Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Help! Hoe sluit ik mijn thuisbioscoop aan!?

    Hallo,

    Ik heb een dringende vraag!

    Mijn vriend en ik hebben vandaag een thuisbioscoop gekocht bij mediamarkt, merk technostar..

    Het is gewoon een normale thuisbioscoop met een DVD speler, 1 subwoover, en 5 kleine speakers.

    we zijn r nu al een hele tijd mee bezig, de DVD werktte maar niet alle speakers doen het en als de een het doet doet de andere het weer niet



    We worden er helemaal gek van en aan de gebruiksaanwijzing hebben we ook niks, want het staat er gewoon niet duidelijk in en wij hebben er zelf ook niet erg veel verstand van maar wel van alles geprobeerd!

    Vandaar dus dat ik het hier vraag!

    Hoe moeten we het aansluiten?!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Niemand ?
    en er zijn zoveel online!

  4. #4
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    tja, de info die je geeft is niet erg overdadig, zullen we maar zeggen. Heb geen idee hoe die technostar er uit ziet (heb je geen plaatje/model/etc.), maar het moet toch vrij simpel zijn, en op z'n minst in de handleiding staan. Als alle draden goed zitten zullen de speakers het moeten doen, mits de dvd goed ingesteld is (heb je het wel op surround/dolby digital/dts staan en niet op stereo, om maar iets te noemen)...

  5. #5

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik ken het model niet, en google kent het model wel, maar daar is geen informatie over te vinden voor de rest.

    Ik ben bang dat we je met deze informatie niet kunnen helpen. Je omschrijving van wat er precies niet werkt is nogal vaag omschreven. Wil je geholpen worden, vertel even wat je precies gedaan hebt om het werkend te krijgen en hetgeen wat niet juist werkt ( + alle details!!!).

  7. #7

    Standaard

    We hebben gewoon alle kabels aan gesloten zoals in het boekje stond.

    Maar toch werken er elke keer 2 of 3 van de vijf boxen niet..
    Elke keer weer anderen..

  8. #8

    Standaard

    Misschien een overbodige vraag, maar zitten alle kabels in de goede uitgangen? Je kunt vaak zien aan/op de speaker en/of kabel in welke uitgang hij moet, daar kan niet veel mis aan gaan als je even goed kijkt. Zijn er verschillende geluidsinstellingen die je met de afstandsbediening kan kiezen? Probeer eens wat opties te veranderen en kijk of het dan werkt. Verder is er niet echt veel aan te helpen, zoals al eerder gezegd, zonder wat meer details. Misschien een foto van de achterkant van de dvd speler?

  9. #9

    Standaard

    Ok ik al het nog eens goed bekijken en als het niet lukt plaats ik morgen een foto van de achterkant van de speler enzo.. zodat jullie een beetje beter kunnen zien waar het om gaat.

  10. #10

    Standaard

    Het is weer een bijzonder goed merk met waarschijnlijk weer een bijzonder mooi prijsje
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Even bij het begin beginnen, welke dvd probeer je te spelen ?
    Is deze voorzien van een 5.1 soundtrack ?

    Dit omdat je omschrijf dat twee speakers het wel doen maar voor wat ik begrijp niet steeds dezelfde twee.
    Wanneer veranderd dit van samenstelling, als je kabels verwissel ?

  12. #12
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    gewoon terugbrengen en een fatsoenlijk merk kopen met een fatsoenlijke handleiding.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    gewoon terugbrengen en een fatsoenlijk merk kopen met een fatsoenlijke handleiding.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    gewoon terugbrengen en een fatsoenlijk merk kopen met een fatsoenlijke handleiding.
    Ik dacht er ook aan bij het lezen van de eerste post, maar ik dacht zal me maar inhouden .

  15. #15

    Standaard

    Dat aansluiten is volgens mij wel goed gedaan. Ik heb net de Aviator bekeken en ook bij mij hoor precies hetzelfde de ene keer kwam er een vliegtuig uit mijn linkerspeaker achter dan weer rechtsvoor.

    :wink: het is normaal dat niet alle speakers tegelijkertijd geluid produceren.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    :wink: het is normaal dat niet alle speakers tegelijkertijd geluid produceren.
    Als je je oor bij de speakers houd zal je merken dat er uit alle speakers geluid zal gekomen gedurende de speelduur van de film.
    Er zal dus geen speaker zijn die tijdelijk "dood" is.

  17. #17

    Standaard

    de meeste setjes hebben toch wel zo'n testfunctie? Dan ruist elke speaker 1x zodat je weet dat hij werkt.

    RTFM

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    :wink: het is normaal dat niet alle speakers tegelijkertijd geluid produceren.
    Als je je oor bij de speakers houd zal je merken dat er uit alle speakers geluid zal gekomen gedurende de speelduur van de film.
    Er zal dus geen speaker zijn die tijdelijk "dood" is.
    Inderdaad, maar zo dichtbij zit ik er niet bij.

    Die testtoon die moet je inderdaad maar eens gebruiken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    gewoon terugbrengen en een fatsoenlijk merk kopen met een fatsoenlijke handleiding.

    8) jongens jongens, misschien zijn ze hier happier mee dan wij die bij wijze van spreken duizenden euro's aan 1 component uitgeven.....

    Denk dat het gewoon een kwestie is van de verkeerde instellingen, ik weet niet of het apperaat een eigen testsignaal heeft om de afzonderlijke speakers af te stellen, zal neem ik aan van wel, en dan kan je in ieder geval proberen of de speakers het uberhaupt doen.

    Verder als dit het geval is dan een DVD erin stoppen met 5.1 soundtrack, en welke is dat niet, uitzonderingen daargelaten, en er even vanuit gaande dat het een orginele DVD is en geen gebrande waar misschien de soundtrack niet 100% van is, dan zou het moeten werken.

    Maar het is niet zo dat de achterkanalen tijdens de hele film volop mee staan de blazen mevrouwtje, die doen maar af en toe mee, of in ieder geval subtiel mee doen.

    Als je er niet uitkomt, heb je toch altijd nog wel het handige neefje buurman vriend etc etc die kan helpen met aansluiten.
    Grtz Ron

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    :wink: het is normaal dat niet alle speakers tegelijkertijd geluid produceren.
    Als je je oor bij de speakers houd zal je merken dat er uit alle speakers geluid zal gekomen gedurende de speelduur van de film.
    Er zal dus geen speaker zijn die tijdelijk "dood" is.
    Inderdaad, maar zo dichtbij zit ik er niet bij.
    Klopt maar die zachte geluiden hoor je wel in het totale geluidsbeeld al lijkt het niet zo te zijn.
    Schakel de betreffende speakers maar eens uit en je mis wel degelijk wat.
    Kortom, het is dus niet normaal als je uit bepaalde speakers echt niets hoort zoals jij zeg.

  21. #21

    Standaard

    **zit aan zijn rear gekleefd**

    Inderdaad heel zachtjes, maar komt continue geluid uit.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    **zit aan zijn rear gekleefd**

    Inderdaad heel zachtjes, maar komt continue geluid uit.
    Als iemand die speakers opeens weg haald terwijl je zit te kijken zal het je verbazen hoeveel geluid er nog uitkomt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    **zit aan zijn rear gekleefd**

    Inderdaad heel zachtjes, maar komt continue geluid uit.
    Als iemand die speakers opeens weg haald terwijl je zit te kijken zal het je verbazen hoeveel geluid er nog uitkomt.
    Die speelt dan wel met zijn neusbeentje 8)

    Zit nu even te laptoppen naast mijn rears op 30 cm afstand...inderdaad zit continue in mijn oor te tetteren die super nanny
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #24
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    gewoon terugbrengen en een fatsoenlijk merk kopen met een fatsoenlijke handleiding.

    8) jongens jongens, misschien zijn ze hier happier mee dan wij die bij wijze van spreken duizenden euro's aan 1 component uitgeven.....
    Dat geloof ik graag (alhoewel een fatsoenlijk setje van een prima merk ook niet duur hoeft te zijn), maar als er niet eens een duidelijke omschrijving gegeven kan worden van het probleem, dan ben ik bang dat ze hier het antwoord niet zullen krijgen.

  25. #25
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    **zit aan zijn rear gekleefd**

    Inderdaad heel zachtjes, maar komt continue geluid uit.
    Als iemand die speakers opeens weg haald terwijl je zit te kijken zal het je verbazen hoeveel geluid er nog uitkomt.
    Die speelt dan wel met zijn neusbeentje 8)

    Zit nu even te laptoppen naast mijn rears op 30 cm afstand...inderdaad zit continue in mijn oor te tetteren die super nanny
    Super Nanny is irritant! 8)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •