Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 456 worden weergegeven.

Discussie: Planet Earth

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Je moet de blu-ray disc (BD) versie kopen voor op een PS3. HD-DVD is een ander type speler voor nodig en die zou ik niet meer kopen omdat BD de opvolger van de DVD wordt.

    Alle BBC Earth BD versies zijn regiovrij, dus je kunt hem uit de US halen maar ook uit de UK. Ik zou hem voor je pa gewoon hier in NL halen want dan zitten er NL ondertitels bij. Tenminste, als je dit belangrijk vindt.

    P.S. Je bent aardig n00b volgens mij (maakt niet uit hoor) want je haalt HD-DVD(, Blu-ray) en DVD telkens door elkaar in je post. Als je hem op BD wilt hebben (voor op je PS3) moet je het bovenstaande doen. De versie bij bijvoorbeeld de FRS heeft gewoon NL subs dacht ik.
    Kan natuurlijk ook wat vriendelijker he? ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #127

    Standaard

    Voor zover ik weet bestaat er geen DVD of blu-ray van de serie Planet Earth met NL ondertiteling. Heb ook niet gezien dat die ergens in de planning staat.

    Er is ook verschil tussen de DVD versie en de blu-ray versie wat betreft inhoud. Als je blu-ray kiest kun je het beste gaan voor de UK release. Deze heeft alle 11 afleveringen en twee extra documentaires "Snow Leopards" en "Desert Lions".

    De DVD versie heeft 5 discs. Daar bestaat de 5e discs echter uit een paar andere documentaires m.b.t. de opname van Planet Earth en de gevolgen van global warming.
    Op de andere 4 discs staan ook alle 11 afleveringen. Elke aflevering wordt op DVD bovendien gevolgd door een korte 'making of' van 10 minuten per aflevering. Deze making offs ontbreken bij blu-ray.

    Verder is er geen enkel verschil in kwaliteit en inhoud tussen de blu-ray en HD DVD versies uit hetzelfde land.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Je moet de blu-ray disc (BD) versie kopen voor op een PS3. HD-DVD is een ander type speler voor nodig en die zou ik niet meer kopen omdat BD de opvolger van de DVD wordt.

    Alle BBC Earth BD versies zijn regiovrij, dus je kunt hem uit de US halen maar ook uit de UK. Ik zou hem voor je pa gewoon hier in NL halen want dan zitten er NL ondertitels bij. Tenminste, als je dit belangrijk vindt.

    P.S. Je bent aardig n00b volgens mij (maakt niet uit hoor) want je haalt HD-DVD(, Blu-ray) en DVD telkens door elkaar in je post. Als je hem op BD wilt hebben (voor op je PS3) moet je het bovenstaande doen. De versie bij bijvoorbeeld de FRS heeft gewoon NL subs dacht ik.
    Een versie met NL ondertitels? WAAR

    Af en toe ...... nou ja .... wel eens vaker, kom je heel erg onaardig over, om het maar eens vriendelijk te zeggen.
    De HD afkorting wordt heel vaak gebruikt om High Defenition aan te duiden, het leid wel eens tot verwarring, maar om een leek, die zich al van te voren al verontschuldigt, zo toe te spreken.... gut gut gut wat ben je af een toe een tr.t (geen a maar een u)

    Als je informatie geeft, doe het dan zelf niet zo onverschillig.....iemand naar de FRS sturen met de mededeling.... NL subs dacht ik...

    n00b
    Have fun and enjoy your collection

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Kan natuurlijk ook wat vriendelijker he? ...
    Hoezo, was ik onvriendelijk?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #130

    Standaard

    Verder zijn Subs redelijk overbodig (zonde van je beeld) vooral als je de prachtige Attenborough versie hebt
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Hoezo, was ik onvriendelijk?
    Ik weet niet waarom jij onvriendelijk was, maarjah zo kom jij wel vaker over (back2topic?)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een versie met NL ondertitels? WAAR

    Af en toe ...... nou ja .... wel eens vaker, kom je heel erg onaardig over, om het maar eens vriendelijk te zeggen.
    De HD afkorting wordt heel vaak gebruikt om High Defenition aan te duiden, het leid wel eens tot verwarring, maar om een leek, die zich al van te voren al verontschuldigt, zo toe te spreken.... gut gut gut wat ben je af een toe een tr.t (geen a maar een u)

    Als je informatie geeft, doe het dan zelf niet zo onverschillig.....iemand naar de FRS sturen met de mededeling.... NL subs dacht ik...

    n00b
    Nou, sorry van dat n00b, dat is toch geen scheldwoord ofzo? En die versie van de FRS is toch een NL versie? Daar zitten dan dacht ik ook NL subs in. Als ik het fout heb, geef ik dat toe hoor. Heb ik geen moeite me. Behoorlijk n00b van mij dan ja.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik weet niet waarom jij onvriendelijk was, maarjah zo kom jij wel vaker over (back2topic?)
    Aha, leuk ja... Ik zou die muts van je maar eens afdoen want volgens mij krijgt het daarboven te weinig zuurstof, jongen... Ik snap niet wat er onvriendelijk aan mijn post was, maar als je bent gevallen over het woordje n00b, dan spijt me dat: is niet onvriendelijk bedoeld (= ook geen scheldwoord).

    P.S. Bedankt ook dat je die jongen niet wilt helpen en ipdv deze topic het wilt veranderen in een flame wars. Daarin faal je overigens wel. Case closed.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Nou, sorry van dat n00b, dat is toch geen scheldwoord ofzo? En die versie van de FRS is toch een NL versie? Daar zitten dan dacht ik ook NL subs in. Als ik het fout heb, geef ik dat toe hoor. Heb ik geen moeite me. Behoorlijk n00b van mij dan ja.
    Er bestaat ook van de DVD nog geen NL-versie. Je hebt waarschijnlijk de import-versie zien liggen (die in verschillende Nederlandse winkels te koop is).

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er bestaat ook van de DVD nog geen NL-versie. Je hebt waarschijnlijk de import-versie zien liggen (die in verschillende Nederlandse winkels te koop is).
    Ja, dat zal dan wel. Relaxed van de BCC dat ze geen NL versies maken. Zal wel niet interessant genoeg voor ze zijn.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Verder zijn Subs redelijk overbodig (zonde van je beeld) vooral als je de prachtige Attenborough versie hebt
    Inderdaad, de onderetiteling staat bij landschapsopname vaak precies daar waar de mooie plaatjes staan. En David Attenborough praat zo netjes Engels dat 't makkelijk te verstaan is, hoewel ie wel oud wordt en wat moeilijker uit z'n woorden komt.

    Overigens ben ik nu weer wat oudere BBC documentaires op DVD aan het kijken. je kunt duidelijk zien dat ze bij Planet Earth gebruik hebben gemaakt van hun ervaring van vroeger. De manier van opnemen (met name bij Private Life of Plants) en de plekken waar ze opnemen komen vaak weer terug.
    Laatst aangepast door Edwin V : 15-02-2008 om 14:15
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ja, dat zal dan wel. Relaxed van de BCC dat ze geen NL versies maken. Zal wel niet interessant genoeg voor ze zijn.
    Voor blu-ray is de NL markt sowieso nog veel te klein. De BBC documentaires op DVD kwamen vaak een jaar of een paar jaar na de UK release en door Universal Nederland Green Label en later ook door Paradiso dacht ik (of een andere lokale NL uitgever).

    Het boek Planeet Aarde ligt wel in de boekhandel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Het boek Planeet Aarde ligt wel in de boekhandel.
    In 1080p en met NL subs? LOL!!!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    In 1080p en met NL subs? LOL!!!
    1080p nee, wel hoger (bij grote foto's).
    NL subs: ja.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Aha, leuk ja... Ik zou die muts van je maar eens afdoen want volgens mij krijgt het daarboven te weinig zuurstof, jongen... Ik snap niet wat er onvriendelijk aan mijn post was, maar als je bent gevallen over het woordje n00b, dan spijt me dat: is niet onvriendelijk bedoeld (= ook geen scheldwoord).

    P.S. Bedankt ook dat je die jongen niet wilt helpen en ipdv deze topic het wilt veranderen in een flame wars. Daarin faal je overigens wel. Case closed.
    En bedankt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #141

    Standaard

    Voor diegene die wachten op Nederlandse ondertiteling kan ik alleen maar hopen dat de Evangelische Omroep (EO) niet de rechten bezit. Wie heeft de rechten trouwens?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Voor diegene die wachten op Nederlandse ondertiteling kan ik alleen maar hopen dat de Evangelische Omroep (EO) niet de rechten bezit. Wie heeft de rechten trouwens?
    De Nederlandse rechten? Ik vermoed Warner. En anders Universal of Paradiso.

  18. #143

    Standaard

    Memphis Belle heeft laatst ook nog wel BBC series in Nederland uitgebracht. O.a. Walking with Cavemen en de reizen van Michael Palin. Dus ook die zou 't kunnen doen.

    De dvd Earth (van de film) zou ook wel eens kunnen leiden tot een release van Planet als de verkoop daarvan goed is.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #144

    Standaard

    Mensen, bedankt voor de aanmoediging deze serie te kopen! (BBC UK versie, 5 disc bluray) Het beeld is echt geweldig, de muziek past er goed bij en David Attenborough is een prima verteller. Prachtig!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Mensen, bedankt voor de aanmoediging deze serie te kopen! (BBC UK versie, 5 disc bluray) Het beeld is echt geweldig, de muziek past er goed bij en David Attenborough is een prima verteller. Prachtig!
    Koste die en waar heb je hem gescoord. Ik wacht nog op een goeie deal.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  21. #146

    Standaard

    Bij play.com, zie link: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...t/Product.html

    Prijs is daar 62€, beter dan de 75€ bij de MM (hier in Eindhoven althans).

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Bij play.com, zie link: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...t/Product.html

    Prijs is daar 62€, beter dan de 75€ bij de MM (hier in Eindhoven althans).
    Heb alleen een keer een maand op een bestelling bij play.com zitten wachten. En wachten hou ik niet echt van... die prijs is niks mis mee...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Mensen, bedankt voor de aanmoediging deze serie te kopen! (BBC UK versie, 5 disc bluray) Het beeld is echt geweldig, de muziek past er goed bij en David Attenborough is een prima verteller. Prachtig!
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #149

    Standaard

    Heb 'm inmiddels ook binnen, mijn 1e blu ray schijfjes. Wat een schitterende beelden

    Voor een goeie deal kun je overigens terecht bij http://www.zavvi.co.uk/
    36 pond (omgerekend zo'n €49), geen bezorgkosten en had 'm dezelfde week nog in huis.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aarde Bekijk bericht
    Heb 'm inmiddels ook binnen, mijn 1e blu ray schijfjes. Wat een schitterende beelden

    Voor een goeie deal kun je overigens terecht bij http://www.zavvi.co.uk/
    36 pond (omgerekend zo'n €49), geen bezorgkosten en had 'm dezelfde week nog in huis.
    Thnx, gelijk besteld. Had deze serie op hd-dvd maar de derde disc deed het niet, kreeg nog vriendelijk advies van de klantenservice om de disc schoon te maken met zeep en lauw water. Nu zo'n 12 euro goedkoper en op de format van de lange termijn blu ray:wink:

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •