's. Voor tvuitzendingen is het meestal wel positief. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Hoi Janny,

    Ik heb zelf ook een Loewe Planus ZW 4670 en ben hier erg happy mee. Ik heb 'm nu al 4 jaar en hij kostte mij destijds 1408 euro.

    De kwaliteit van het beeld is echt super, een stuk beter dan de modellen van de concurrenten die ik toentertijd ook heb bekeken tijdens mijn zoektocht.

    Vooral het corrigeren van normale 4:3 TV uitzendingen doet hij erg netjes, geen brede koppen, of hinderlijk wegvallend beeld. DVD-beelden zien er superstrak uit. Daarnaast in Picture In Picture natuurlijk ook een leuke optie.

    Ik kan je wel aanraden om de TV even in te stellen m.b.v. een calibratie DVD. Hij staat (net als veel andere TV's) op stand "knal" vanuit de fabriek. Zelf heb ik de Digital Noise Reduction (DNR) uitgezet in het setup menu van de TV.

    Contrast op 30, helderheid op 25. Scherpte op de laagste stand (1 geloof ik, 0 kan niet). Dit kun je met zo'n calibratie DVD prima instellen.

    Al met al vind ik dit een prima TV en voor 500 euro is dit een koopje! :wink:

    P.S. voor de garantie vanuit Loewe is het van belang dat de garantiekaart die bij de TV zit wordt ingevuld en opgestuurd naar Loewe. Volgens mij moet er ook een stempel van de winkel op. Zou ik nog even informeren als ik jou was.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #7

    Standaard

    Je hebt voor weinig geld een vette tv gekocht

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Er kan altijd iets misgaan maar je buikpijn is niet nodig, gewoon lekker genieten van je tv.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •