2e paasdag, niets te doen en denk ga is kijken bij de MM voor een vervanger van mijn 12jaar oude sony 54cm.
Tot mijn verbazing blijken de FULL HD schermen nu opeens wel aanmerkelijk intressanter geprijsd te zijn dan voorheen en aangezien ik in de toekomst ook een PS3 wil kopen en dus gebruik wil gaan maken van de 1080p ivm afspelen blu-ray. TV kijk ik via schotel CanalDigital (heb geen kabel of optie op kabel ivm buitenaf wonen)
Mijn interesse ging in eerste instantie uit naar de Sony maar de verkoper was meer te spreken over de Sharp schermen omdat deze qua beeld-kwaliteit en mogelijkheden aantrekkelijker waren dan de Sony.
Nou kan je natuurlijk de beeldkwaliteit niet vergelijken bij een Media Markt dus ben ik maar weer zonder HD tv naar huis gegaan omdat de Sharp schermen ook weer een stuk goedkoper waren en ipv 1jaar voor Sony 3jaar garantie hebben begon ik te twijfelen en omdat ik geen miskoop wil eerst hier maar is peilen wat jullie vinden.
aangezien ik geen pen bij de hand had heb ik maar foto's gemaakt van de kaartjes van de 3 schermen:
leuk scherm en aantrekkelijk geprijst, volgens de verkoper kwalitief geen verschil met de hieronder staande.
zeer mooi scherm (uiterlijk bedoel ik dus niet beeldkwaliteit) en mogelijkheid tot wandplaatsing, de speakermodule onderaan de tv kan verwijdert worden wat ik een pluspunt vind aangezien alles via de HK reciever gaat.
Scherm waar ik eigenlijk voor kwam en ook gekocht als de verkoper me niet aan het twijfelen bracht ivm goede recensies gelezen online. Helaas maar 1jaar garantie tegen 3jaar voor een sharp.
Samsung had hij ook een en ander van staan in fullHD alleen gezien mijn ervaringen met de telefoons van dit merk die bij mij niet langer dan 6mnd meegaan en de lelijke glimmende zwarte kast van deze tv's waar stof direct op te zien is hier maar geen aandacht aan geschonken. de plus van een eventuele Game mode op deze schermen was gezien de responstijd van 6ms voor een Sharp Full HD te verwaarlozen in vergelijking.
WIE OH WIE HELPT BESLISSEN ??