Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 10th Kingdom, The [DVD]

    10th Kingdom, The [DVD]

    The 10th Kingdom is de voortzetting van de klassieke sprookjes waar deze stopten met ‘en ze leefden nog lang en gelukkig’.
    <br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is dit echt wat? Iedereen is er zo hilarisch over.....

  3. #3

    Standaard

    Ik vond 'm toch een beetje tegenvallen. Het komt allemaal wel heel erg 'amerikaans' op me over. Leuk om een keer te huren.
    Nee, dan toch (veel) liever Shrek.
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  4. #4

    Standaard De moeite waard

    Het is een lange zit , maar toch vind ik hem zeer de moeite waard. Hij is zeer mooi vorm gegeven en het is ook een feest van herkenning om te zien welke sprookje ze allemaal verwerkt hebben in het verhaal.
    Een klein minpuntje vond ik Ed o Neill , die wat mijn betreft niet echt lekker in zijn rol zat. Zeer goed verzorgd en niks mis mee eigenlijk. Volgens diverse geruchten zijn ze al bezig aan een vervolg ....
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Offerman
    Ik vond 'm toch een beetje tegenvallen. Het komt allemaal wel heel erg 'amerikaans' op me over. Leuk om een keer te huren.
    Nee, dan toch (veel) liever Shrek.
    En Shrek is niet Amerikaans?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    En Shrek is niet Amerikaans?
    Okee, okee, ik zal het anders zeggen. Ik had bij 10th K.dom gewoon de hele tijd het gevoel dat ik naar acteurs zat te kijken i.p.v. personages. Wat bij een film als Shrek (hoewel het een animatie is, toch ongeveer tot een zelfde genre behoort) niet het geval was. Goed, misschien wat ver gezocht.

    Niet dat ik me niet vermaakt heb met alle tien de koninkrijken, maar ik had na alle lovende recenties me er toch een iets andere voorstelling van gemaakt.

    Ach, ik weet het ook allemaal niet.
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  7. #7

    Standaard

    Ik ben hier dus erg enthousiast over.

    Na 10 minuten ben ik verhaal ingezogen en je het enige dat ik wilde is hem helemaal uitkijken.
    Dit is 1 van de weinige producties waarbij ik het echt jammer vond dat hij was afgelopen. Een absolute hoge replay-waarde want er valt zoveel te zien dat kan je gewoon niet in 1 keer bekijken.

    Een heerlijk sprookje dat maar blijft verrassen en nooit enig moment saai wordt. Bijzonder fraaie settings.

    Ik wordt er bijna lyrisch van ...
    ( niet hilarisch )

    Wat mij betreft de ontdekking van het afgelopen jaar.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #8

    Standaard

    Dankzij jouw review starbuck, ben ik weer 30€ lichter

  9. #9

    Standaard

    Ik heb hem toch maar net besteld hoor, wat kan mij het schelen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb hem toch maar net besteld hoor, wat kan mij het schelen
    Je zal er geen spijt van krijgen. ( hoop ik )

    Let vooral op de rol van de " wolf " een schitterende vertolking van Scott Cohen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #11

    Standaard

    Mijn vrouw en ik hebben normaal gesproken wat films en muziek betreft niet dezelfde smaak
    Maar deze film vonden we wel allebij goed. We hebben het niet in een keer uitgekeken maar in delen.
    Er klopt alleen iets niet: De laatste zin van de tekst op de achterkant luid: ...maken dit een avontuur voor publiek van elke leeftijd.
    Volgens de tekst op de achterkant is de film voor alle leeftijden maar kijk eens onder die blauwe balk links naast de tabel. Daarop staat dat de film voor 12 jaar en ouder is
    Klopt niet helemaal toch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    Je zal er geen spijt van krijgen. ( hoop ik )
    Dat hoop ik ook, anders stuur ik wel een rekening naar VVOG

  13. #13

    Standaard 10th Kingdom...een leuke film

    Hallo,

    Ik heb een paar weken geleden de DVD gekocht.....en ik heb het in delen gekeken en wel tot 's avonds laat.
    Het is gewoon een grappige film en er wordt goed geacteerd.
    Ik heb geen problemen met ruis of onscherp beeld.....het is ok allemaal.
    Ik heb ook Shrek en ik vind ze allebei komisch en goed gemaakt....dus voor mij is het een aanrader!

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem nu dus, maarruh wanneer moet ik hem gaan kijken? Ik wil hem namelijk in 1X kijken, maar op welke dag dat moet gaan gebeuren, misschien morgen (er is 's avonds toch niks op TV)

  15. #15
    NLgay
    Guest

    Standaard

    Geweldige DVD, ik zag hem met een vriend van me steeds bij de videotheek staan. We hebben hem gehuurd en in een keer bekeken. Ik heb me geen minuut verveeld en daarover was ik zeer verbaasd.

    Spannend verhaal en vooral Al Bundy als de oppertrol die een schoen fettish heeft is erg grappig.

    Ik zou hem nooit kopen, gezien ik nooit films koop, vinnik weggegooid geld omdat ik films praktisch nooit meer dan 1 keer zie.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NLgay
    Knip
    Ik zou hem nooit kopen, gezien ik nooit films koop, vinnik weggegooid geld omdat ik films praktisch nooit meer dan 1 keer zie.
    Kan ik me niet voorstellen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    wow 416 min inderdaad een lange zit, misschien ga ik hem wel halen. Maar is dit een sprookje ofzo het ziet er allemaal zo ultra happy uit (op die plaatjes terminste).
    Life is lame, get over it.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    wow 416 min inderdaad een lange zit, misschien ga ik hem wel halen. Maar is dit een sprookje ofzo het ziet er allemaal zo ultra happy uit (op die plaatjes terminste).
    o shit, ik zie het al.
    Volgende keer niet alleen naar de plaatjes kijken.
    Life is lame, get over it.

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Leuke film.
    Echt een en al avontuur. Ze hebben die 7 uur goed ingevuld. Geen langdradige stukken maar steeds gebeurt er iets nieuws. Het is als het ware een film dat bestaat uit verschillende verhalen die op elkaar aansluiten

  20. #20

    Standaard

    nadat ik hem 20 keer in mijn handen heb gehad besloot ik vandaag om hem uiteindelijk toch maar te halen en het eerste half uur is al veel belovend.
    Zeker weten een juweeltje op dit moment al :D




    --------------------------------------------------------
    Hij is nu afgelopen en al vind ik de film/miniserie prachtig, toch viel hij mij een beetje tegen, ik snap best dat een gesloten einde niet het meest ideale is maar ik had er wel op gehoopt.
    Jammer, maar wel een toppertje verder hoor :)
    Zeker weten de moeite van het aanschaffen waard:D

  21. #21

    Standaard

    Daar kan ik alleen maar bijtreden.
    Ik zou zeggen :" Kopen die handel en wel meteen!"
    Ik heb hem al ettelijke keren gezien en hij blijft me boeien. Eerst beviel Wolf me niet zo, hij acteerde een beetje té maar nu na een paar keer de film bekeken te hebben is hij één van mijn favorieten geworden.
    De man spat gewoon van het scherm af.

    De rest van de cast is ook subliem, zowel de trollen als de boze stiefmoeder, Tony en Prins Wendell.

    Prachtige kostuums en locaties, grote acteurs, schitterend verhaal.
    Hij trekt je echt mee op reis in een sprookjes land en weg uit de realiteit.

    Dat geeft je echt een goed gevoel.

    Maken dat vervolg zou ik zeggen en gauw!

  22. #22

    Standaard

    Na veel goede verhalen en luttele keren deze dvd in handen gehad te hebben, heb ik hem uiteindelijk meegenomen bij de frs (ook omdat de prijs wel errrrrrg aantrekkelijk was (14,99)) Ik heb nu het eerste uur gekeken en dat boeide uitermate. Ik kan dus ook niet wachten de overige 6 uur te kijken.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  23. #23

    Standaard

    Charley je hebt helemaal gelijk, ik had hem vorig jaar gehuurd vond hem zeer vermakelijk. De prijs was voor mij wat hoog, maar nu heb ik hem besteld voor €12.50
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  24. #24

    Standaard

    Gewoon een goede film. We (mijn gezin) hebben 'm in delen van ongeveer 1 1/2 uur gekeken, zodat je niet afgestopt raakt door de vele indrukken die je opdoet. Alles is verzorgt, decors, grime, kleding noem maar op. Ik vind het een aanrader...
    2b or not 2 b
    mijn collectie? Zie knopje www

  25. #25

    Standaard

    Voor de twijfelaars deze serie wordt vanaf vanavond uitgezonden op RTL4 en begint om 22.30. Ik ga zeker kijken, ik wil wel eens weten of deze serie de aanschaf waard is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •