De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Julia's Tango

  1. #1

    Standaard Julia's Tango

    Zondag startte VoetbalVrouwen, maar afgelopen maandag was er nog een Nederlandse serie die van start ging. Julia's Tango, een totaal andere serie dan VoetbalVrouwen. Naar mening zelf een totaal andere serie als we gewend zijn van Nederlandse serie... de eerste aflevering kwam een beetje moeizaam op gang, maar mijn verwachtingen voor volgende week zijn hoog!

    Wat vonden de andere mensen op het forum er van?

  2. #2

    Standaard

    Ik vond de eerste aflevering erg goed. Weet iemand overigens welk liedje er gebruikt werd in de reclame van Julia's Tango voordat de aflevering begon (in de reclameblokken tussen Grey's Anatomy).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Dat antwoord kreeg ik ook van NET5, maar die gasten weten echt niet waar ze het over hebben, want toen ik aangaf dat het een engelstalig nummer was kreeg ik een mailadres van Endemol. Dacht dat NET5 die reclames maakte.

    Maar gelukkig zonden ze de reclame uit tijdens Medium omdat het morgen herhaald wordt (dus voor de mensen die het gemist hebben, kijken :wink. Aan de hand van twee korte regels tekst en google heb ik hem gevonden. Het is The Killer met Read My Mind: http://www.youtube.com/watch?v=3Oec8RuwVVs.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat antwoord kreeg ik ook van NET5, maar die gasten weten echt niet waar ze het over hebben, want toen ik aangaf dat het een engelstalig nummer was kreeg ik een mailadres van Endemol. Dacht dat NET5 die reclames maakte.

    Maar gelukkig zonden ze de reclame uit tijdens Medium omdat het morgen herhaald wordt (dus voor de mensen die het gemist hebben, kijken :wink. Aan de hand van twee korte regels tekst en google heb ik hem gevonden. Het is The Killer met Read My Mind: http://www.youtube.com/watch?v=3Oec8RuwVVs.
    Thnx! Mooi nummer wel!

  5. #5

    Standaard

    Ja, ok. Dat klopt inderdaad, maar ik had tijdstip aangegeven en wanneer het uitgezonden werd. Maar deze was ik inderdaad ook tegen gekomen. Vanavond overigens de tweede aflevering.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Ik heb nu net aflevering 2 gekeken (opgenomen), en ik moet zeggen, de seriw ordt steeds beter. De serie begon vorige week nog een beetje rustig en afwachtend, maar het verhaal is nu lekker opgang, en ik denk dat het vanaf nu elke week alleen maar leuker zal gaan worden.

  7. #7

    Standaard

    Ik vond dit ook een erg goede aflevering. Het ziet er allemaal erg goed uit en de karakters en het verhaal komen goed uit de verf en het komt allemaal erg natuurlijk over. Iets wat ik van Voetbalvrouwen niet kan zeggen :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Ik heb het van de week nog eens bekeken, en eigenlijk vindt ik er maar niets aan. Om de haverklap er niets toe doenende muziek, inhoudelijk stelt het eigenlijk niet zoveel voor en het acteerwerk is nou ook weer niet om over naar huis te schrijven.

    Jammer, ik had me serieus verheugd op een goede opvolger voor bijv. Meiden van de Wit.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Ik heb het van de week nog eens bekeken, en eigenlijk vindt ik er maar niets aan. Om de haverklap er niets toe doenende muziek, inhoudelijk stelt het eigenlijk niet zoveel voor en het acteerwerk is nou ook weer niet om over naar huis te schrijven.

    Jammer, ik had me serieus verheugd op een goede opvolger voor bijv. Meiden van de Wit.
    Wie weet, ik vond dat Meiden van de Wit in die tijd ook sloom op gang kwam! Julia's Tango zal denk ik niet zo goed worden als Meiden van de Wit (Tis een Endemol serie, jammer genoeg geen Egmond), maar wie weet wat de serie ons allemaal nog gaat brengen!

  10. #10

    Standaard

    ik weet niet of er op dit forum nog enkele fans van deze serie rond zwerfen! Maar om het toch maar even te zeggen, gister was natuurlijk de laatste aflevering te zien van het eerste seizoen van Julia's Tango. Maar de net5 serie keert in het voorjaar van 2008 terug, dan zal er een tweede seizoen van 12 afleveringen te zien zijn!

    (De cast blijft voor zover bekend identiek)

  11. #11

    Standaard

    Heb het gevolgd, maar jammer dat de serie toch wat minder wordt. Maar ben benieuwd wat ze voor het tweede seizoen gaan doen. Weet iemand overigens wie de fotograaf was in de aflevering van gisteren. Komt me zo bekend voor.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #12

    Standaard

    Seizoen 1 is vanaf 27 juni te koop op dvd.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •